Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

У Nestlé ми щодня живемо відповідно до мети нашої компанії та наших цінностей, які ґрунтуються на повазі. Корпоративні бізнес-принципи Nestlé уособлюють нашу відданість етичній культурі як фундаменту того, як ми ведемо бізнес. Тому для нашої компанії надзвичайно важливо мати надійну систему повідомлення про порушення, яка дозволяє нам вислухати кожного на всіх етапах створення продукту з приводу будь-якого питання невідповідності.

З цією метою створений спеціальний канал повідомлення про порушення Speak Up.

Кожен може повідомити про порушення

Ми закликаємо наших працівників повідомляти про порушення, з якими вони зіткнулися або якщо стали їх свідками. Такими порушеннями можуть бути: домагання чи дискримінація, зловживання владою, мобінг чи булінг, шахрайство, корупція, конфлікт чи будь-яке інше потенційне недотримання вимог, що суперечить нашим Корпоративним бізнес-принципам (pdf, 42Mb), Code of Business Conduct (pdf, 2Mb) та законам і нормативним актам, згідно з якими ми ведемо бізнес. Якщо працівникам некомфортно поговорити з безпосереднім керівником, керівником відділу управління персоналом, керівником відділу з юридичних та комплаєнс питань, вони можуть скористатися системою повідомлення про порушення Speak Up, яка забезпечить конфіденційність.

Ми також заохочуємо треті сторони, що пов’язані з Nestlé, повідомляти, якщо вони бачать порушення чи мають занепокоєння щодо невідповідності. Ви можете допомогти нам, повідомивши про будь-які проблеми з дотриманням вимог через нашу систему Speak Up. Ця система управляється незалежною третьою стороною, що забезпечує анонімність повідомлень, якщо ви бажаєте лишитися анонімним.

Короткий огляд

3,218
повідомлення про невідповідність, отримано у 2024 році

644
порушення підтверджено

119
працівники покинули компанію

Система повідомлення про порушення Nestlé Speak Up дає можливість кожному в Nestlé, а також усім нашим зовнішнім стейкхолдерам повідомляти про потенційні випадки невідповідності нашим цінностям, корпоративним бізнес-принципам принципам, кодексу ділової поведінки Якщо ви безпосередньо зіткнулися з випадком невідповідності, будь ласка, повідомте нам. Дякуємо за вашу довіру.

Leanne Geale
Leanne Geale Executive Vice President - Group General Counsel

 

Як повідомити про порушення

Тут ви знайдете всю необхідну інформацію, щоб повідомити про порушення (система доступна 24/7, 365 днів на рік).

  1. Надішліть повідомлення через веб-форму або зателефонуйте за безкоштовним номером, щоб залишити повідомлення. Створити повідомлення
  2. Додайте детальний опис вашого занепокоєння (хто, що, коли, як) і додайте підтверджуючі докази, наприклад, копії документів або імена свідків, які можуть підтвердити ваше повідомлення. Зверніть увагу, що загальні твердження не можуть бути розглянуті.
  3. Після того, як залишите повідомлення ви отримаєте індивідуальний номер справи. Цей номер знадобиться вам щоразу, коли ви заходите в систему.
  4. Ми серйозно ставимось до всіх проблем невідповідності та вживатимемо відповідних заходів щодо кожного запиту. Ми будемо інформувати вас про прогрес розгляду вашого повідомлення.
  5. Ви можете будь-коли повернутися на сайт та відстежувати прогрес справи, використовуючи її номер.

 

Що відбувається після залишення повідомлення про порушення

Після того, як ви надішлете звіт, він пройде кілька етапів. Розповідаємо, що буде далі.

Ми підтвердимо отримання вашого повідомлення протягом п'яти робочих днів. Якщо ваше повідомлення не містить достатньої для проведення перевірки інформації / доказів, вас попросять надати більше інформації / доказів.

Кожне повідомлення ретельно розглядається. Ми відкриємо справу, якщо ваше повідомлення містить мінімум достатньої для проведення перевірки інформації та доказів. У разі відсутності конфлікту інтересів, розслідування буде проводитися комплаєнс менеджером ринку/країні, де, як стверджується, стався інцидент.

Повідомлення, які містять звинувачення з однієї з цих 11 сенситивних категорій, будуть ескальовані Директору з питань відповідності та керівнику відділу з юридичних та комплаєнс питань на ринку.

  1. Зловживання владою та/або булінг
  2. Порушення антимонопольного законодавства та чесної торгівлі
  3. Хабарництво та корупція
  4. Конфіденційна інформація, політика конфіденційності (конфіденційність даних, комерційна таємниця, інтелектуальна власність)
  5. Дискримінація, домагання та насильство
  6. Члени правління/вищі керівники у Швейцарії
  7. Шахрайство (незаконне привласнення або неправомірні дії у бухгалтерській/фінансовій звітності)
  8. Права людини (дитяча праця, примусова праця та сучасне рабство)
  9. Скарги щодо членів ради директорів
  10. Невідповідність Кодексу ВООЗ)
  11. Сексуальні домагання

Розслідування буде проводитися конфіденційно - ми будемо залучати лише людей, яких потрібно залучити. Наші комплаєнс спеціалісти можуть проводити конфіденційні інтерв’ю з працівниками, підрядниками або будь-ким, хто, на їхню думку, має відношення до розслідування.

Як правило, для завершення розслідування потрібно близько 90 днів. Однак нам може знадобитися більше часу для складних справ.

Після ознайомлення з усіма висновками розслідування ми вирішимо, чи потрібно вживати будь-яких подальших заходів. Ми інформуватимемо вас про прогрес і надішлемо вам остаточну відповідь із зазначенням результатів розслідування.

Nestlé забороняє будь-які переслідування працівника, фізичної чи юридичної особи, яка подала повідомлення про порушення. Ми також захищатимемо права будь-якої причетної особи.