Sort by
Sort by

Компанія Nestlé та фабрика „Світоч” дарують львів’янам квитки на виставу Львівського Національного театру опери та балету

Back to Press releases

Під час акції, присвяченої 10-річчю роботи кондитерської фабрики „Світоч” у складі Nestlé, було презентовано 1000 безкоштовних квитків на виставу Львівського Національного театру опери та балету ім.Соломії Крушельницької.

18 листопада учні загальноосвітніх та музичних шкіл, студенти Львівської консерваторії, представники обласного управління праці та соціального захисту отримали від компанії Nestlé та фабрики „Світоч” безкоштовні квитки на виставу українського класика Семена Гулака-Артемовського „Запорожець за Дунаєм”. Загалом під час акції, присвяченої 10-річчю роботи фабрики „Світоч” у складі Nestlé, було подаровано близько 1000 квитків. Акцію було проведено за підтримки Товариства Червоного Хреста у Львові.

Як відзначив Геннадій Радченко, директор з корпоративних зв'язків Nestlé в Україні та Молдові: „Компанія Nestlé є однією з найбільш соціально відповідальних компаній у світі. Ми завжди приділяли і в подальшому будемо приділяти велику увагу збереженню цінностей української культури. Сьогодні ми маємо чудову можливість подарувати львів’янам квитки на одну із найвідоміших та найулюбленіших опер українців – „Запорожець за Дунаєм”. Львівський театр опери і балету ім.Соломії Крушельницької – це один із найвідоміших театрів не лише в Україні, але й у Європі. А вистава „Запорожець за Дунаєм” є однією із найяскравіших перлин української опери”.

Довідка:

Компанія Nestlé – найбільша компанія з виробництва продуктів харчування у світі.

Nestlé розпочала діяльність в Україні у 1994 році з відкриття представницького офісу. У 1998 році Nestlé S.A. придбала контрольний пакет акцій ЗАТ «Львівська кондитерська фірма «Світоч», а у 2003 – 100% акції ВАТ «Волиньхолдинг», виробника холодних соусів під брендом «Торчин». Мета компанії - просувати міжнародні бренди (Nestlé, Nescafé, Nesquik, Nuts, KitKat, Lion, Friskies, тощо) та розвивати сильні українські бренди («Світоч» та «Торчин»). Загальний обсяг продажів Nestlé в Україні збільшився на 17% у порівнянні з 2006 роком і склав 2,29 млрд. грн. В 2007 році компанія заплатила в бюджет 236,4 млн. грн. податків.


За подальшою інформацією просимо звертатися до
Ельнари Іманової,
спеціаліста з коммунікацій Nestlé в Україні.
Тел. (044) 490 8000, (044) 496 1062
Ел. пошта: [email protected]