Sort by
Sort by

Звернення Голови ради директорів та Головного виконавчого директора Nestlé​ Group

stakeholders

Nestlé: Розкривати цінність продуктів харчування та покращувати якість життя сучасного та майбутніх поколінь.  

2020 рік був незвичайним і складним. Пандемія COVID-19 суттєво вплинула на життя кожної людини та призвела до нестабільності й невизначеності. 

Компанія Nestlé відреагувала негайно. Чітко визначивши пріоритети, ми, в першу чергу, впровадили додаткові заходи для захисту своїх працівників та забезпечення безперервності постачання основних харчових продуктів і напоїв споживачам. Ми також піклувалися про громади, й надавали фінансову та продуктову підтримку нашим партнерам. Ми об'єднали зусилля з Міжнародною федерацією товариств Червоного Хреста та Червоного Півмісяця для надання термінової допомоги рятувальним службам і медичним працівникам задля зміцнення систем охорони здоров'я. Завдяки нашій ініціативі "Завжди відкриті для вас" (Always Open for You) ми змогли підтримати невеликі ресторани та кафе: ми подовжували терміни кредитування, тимчасово звільняли заклади від орендної плати за користування каво-машинами та пропонували отримати нашу продукцію безкоштовно, коли вони були готові знову відкритися. Саме у такі складні часи ми можемо справді показати, що бізнес здатний бути силою добра. Саме це є філософією Створення спільних цінностей: сфокусувати енергію та ресурси там, де ми можемо бути найбільш цінними для людей та планети. Минулого року добігли кінця терміни наших зобов'язань, про які ми попередньо заявили публічно. Ми досягли прогресу, яким може пишатися кожен співробітник в Nestlé: виконано більшість узятих зобов'язань. Проте, ми докладаємо ще більше зусиль, аби виконати все, що заплановано.

Попри добре відомі виклики минулого року ми продовжуємо реагувати на вимоги споживачів і піклуватися про планету. Створюючи смачні та поживні продукти, ми знижуємо до мінімуму вплив від діяльності нашої компанії на довкілля. Наприклад, ми здійснили значні інвестиції в розвиток продуктів рослинного походження й представили на європейському ринку веганські альтернативи продуктів із м'яса та тунця Sensational Burger та Sensational Vuna під торгівельною маркою "Garden Gourmet". Ми також неухильно дотримуємося наших зобов'язань щодо створення можливостей для молоді. У розпал пандемії ми активізували онлайн-навчання, щоб не допустити переривання наших програм стажування. Також ми досягли значного поступу в напрямку переходу до екологічного пакування.

У 2020 році ми в черговий раз підтвердили свою підтримку Глобального договору ООН і були названі однією з провідних компаній з дотримання зобов'язань щодо його реалізації. Це стало визнанням нашого прагнення досягти Цілей сталого розвитку ООН.

Зараз ми визначаємо для себе нові амбітні цілі, які стимулюватимуть нас рухатися ще далі та ще швидше, вирішувати соціальні проблеми та підтримувати раціональне харчування. Ми поставили перед собою нові зобов'язання: до 2025 року створити 100% пакування, що придатне для повторного використання або переробки, а також досягти нульового рівня викидів парникових газів до 2050 року. В своїх діях ми керуємося дорожньою картою Net Zero з осяжними цілями, щодо скорочення викидів, які мають чіткі строки виконання. Це стосується викидів, як у рамках нашої діяльності, так і за її межами. Зокрема, ми працюємо з 500 000 фермерами та 150 000 постачальниками, підтримуючи впровадження ними практик регенеративного сільського господарства, висадження сотень мільйонів дерев протягом наступних 10 років і переведення компанії на використання 100 % електроенергії з відновлюваних джерел до 2025 року. 

Звіт містить детальний огляд того, як Nestlé покращує життя родин, громад та планети. Ми знаємо, що коли ми працюємо разом, можуть і мають відбуватися дивовижні речі. Ця віра лежить в основі концепції Створення спільних цінностей, і саме вона рухає наш бізнес вперед у 2021 році та подальшому майбутньому. 

Поль Бульке
Голова ради директорів Nestle SA

 

Ульф Марк Шнайдер
Головний виконавчий директор Nestle SA