Sort by
Sort by

Nestlé подвоює зусилля у боротьбі зі змінами клімату, зосередившись на відновлювальному сільському господарстві та переході до відновлюваних джерел енергії

Компанія Nestlé, яка однією з перших приєдналася до ініціативи ООН "Бізнес-амбіції для досягнення цілі в 1,5°C", швидше запланованого терміну представила деталізований план з часовими обмеженнями. Компанія вживає заходів, аби до 2030 року удвічі скоротити власні викиди, а до 2050 - звести їх до нуля, при цьому продовжуючи зростання бізнесу.
Back to Press releases

Заходи спрямовані на підтримку фермерів та постачальників у впровадженні підходів відновлювального сільського господарства, висадці декількох сотень мільйонів дерев протягом наступних 10 років та завершенні до 2025 року переходу компанії на використання електроенергії виключно з відновлюваних джерел. Крім того, Nestlé постійно збільшує кількість "вуглецево-нейтральних" брендів.

Голова правління Nestlé S.A. Пол Бюльке заявив: "Правління визнає стратегічне значення прийняття рішучих заходів для вирішення викликів щодо зміни клімату. Члени правління підтримують пришвидшення та масштабування нашої роботи, щоб забезпечити довгостроковий успіх компанії та сприяти стабільному майбутньому для прийдешніх поколінь".

Цей план є результатом повного аналізу бізнесу та операцій Nestlé, який мав на меті дати розуміння глибини проблеми та визначити заходи, які потрібно впровадити задля її подолання. Станом на 2018 рік компанія викидала 92 млн тон парникових газів. Цей показник буде використовуватися як базис для оцінки прогресу.

"Боротьба зі зміною клімату не може чекати. Не можемо чекати і ми. Це обов'язкова умова для довгострокового успіху нашого бізнесу, - сказав Марк Шнайдер, головний виконавчий директор Nestlé S.A. - Ми маємо унікальну нагоду долучитися до вирішення проблеми зміни клімату, адже працюємо майже у кожній країні світу та маємо розмір, масштаб і охоплення, які дозволять добитися помітних результатів. Для зменшення свого впливу на довкілля, ми співпрацюватимемо з постачальниками, фермерами, неурядовими організаціями, державою та галузевими партнерами".

Робота Nestlé з досягнення нульового балансу викидів охоплює три основні сфери:

  • Компанія вже надає підтримку 500 тис. фермерів та 150 тис. постачальників у впроваджені відновлювальних сільськогосподарських підходів. Такі підходи покращують стан ґрунтів та зберігають і відновлюють різноманітність екосистем. У свою чергу, Nestlé пропонує фермерам заохочення, купуючи їхні товари за вищою ціною, закуповуючи більші обсяги та спільно інвестуючи у необхідні капітальні витрати. Компанія Nestlé планує до 2030 року закупити більше 14 млн тон сировини, виробленої з застосуванням відновлювальних підходів у сільському господарстві, збільшивши таким чином попит на подібну продукцію.

    Nestlé також розширює свою програму відновлення лісів: щороку протягом наступних 10 років планується висадка 20 млн дерев у тих регіонах, де компанія закуповує інгредієнти для своєї продукції. Більше дерев означає більше тіні для рослин, активніше виведення вуглецю з атмосфери, більші врожаї та покращене біорізноманіття й здоров'я ґрунтів. Основні ланцюжки постачання ключових товарів для компанії до 2022 року перейдуть до методів роботи, які виключають нищення лісів. Завдяки таким зусиллям Nestlé будує довгострокові партнерські відносини та забезпечує фермерським господарствам стабільність та вищі доходи.
     
  • Протягом наступних п'яти років Nestlé забезпечить перехід 800 своїх об'єктів (фабрик, офісів та дистрибуційних центрів) у 187 країнах на використання електроенергії виключно з відновлюваних джерел. Компанія переводить свій глобальний парк транспортних засобів на використання автомобілів з меншим рівнем викидів та буде скорочувати й відкладати відрядження до 2022 р. Крім того, ініціюються заходи з економії води та зменшення відходів.
     
  • В рамках власного портфелю продукції Nestlé послідовно пропонує все більше продуктів і напоїв із рослинних компонентів, а також змінює склад своїх продуктів на той, який є більш дружній до довкілля. Збільшується кількість "вуглецево-нейтральних" брендів, які дають споживачам нагоду долучитися до боротьби зі зміною клімату. Харчові добавки Garden of Life та продукти на основі рослинних компонентів Garden Gourmet вийдуть на вуглецеву нейтральність до 2022 р.; продукція на основі рослинних компонентів Sweet Earth та інші бренди досягнуть цього до 2025 р. Ці заходи виконуються на додачу до зобов'язань щодо вуглецевої нейтральності Nespresso до 2022 р., S.Pellegrino, Perrier and Acqua Panna та аналогічного показника для категорії води Nestle Waters до 2025 р.


Магді Батато, виконавчий віце-президент та директор з операційної діяльності, зазначив: "Враховуючи, що майже дві третини наших викидів припадають на сільське господарство, стає очевидно, що ключовими напрямками на шляху до нульового рівня викидів є зусилля з впровадження відновлювального сільського господарства та відновлення лісів. Ці заходи дозволять суттєво знизити викиди та покращити біорізноманіття. Ми також продовжимо скорочувати викиди від нашої діяльності та покращувати портфель продукції. Це кропітка робота, але ми твердо налаштовані її виконати".

Протягом наступних п'яти років компанія розраховує інвестувати 3,2 мільярда швейцарських франків для пришвидшення нашої роботи, в тому числі 1,2 мільярда швейцарських франків для стимулювання відновлювального сільського господарства по всьому ланцюжку поставок компанії. Ці інвестиції фінансуватимуться в основному за рахунок операційної та структурної ефективності та не матимуть негативного впливу на результати компанії.

Ініціатива науково-обґрунтованих цільових показників (SBTi), яка користується всесвітнім визнанням у контексті оцінювання зобов'язань щодо нульового балансу викидів, оцінила цільові показники Nestlé та дійшла висновку, що вони відповідають найамбітнішим критеріям Паризької угоди. Забезпечуючи прозорість своїх досягнень, Nestlé буде щорічно надавати оновлені дані зміни показників.

 

Інформаційна довідка

Nestlé - одна з найбільших компаній світу у сфері виробництва продуктів харчування та напоїв, яка представлена у 187 країнах, а 300 тисяч співробітників працюють для досягнення спільної мети Nestlé - підвищувати якість життя й сприяти здоровому майбутньому. Nestlé пропонує широкий асортимент продуктів і послуг для родин та домашніх тварин. Має понад 2000 торгових марок: від всесвітньо відомих брендів, таких як NESCAFÉ або Nespresso, до лідерів локальних ринків. Результати компанії зумовлені веденням стратегії раціонального харчування та здорового способу життя.

Nestlé розпочала свою діяльність в Україні в 1994 році з відкриття представництва. Відтоді компанія просуває такі міжнародні бренди, як NESCAFÉ, Nesquik, Nuts, Friskies, KitKat та ін. У 1998 році Nestlé S.A. придбала контрольний пакет акцій ЗАТ "Львівська кондитерська фабрика "Світоч" ", а з 2018 володіє 100% акцій підприємства. У травні 2003 року в Києві засновано ТОВ "Нестле Україна". У кінці 2003 року Nestlé S.A. придбала 100% акцій підприємства "Волиньхолдінг" (ТМ "Торчин"). В 2010 році Nestlé S.A. придбала ТОВ "Техноком", виробника продуктів швидкого приготування під ТМ "Мівіна". У 2012 році у Львові було створено Nestlé Business Service (NBS Europe), що є одним із п'яти сервісних центрів Nestlé у світі та надає послуги з підтримки підрозділів компанії Nestlé у більше ніж 40 країнах світу.

Бізнес Nestlé в Україні представлений такими напрямами: кава та напої, кондитерські вироби, кулінарія (холодні соуси, приправи, супи, продукти швидкого приготування), дитяче та спеціальне харчування, готові сніданки, корми для домашніх тварин.

 

За додатковою інформацією звертайтеся до прес-офісу компанії Nestlé:

Ольга Марчук
[email protected]
+38 (050) 583 71 47