Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

Оксана Караванська створила серію модних аксесуарів для шанувальників кави NESCAFÉ Gold

Back to Press releases

Цього літа на модних шанувальників кави чекає фешн-сюрприз від NESCAFÉ Gold. Вже наприкінці липня на полицях супермаркетів з’явиться лімітована серія упаковок кави NESCAFÉ Gold із ексклюзивним подарунком - вишуканим аксесуаром від метра української моди Оксани Караванської.

Акція кави NESCAFÉ Gold розпочинається наприкінці липня. У кожному з подарункових наборів кавомани знайдуть одну з трьох моделей стильних шовкових аксесуарів – шарф або хустку, дизайн яких належить Оксані Караванській. Участь в акції беруть усі торгівельні мережі. Усього виготовлено 200 тисяч упаковок кави NESCAFÉ Gold 200г з подарунком від дизайнера.

Коментуючи свій спільний проект з Nestlé в Україні, Оксана Караванська зазначила, що завжди радить своїм клієнткам не боятися експериментувати, як полюбляє робити і сама. «Стиль, як і настрій, народжується з натхнення. Нехай поєднання вишуканого аромату кави та теплої гами кольорів стильного аксесуару подарує вам літній настрій, – прокоментувала дизайнер. – Nestlé в Україні у всіх значеннях бренд з відмінним смаком. Сподіваюсь, наша співпраця надихне на красиві експерименти всіх шанувальників кави та вишуканих речей».

Оксана Аржаєва, керівник відділу маркетингу кави та напоїв Nestlé в Українї: «Стиль та авторський почерк Оксани Караванської дуже імпонують характеру бренду NESCAFÉ Gold, а легкий дизайнерський шовковий аксесуар стане приємним доповненням до гардеробу шанувальниць кави у цьому сезоні».