Sort by
Sort by

Якість та безпека

Наше зобов’язання перед споживачами

Торчин

 

Якість і безпека для наших споживачів є головним пріоритетом Nestlé. Це відноситься до всього нашого портфоліо, від продуктів харчування і напоїв до всіх наших систем та послуг.

Забезпечення якості та безпека продукції відноситься до одного з 10 Корпоративних бізнес-принципів Nestlé (pdf, 1 Mb), які є основою всього, що ми робимо.

Принципи забезпечення якості Nestlé

Наші дії для забезпечення якості та безпеки продуктів харчування виконуються відповідно до «Принципів забезпечення якості» (pdf, 1,2 Mb) нашої компанії, у яких описуються наші зобов’язання у наступних напрямках:

  • Побудова довіри через пропонування продуктів та послуг, які відповідають очікуванням і перевагам споживачів.
  • Дотримання всіх внутрішніх та зовнішніх вимог до безпеки продуктів харчування, нормативних вимог і вимог до забезпечення якості.
  • Досягнення підходу без дефектів, без відходів кожним працівником нашої компанії.
  • Якість – мета всієї групи.

Система управління якості Nestlé

Наша Система управління якості є платформою, яку ми використовуємо по всьому світі, щоб гарантувати безпеку продуктів харчування, відповідність стандартам якості і створення цінності для споживачів. Наша Система управління якістю проходить аудит та перевірку незалежними органами сертифікації, які підтверджують відповідність внутрішнім стандартам, нормам ISO, законам і нормативним вимогам.

З лану до столу
Наша Система управління якістю починається на фермах. Ми маємо довгу історію співпраці з фермерами у сільських спільнотах, щоб допомогти їм підвищити якість продукції та адаптувати екологічно відповідальні фермерські практики.

Система управління якістю не тільки забезпечує наш неперервний доступ до високоякісної сировини. Вона також дозволяє фермерам захищати або навіть збільшувати прибуток. В результаті, часто рівень життя цілих сільських громад підвищується. Система допомагає вирішувати ключові глобальні екологічні та соціальні питання.

Якість через розробку
Якість створюється під час розробки нового продукту відповідно до вимог споживачів та всіх нормативних вимог до безпеки продуктів харчування. Мережа наукових досліджень Nestlé застосовує підхід «Якість через розробку» до всіх наших продуктів.

Належна виробнича практика
Для забезпечення якості та безпеки продукції ми застосовуємо міжнародно визнані принципи Належної виробничої практики (GMP). GMP охоплює всі аспекти виробництва, включаючи стандартні операційні процедури, управління персоналом і навчання, технічне обслуговування обладнання, а також поводження з матеріалами.

Аналіз ризиків і критичні контрольні точки

Для забезпечення безпеки продуктів харчування ми застосовуємо міжнародно визнану систему HACCP (Аналіз ризиків і критичні контрольні точки). Ця превентивна система, що базується на наукових дослідженнях, визначає, оцінює та контролює ризики, які суттєво впливають на безпеку продуктів харчування. Вона охоплює весь процес виробництва продуктів харчування – від сировини до дистрибуції та споживання. Наші плани та системи HACCP перевіряються органами зовнішньої сертифікації на відповідність міжнародним стандартам ISO 22000:2005/ISO 22002-1.

Використання споживачами
Наші продукти супроводжуються інформацією, що вони використовуються у безпечний спосіб з найбільшим рівнем якості для споживача.

Обслуговування споживачів

Наша всесвітня організація обслуговування споживачів забезпечує можливість негайного реагування на будь-який запит, питання або проблему споживача. На етикетках всіх продуктів Nestlé міститься запрошення споживачів звертатись до Nestlé, а також наша адреса або номер телефону.