Sort results by
Sort results by

У Nestlé ми щодня живемо відповідно до мети нашої компанії та цінностям, які ґрунтуються на повазі. Корпоративні бізнес-принципи Nestlé уособлюють нашу відданість етичній культурі як фундаменту того, як ми ведемо бізнес. Разом з нашими партнерами ми створюємо спільні цінності. Тому для нашої компанії надзвичайно важливо мати надійну систему звітності, яка дозволяє нам вислухати будь-кого на всіх етапах створення продукту з приводу будь-якого питання невідповідності.

Ми закликаємо вас використовувати інструмент "Speak Up", якщо вам стало відомо про випадки домагання чи дискримінації, зловживання владою, мобінг чи булінг, шахрайство, корупцію, конфлікт інтересів або будь-яку іншу поведінку, що суперечить нашим корпоративним бізнес-принципам, кодексу ділової поведінки або нашим цінностям, які ґрунтуються на повазі. Ми зробимо все необхідне, щоб забезпечити управління нашою компанією відповідно до наших етичних зобов’язань, і ви можете допомогти нам досягти цієї мети.

З метою зміцнення нашої культури висловлювання щодо невідповідностей, у квітні 2021 року ми запустили єдиний глобальний внутрішній та зовнішній канал звітності - Speak Up. Speak Up замінює внутрішню систему звітності IRS та зовнішню систему Tell Us й управляється незалежною третьою стороною для забезпечення анонімності запитів. Ця нова система забезпечить нам більшу прозорість і точніші дані.

У 2020 році ми отримали 1624 внутрішніх повідомлень, з яких 464 справи були обґрунтованими та стосувалися таких питань як зловживання владою, домагання та булінгу, умов роботи та шахрайства. Протягом того ж періоду 604 із 1681 отриманих зовнішніх повідомлень були пов'язані з потенційними випадками невідповідності, з них 68 були обґрунтованими та стосувалися таких питань як зловживання владою, домагання та булінгу, шахрайства та безпеки.

Таким чином, Speak Up, наша система звітності про невідповідності, надає всім співробітникам Nestlé та іншим зовнішнім зацікавленим сторонам спеціальний канал зв'язку для повідомлення про сумніви та питання невідповідності.

"Система звітності Nestlé Speak Up дає можливість кожному в Nestlé, а також усім нашим зовнішнім стейкхолдерам повідомляти про потенційні випадки невідповідності нашим корпоративним бізнес-принципам принципам, кодексу ділової поведінки та нашим цінностям, які ґрунтуються на повазі. Хоча культура "Speak Up" у Nestlé продовжує розвиватися завдяки прямій взаємодії та відкритим і прозорим обговоренням, ми також хочемо забезпечити ефективну роботу нашого каналу звітності, збереження конфіденційності та забезпечення справедливого та високопрофесійного ставлення. Нагадуємо, що наша політика не толерує помсту за добросовісне повідомлення, що означає, що помста за добросовісне повідомлення про можливі невиконання вимог не буде допускатися і підлягатиме санкціям. Якщо ви безпосередньо зіткнулися з випадком невідповідності, будь ласка, повідомте нам. Дякуємо за вашу довіру".

Ліан Гіл, Виконавчий віцепрезидент, Генеральний юрисконсульт, Корпоративне управління та комплаєнс

ВАЖЛИВО: Якщо ваше повідомлення не стосується проблем з відповідністю (тобто, наші продукти, вакансії, дистрибуція продукції тощо), будь ласка, зверніться до нашої команди підтримки клієнтів.

Зв'яжіться з нами
Як повідомити про питання щодо відповідності?


Наша система звітності про невідповідності Speak Up доступна в будь-який час (цілодобово, 365 днів на рік).

1. Ви можете використати вебформу, перейшовши за цим посиланням.  

Щоб пришвидшити розгляд вашої проблеми, будь ласка, додайте детальний опис (хто, що, коли, як) та докази (наприклад, копії документів, скріншоти чи імена свідків), які можуть підтвердити ваш запит. Зверніть увагу, що загальні твердження не можуть бути розглянуті. 

2. В обох випадках ви отримаєте індивідуальний номер справи. Запишіть і зберігайте його. 

3. Цей номер справи є вашим особистим ключем до системи Speak Up та до запиту, який ви подали. Він дозволяє відстежувати хід вашої справи та надавати додаткову інформацію. При кожному доступі до системи вам буде запропоновано ввести цей номер. 

4. Ми серйозно ставимось до всіх проблем невідповідності та вживатимемо відповідних заходів щодо кожного запиту. Ми будемо інформувати вас про прогрес розгляду вашої проблеми. 

5. Ви можете будь-коли повернутися на сайт та відстежувати хід справи, використовуючи ваш номер. 

6. Ми прагнемо вдосконалювати нашу систему звітності щодо невідповідностей та залишаємо за собою право вносити зміни в майбутньому. 

Що відбувається, коли я надсилаю запит? 


1. Підтвердження  
Наші фахівці з питань відповідності підтвердять отримання вашого повідомлення. Якщо ваш початковий звіт не містить достатньо інформації чи доказів, ми зв'яжемося з вами, щоб попросити вас надати більше інформації.
Після подання звіту ви отримаєте індивідуальний номер справи. Цей номер дозволить вам відстежувати прогрес вашого звіту після входу в систему Speak Up. Будь ласка, стежте за своїм запитом.

2. Розгляд 
Кожен запит ретельно перевіряється. Ми відкриємо справу, якщо ваш запит містить мінімально доступну інформацію та докази. Розслідуванням керуватиме наш спеціаліст з питань відповідності. 

3. Ескалація 
Звіти, які містять занепокоєння щодо невідповідності щодо однієї з 11 чутливих категорій, будуть передані до Директора з юридичних питань і комплайнс Nestlé в Україні та Молдові.

  • Зловживання владою, мобінг, булінг 
  • Захист конкуренції та чесної торгівлі 
  • Хабарництво та корупція 
  • Конфіденційна інформація, політика конфіденційності (конфіденційність даних,
    комерційна таємниця, інтелектуальна власність) 
  • Дискримінація та насильство 
  • Члени правління/вищі керівники у Швейцарії 
  • Шахрайство (незаконне привласнення або неправомірні дії у
    бухгалтерській/фінансовій звітності) 
  • Права людини (дитяча праця, примусова праця та сучасне рабство) 
  • Скарги щодо членів Ради директорів
  • Невідповідність Кодексу ВООЗ (Міжнародний кодекс з маркетингу замінників
    грудного молока) 
  • Сексуальні домагання 

4. Конфіденційне розслідування 
Розслідування буде проводитися професійно та конфіденційно - ми будемо залучати лише людей, яких потрібно залучити. Наші співробітники з питань відповідності можуть проводити конфіденційні бесіди з працівниками, підрядниками або будь-ким, кого вони вважають важливим для розслідування.
Як правило, для завершення розслідування потрібно близько 90 днів, і можливо, що для вирішення більш складних питань може знадобитися триваліший період. У будь-якому випадку ми будемо дотримуватися строків, встановлених чинним законодавством та нормативними актами.

5. Рішення та відповідь  
Переглянувши всі результати нашого розслідування, ми вирішимо, чи порушення дійсно сталося, і будемо вживати відповідних заходів. Вам буде про це повідомлено.