Sort by
Sort by

Результати групи компаній Nestlé за 3-й квартал: в умовах економічної нестабільності органічне зростання становить 4.5%

Back to Press releases

Результати групи компаній Nestlé за 3-й квартал: в умовах економічної нестабільності органічне зростання становить 4.5%

  • Обсяг продажів склав 66,2 млрд. швейцарських франків. Органічне зростання – 4.5%, реальне внутрішнє зростання – 2.3%.
  • Зростання на розвинених ринках сягнуло 0.5%, зростання на ринках, що розвиваються – 9.5%
  • Прогноз на рік залишається незмінним: ми як і раніше прагнемо до органічного зростання 5% з поліпшенням маржі, що лежить в основі прибутку на акцію в постійній валюті та ефективності капіталовкладень.

Пол Бюльке, Генеральний директор Nestlé: «В умовах нестабільності глобального торговельного середовища та фактори, що струмують економічний розвиток, ми досягли значного всеосяжного росту. Зосередивши сьогодні увагу на доставках, ми прийняли рішення, що сприятимуть зміцненню та зміненню нашого бізнесу завтра. Ми Nestlé Business Excellence, щоб краще використовувати переваги нашого масштабу та гарантувати, що наші ринки можуть сконцентруватися на розвитку своїх підприємств. Незважаючи на складність середовища, з урахуванням результатів нашої діяльності з початку року до теперішнього моменту, як і раніше ми прагнемо до органічного росту близько 5% у 2014 році та поліпшення маржі, що лежить в основі прибутку на акцію в постійній валюті та ефективності капіталовкладень».

Огляд ділової активності

За дев’ять місяців 2014 року органічне зростання становить 4.5%, що складає 2.3% реального внутрішнього зростання та 2.2% ціноутворення. Обсяг продажів склав 66.2 млрд. швейцарських франків, на що мала вплив негативна курсова різниця з показником -7.5%, а також продажі активів, за вирахуванням придбань, подальше зниження темпів зростання продажів на -0,1%. В результаті, загальна еволюція різниці продажів становила -3,1%.

Ми продовжили зростання в усіх категоріях: 5.1% у країнах Північної та Південної Америки, 1.4% в Європі та 6.5% у Азії, Океанії та Африці. Зростання на розвинених ринках сягнуло 0.5%, на ринках, що розвиваються – 9.5%.

Зона Європа

Обсяг продажів склав 11,1 млрд. швейцарських франків, органічне зростання - 1,0%; реальне внутрішнє зростання - 2,0%.

Незважаючи на фактори, що стримують економічний розвиток, позитивне зростання в Зоні обумовлене впровадженням інновацій та преміалізацією. Рівень довіри споживачів залишається нестабільним у Європі, а ринкове середовище сприяє рівню ціноутворення, який важко досягти. У Центральній та Східній Європі спостерігаються тенденції, які бачили на початку року. Росія показала позитивні результати у категоріях кондитерського бізнесу та морозива, а також досягнула двозначної цифри зростання у Nescafé Dolce Gusto. Україна продемонструвала гарні показники зростання.