Sort by
Sort by

Підсумки діяльності Nestlé в Україні за 2011 рік

Back to Press releases

Nestle S.A. (Швейцарія) – світовий лідер у галузі раціонального харчування та здорового способу життя, визнаний світовий лідер з виробництва продуктів харчування і напоїв – підсумовує результати своєї діяльності в Україні у 2011 році.

Загальний обсяг продажів* компанії на українському ринку в 2011 році досяг 4,66 млрд. грн. (приріст 23%).

Інвестиції у модернізацію й розширення виробництва на фабриках групи в Україні склали близько 126 млн. грн.

Підприємствами Nestle в Україні до бюджетів усіх рівнів сплачено 303 млн. грн. податків і зборів.

(*Як повідомлялося, Nestle внесло певні зміни в політику обліку продажів і операційного прибутку, що вступили в силу 1 січня 2011 р. Фінансові показники 2010 року перераховані згідно нової системи обліку)

Генеральний директор Nestle в Україні та Молдові Мауріціо Патарнелло так прокоментував досягнення компанії: „У 2011 році нам вдалося досягти найкращих показників зростання бізнесу серед усіх ринків Nestle в Європі. Минулого року ми збільшили інвестиції у розширення виробничих потужностей і розвиток наших брендів, як міжнародних, так і українських „Світоч”, „Торчин” та „Мівіна”. Ми постійно працюємо над підвищенням ефективності нашої роботи, пропонуючи якісну продукцію мільйонам українських споживачів. Заклавши минулого року гарну основу наших майбутніх перемог, ми готові зустріти нові виклики ринку у 2012 році”.

У 2011 році компанія продемонструвала в Україні високі темпи зростання, що значно перевищили очікування і дозволили вийти на перше місце у Європі серед підприємств Nestle за показником органічного зростання реалізації продукції. Цьому сприяла плідна системна робота у відповідності до корпоративної стратегії Nestle, підвищення стандартів ведення бізнес-процесів впродовж усього циклу виготовлення продукції від виробника до споживача.

До головних досягнень компанії на українському ринку можна віднести підвищення поживної цінності продукції, впровадження інновацій і нових ефективних рішень, скорочення терміну доставки продуктів до торгових закладів, розширення пропозиції для споживачів із низьким доходом, розширення асортименту продуктів преміального класу.

Кулінарія

Обсяг продажів склав 1,71 млрд. грн. (+ 25%).

У сегменті холодних соусів (майонез, кетчуп, гірчиця, готові соуси) впевнене лідерство зберігає ТМ „Торчин”. Категорія заправок для приготування перших страв ТМ „Торчин”, яка вже завоювала популярність серед українських домогосподарок, поповнилася новим продуктом – заправкою „Харчо”. А для шанувальників французької кухні з’явилася нова пропозиція у категорії холодних соусів – вишуканий соус „Французький”.

Завдяки придбанню у 2010 році ТМ „Мівіна” компанія здобула абсолютне лідерство в Україні у категорії продуктів швидкого приготування, а також у категорії приправ. Харківська фабрика „Техноком” – виробник продукції ТМ „Мівіна” – відносно недавно стала власністю Nestle. Наразі триває процес інтеграції цього підприємства – приведення виробництва у відповідність до стандартів компанії. Наприкінці року тут було встановлене нове обладнання, що дозволило вдвічі збільшити потужності з виробництва сухих приправ.

На прилавках українських магазинів з’явився новий продукт – „Смачна ідея”, який став новим рішенням приготування других страв і швидко завоював прихильність домогосподарок. Вдосконалюються також і продукти під брендом „Мівіна”. Споживачам запропоновано оновлену вермішель швидкого приготування за поліпшеною рецептурою. Крім того, на упаковці всіх продуктів ТМ „Мівіна” з'явився нутріціологічний компас Nestle®, який інформує про поживні цінності та допомагає споживачам зорієнтуватися у світі продуктів і зробити свідомий вибір.

Напої

Обсяг продажів склав 1,27 млрд. грн. (+18%).

На львівській фабриці „Світоч” встановлено лінію з пакування кави NESCAFE. Це дало змогу утримати оптимальну для споживача ціну незважаючи на зростання світових цін на сировину майже вдвічі.

Завдяки появі на ринку нового NESCAFE „3 в 1” Xtra Strong завойовано лідерство у категорії міксів.

Унікальна пропозиція – кава NESCAFE Green Blend, у якій міститься на 70% більше антиоксидантів у порівнянні із відомим своїми антиоксидантними властивостями зеленим чаєм, завоювала прихильність, передусім, українських жінок і забезпечила компанії +2% преміум-сегменту кавового ринку України.

Лідируючу позицію у своїй категорії займає інноваційна капсульна система NESCAFE Dolce Gusto. У 2011 році вдалося суттєво розширити присутність цього товару у торгових точках, охопивши більшість міст України. 18,5 тисяч українців стали володарями кавових машин NESCAFE Dolce Gusto у 2011 році. Протягом року продано майже 5 млн. капсул.

Кондитерські вироби

Завдяки впровадженню інноваційних рішень розширено асортимент кондитерських виробів. Протягом року реалізовано продукції на суму 851 млн. грн. Річне зростання склало 32% – завдяки значному збільшенню обсягів продажу найбільш популярних в Україні вагових цукерок, шоколадних батончиків LION, а також відновленню виробництва пористого молочного шоколадного батончика „Аеро”. Кондитерський напрямок компанії в Україні визнано найбільш динамічним у порівнянні з діяльністю компаній Nestle в Європі. Стратегічною для Nestle в Україні залишається торгова марка „Світоч”. Восени на львівській фабриці було встановлено ще одну лінію з виробництва вафель, що дозволило значно збільшити виробництво, зокрема, найпопулярніших серед українців вафель „Артек”.

Nestle Professional (харчування поза домом)

Підрозділ Nestle Professional – напрямок компанії, що пропонує комплексні рішення для готелів, ресторанів, кафе та інших форм харчування поза домом – у 2011 році показав зростання продажів на 15%.

Кількість діючих в Україні кавових автоматів Nestle Professional становить 18,5 тисяч, що забезпечує безперечне лідерство на ринку вендінгових машин. Враховуючи тенденції динамічного розвитку в категорії харчування поза домом, минулого року були запропоновані нові рішення щодо створення, зокрема, десертного меню в закладах громадського харчування. Кулінарний бізнес Nestle Professional став новим напрямком роботи, орієнтованим на підтримку професійних шеф-кухарів і операторів громадського харчування.

Дитяче і спеціальне харчування

Обсяг продажів дитячого і спеціального харчування Nestle в Україні зріс на 19%. В сегменті дитячого харчування Nestle є лідером українського ринку.

Готові сніданки

Обсяг продажів готових сніданків (Nesquik, Kosmostars, Cheerios, Fitness) виявився на рівні очікування та збільшився на 1%.

Корми для домашніх тварин

Nestle Purina продовжувала зміцнювати свої позиції, збільшивши продажі на 19%. Найбільший внесок у зростання цього напрямку зробили продукти ProPlan і Gourmet у суперпреміальному та Friskies у преміальному сегментах. Наприкінці 2011 року на українському ринку кормів для домашніх тварин з’явилася нова пропозиція – дієтичне харчування Purina Veterinary Diets.

NBS Nestle Europe

Протягом 2011 року у Львові була налагоджена робота „Об’єднаного бізнес-сервіс-центру Nestle Європа” (NBS Nestle Europe). Львівський центр став п'ятим у світі внутрішнім сервіс-центром, який у складі міжнародного підрозділу „Бізнес Сервіс Nestle” (GNBS) забезпечує обслуговування фінансових операцій і процесів з управління персоналом для підприємств і організацій компанії. На сьогодні в львівському центрі працює більше 300 спеціалістів, які обслуговують фінансові операції Nestle в Україні, Росії, Польщі, Чехії та Словаччині. У 2012 році планується розпочати обслуговування підприємств в Угорщині, Болгарії, Румунії, Греції та країнах Адріатики. Загалом центр розрахований на обслуговування понад 20 країн регіону.

Створення загальних цінностей

Важливим напрямком діяльності Nestle в Україні є участь у реалізації ініціативи Nestle «Створення загальних цінностей» (Creating Shared Value). Це – глобальна місія служіння найвищим цінностям людства, націлена на вирішення глобальних економічних і соціальних проблем. В її рамках пріоритетними визначено такі напрями як раціональне харчування та здоровий спосіб життя (Nutrition, Health&Wellness), розвиток сільського середовища та питання використання води.

Глобальна програма Nestle Healthy Kids є прикладом реалізації корпоративної ініціативи „Створення загальних цінностей”. В практичній площині напрямок раціонального харчування та здорового способу життя у 2011 році реалізувався у проекті „Абетка харчування”, що є інноваційною модульною освітньо-виховною програмою для школярів 1-4 класів. В рамках цього проекту, розпочатого у 2009 році, понад 15 тисяч школярів відвідали уроки „Основи здоров’я”. „Абетка харчування” сприяє поширенню знань щодо раціонального харчування та формуванню здорового способу життя. Програма отримала високу оцінку МОН України і була схвалена до використання у школах.

На початку 2012 року Nestle S.A. оголосила про глобальне партнерство з Міжнародною федерацією легкої атлетики IAAF на підтримку програми Nestle Healthy Kids. Програма розвитку дитячої атлетики спрямована на популяризацію фізичної активності як основи для виховання правильних звичок та ведення активного способу життя серед дітей 8-12 років. Федерація легкої атлетики України разом з Nestle в Україні 9-11 лютого провели в Донецьку навчальний семінар для вчителів та інструкторів з фізичного виховання з 24 областей України.

Програма „Господар” є ініціативою Nestle в Україні, що направлена на розвиток місцевих постачальників сировини. Її завдання – подальше поступове зниження кількості імпортованої сировини та пакувальних матеріалів для виробничих потужностей компанії в Україні. На сьогодні частка місцевої сировини та пакувальних матеріалів, що використовуються фабриками Nestle у Львові („Світоч”) та Волинській області („Волиньхолдинг”), становить 70%.