Незалежно від того, чи маєте ви багаторічний досвід роботи або щойно закінчили навчання, у Вас є можливість знайти роботу в Nestlé. Шукайте роботу тут.
Наша стратегія пакування
Ми зобов’язані допомагати створювати майбутнє без відходів
Наше бачення полягає в тому, щоб наше пакування не потрапляло на звалище або не ставало сміттям. Ми допомагаємо створити майбутнє, де розумно розроблено пакування, інноваційні нові матеріали, краща інфраструктура переробки та пакування, яке можна використовувати повторно або поповнювати, запобігатимуть відходам на землі і в океанах. Ця мета амбітна, але ми налаштовані рішуче, щоб її досягти.
Для досягнення цієї мети потрібна участь на всіх рівнях суспільства. Як учасники Ініціативи «Нова економіка пластику» Фонду Елен Макартур, ми зобов’язані брати активну участь у розвитку вдало функціонуючих схем збору, сортування та переробки у країнах, де ми працюємо. Глобальна різниця в інфраструктурі є значною і не знаходиться під нашим безпосереднім контролем, але ми працюємо над моделюванням успішних систем збору та відновлення ресурсів разом з партнерами по всьому світу.
Ми активно підтримуємо гармонізоване та краще регулювання ресурсів після споживання та закликаємо уряди прискорити розвиток інфраструктури. Ми підтримуємо укладення юридично зобов’язуючої Угоди ООН щодо забруднення пластиком, яка, сподіваємося, призведе до нового, гармонізованого національного законодавства.
Як ми працюємо над зменшенням нашого пакування
896.6
кілотонн
Наші п’ять пунктів стратегії пакування
Наша стратегія пакування базується на наукових дослідження і користується передовою роботою Nestlé Інституту науки про пакування, який є єдиним дослідницьким інститутом такого роду у харчовій промисловості. Він був заснований у 2019 році, наразі в ньому працює близько 50 експертів з пакування, які займаються розробкою сталих матеріалів пакування наступного покоління.
Інститут допомагає розвивати способи розробки пакування. Він розробляє системи повторного використання пакування, створює спрощені та перероблені матеріали пакування та розробляє високоефективний бар’єрний папір та білогічно чисті, компостовані та біорозкладні матеріали.
Наша стратегія складається з п’яти пунктів:
Менше пакування – Зменшення
Ми хочемо використовувати менше матеріалів для пакування, включно з первинним пластиком, кількість якого ми плануємо зменшити на третину до 2025 року порівняно з нашим базовим рівнем 2018 року.
Приклади того, як ми зменшуємо кількість пластику, включають усунення непотрібних пластикових кришок, аксесуарів, шарів та плівок, а також поступове припинення використання матеріалів пакування, які не підлягають широкому переробленню, в деяких країнах.
Ми запустили кілька інновацій пакування в Латинській Америці: перепроектування наших пакетів для одноразового вживання кави Nescafé і бульйону Mahler для зменшення використання пластику упаковки на понад 200 тонн.
У Китаї Nescafé зменшила вагу пляшок з готовою до вживання кавою, що дозволяє зекономити 1733 тонни пластику щорічно.
Менше пакування – Повторне використання та поповнення
Щоб усунути потребу у одноразовому пакуванню, ми працюємо над усуненням пластику, що не переробляється, та інвестуємо у інноваційні альтернативні системи доставки.
Багато з цих рішень вже використовуються на ринках по всьому світу, зокрема в Індонезії дозатори, що повторно наповнюються, які були розроблені разом з технічним партнером Algramo та неприбутковими інкубаторами Enviu. Нові системи були протестовані для продуктів Milo і Koko Krunch у співпраці з місцевими роздрібними торговцями в Індонезії.
У Німеччині ми проводимо пілотний проєкт спільно зі стартапом Circolution. Працюючи в кількох продуктових магазинах, команда тестувала нове стандартизоване нержавіюче пакування для Nesquik, що може повторно використовуватись і може бути інтегровано з існуючою інфраструктурою повернення та очищення.
Щодо транспортного пакування, інновації допомогли замінити пластикову плівку на наших піддонах, перейшовши на повторно використовувані коробки для перевезення.
Ми розуміємо, що потрібно зробити більше і співпрацюємо з різними робочими групами уздовж ланцюжка створення вартості, такими як Форум споживчих товарів та Фонд Елен Макартур.
Краще пакування – Зміна дизайну
Ми співпрацюємо з промисловими партнерами для розробки нових матеріалів та рішень для пакування.
До кінця 2021 року ми усунули всі пластикові соломинки з наших продуктів, розробивши спеціальні паперові, як альтернативний матеріал.
У всьому нашому портфелі ми постійно оцінюємо наші матеріали, випробовуємо та впроваджуємо альтернативи, такі як переробний папір для кубиків бульйону Maggi у Франції, щоб замінити пакування з багатоматеріальними обгортками.
Ми маємо на меті розробити 100% нашого пластикового пакування для переробки та поступово відмовитися від непереробних матеріалів. Конкретно, до кінця 2023 року 83,5% нашого пластикового пакування було розроблено для переробки.
Краща система – Переробка
Ми працюємо, щоб допомогти зупинити забруднення довкілля пластиком у всіх наших глобальних операціях.
Ми підтримуємо інфраструктуру збору, сортування та переробки в країнах, де продаються наші продукти, і, у деяких країнах, маємо на меті збирати і переробляти таку саму кількість пластику, як і використовуємо у наших продуктах.
Наприклад, в Малайзії Nestlé об'єдналася з містом Петалінг Джая, щоб запустити програму зі збору та переробки на домашньому рівні як добровільну ініціативу відновлення. Ця передова програма була визнана як приклад найкращої практики розділення на початковому етапі як Програмою ООН з навколишнього середовища (UNEP), так і Міністерством навколишнього середовища Малайзії.
Краще система – Переосмислення поведінки
Вирішення проблеми з відходами від пластику потребує фундаментальних змін у поведінці від кожного з нас, включно з Nestlé, роздрібними партнерами, постачальниками та споживачами.
Ми запровадили навчання зі сталості пакування для наших співробітників і прагнемо навчати та заохочувати інших через різноманітні програми та кампанії, допомагаючи всім уявити майбутнє без відходів. Приклади включають відео програми збору капсул Nespresso, цифрову платформу Dove Lo Butto в Італії, яка допомагає клієнтам знайти найближче місце для утилізації відходів пакування, а також кампанії з освіти споживачів Nescafé Dolce Gusto в Німеччині та Мексиці.
У Сполучених Штатах Nestlé Health Sciences усунула важкодоступні пластикові ковпачки для вітамінів і добавок. Наші бренди Pure Encapsulations і Atrium Innovations підтримали цю інновацію диджитал кампанією.
В Бразилії, Франції та Швейцарії наші кавові бренди Nescafe Dolce Gusto і Nespresso запустили компостовані кавові капсули. Диджитал кампанія, разом з інформацією на пакуванні, що спонукає до роздільного збору органічних відходів у побуті та компостованих матеріалів, підвищила свідомість серед споживачів.
На нашому пакуванні ми стандартизували зворотну інформацію про утилізацію глобально для всіх продуктів, щоб направляти споживачів відповідально утилізувати відходи. Цей напрямок розпочався у 2023 році і продовжується постійно з кожним перепроектуванням пакування. Це включає: a) Екологічні заяви (висловлення, символи або графіка) для пакування, що вказують на екологічний аспект нашого пакування або його компоненту (наприклад, переробленого вмісту); b) Склад матеріалу пакування для полегшення сортування споживачами; c) Інструкції щодо утилізації; d) Інформацію про кінцевий термін служби пакування (наприклад, перероблювану, повторно використовувану), включаючи логотип, що зображує програми управління відходами пакування, створені у партнерстві з третіми сторонами.