Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Екологічний сталий розвиток

Nestlé packaging experts discuss design
РОЗРОБКИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ: Розробників продукції Nestlé закликають думати про сталий розвиток з самого початку процесу розробки.

Як провідна компанія в галузі раціонального харчування та здорового способу життя, ми щодня намагаємось підвищувати якість життя наших клієнтів завдяки смачним, поживним та здоровим продуктам харчування та напоям. Ми розуміємо, що таке відчуття здоров’я також вимагає, щоб наші продукти вироблялись за умов турботливого та відповідального ставлення до навколишнього середовища, яке дозволить зберегти навколишнє середовище для майбутніх поколінь. Читайте нашу Політику щодо збереження води та екологічної чистоти середовища Water and Environmental Sustainability Policy (pdf, 349Kb)

Щоб краще розуміти та оптимізувати екологічні показники наших продуктів, ми застосовуємо принцип життєвого циклу, систематично оцінюючи категорії наших продуктів разом з усім ланцюжком створення цінності. Дізнайтеся про принцип життєвого циклу Nestlé щодо сталого розвитку навколишнього середовища.

Упаковка і навколишнє середовище

Ми намагаємось зменшити вплив нашої упаковки на навколишнє середовище і у той самий час забезпечуємо, щоб наша упаковка ефективно захищала наші продукти. Nestlé систематично зменшує вагу упаковки з 1991 року. На сьогодні вага зменшилася на більше ніж 500 мільйонів кілограмів.

Nestlé також сприяє відновленню та переробці відходів, використовуючи утилізовані матеріали там, де це можливо. Ми обираємо матеріали з низьким рівнем впливу на навколишнє середовище (наприклад, матеріали з поновлюваних ресурсів). Враховуючи вплив упаковки на навколишнє середовище, ми звертаємо увагу на декілька індикаторів, включаючи викиди вуглекислого газу, споживання води, використання енергії з непоновлюваних джерел та створення твердих відходів.

Маркування продуктів

Відповідно до нашої політики зі сталого розвитку навколишнього середовища, яка вперше була затверджена в 1991 році, ми зобов’язалися надавати науково обґрунтовану, значиму та перевірену інформацію про екологічність наших продуктів та нашу діяльність.

Ми виступаємо за всебічний розгляд життєвого циклу продукту, враховуючи всі елементи, які мають найбільший вплив, в усьому ланцюжку поставок, включаючи використання продукту і кінцевий термін споживання. Ми також підтримуємо створення єдиної міжнародної узгодженої методології, переважно через Міжнародну організацію стандартизації (ISO). Nestlé є членом ISO (ISO140046: ISO/TC207/SC5/WG8), яка вперше була скликана в 2009 році.

Girl sorting waste packaging for recycling
ДОПОГА У ПЕРЕРОБЦІ: The 123Recycle app provides consumers in Singapore with clear, easy-to-understand instructions on how to sort waste packaging material correctly.

Ми виступаємо проти маркування, яке вказує лише один показник, наприклад, водний слід, тому що це вводить в оману споживачів і нехтує іншими важливими чинниками, такими як вплив продукту на викиди СО2 і невідновлювані джерела енергії.

Крім того, ми вважаємо, що маркування на упаковці може бути не найкращим варіантом для повідомлення про складні питання, пов’язані з впливом на навколишнє середовище. Nestlé активно використовує ряд комунікаційних методів для залучення споживачів до питань навколишнього середовища.

Наприклад, Nestlé випустила перший у світі безкоштовний мобільний додаток для пристроїв iPhone і Android, щоб допомогти людям правильно переробляти використану упаковку: Безкоштовний мобільний додаток від Nestlé закликає до переробки в Сінгапурі.

Ми також шукаємо нові способи візуально повідомити споживачам про переваги щодо сталого розвитку навколишнього середовища. Наприклад: Міжнародний семінар Nestlé сприяє екологічності при розробці продуктів.