16 лютого 2012 року, м. Веве, Швейцарія. Група компаній Nestle повідомила, що у 2011 році обсяг продажів склав 83.6 млрд. швейцарських франків, а органічне зростання - 7.5%, ставши одним з найкращих результатів протягом останніх років. Показник органічного зростання складається з реального внутрішнього росту (3.9%) і ціноутворення (3.6%). Обмінний курс валют негативно вплинув на фінансові показники Групи (13.4%), як і вилучення активів за вирахуванням придбань (більше 4.2%), в основному за рахунок продажу Alcon. За винятком Alcon, продажі знизилися на 4,8%.
- Операційний прибуток Групи склав 12.5 млрд. швейцарських франків. Маржа збільшилася на 60 базисних пунктів (90 базисних пунктів у постійній валюті) до 15.0%.
- «Програма постійного вдосконалення Nestle» у всіх сферах діяльності компанії продовжує створювати істотну економію, частково компенсуючи збільшення виробничої собівартості.
- Собівартість продукції збільшилась на 190 базисних пунктів.
- Загальні витрати на маркетинг знизилися на 100 базисних пунктів, в основному за рахунок змін в структурі маркетингу та продажів. Споживчий маркетинг залишився на тому ж рівні після двох років значного зростання, який дозволив нам посилювати позиції на ринку в більшості категорій.
- Адміністративні витрати знизилися на 80 базисних пунктів
- Чистий прибуток склав 9,5 млрд. швейцарських франків (до 8,1% на постійній основі).
- Прибуток на акцію (EPS) збільшився на 7,8% в постійній валюті.
- Операційний грошовий потік становить 9.8 млрд. швейцарських франків, залишаючись на незмінному рівні з 2010 року (за винятком грошових потоків Alcon в 2010 році і впливу іноземної валюти в 2011 році).
Пол Бюльке, головний виконавчий директор Nestle: «У 2011 році нам вкотре вдалося досягнути високих показників на всіх ринках. Цей був складний рік і ми не сподіваємось, що 2012 рік буде легшим. Ми продовжуємо інвестувати в майбутнє і посилювати виробничі потужності в усьому світі. В Китаї ми започаткували нові партнерства. Nestle Health Science мало добрий початок. Серед наших інноваційних досягнень – створення можливостей у всіх категоріях, будь то залучення нових споживачів на ринках країн, що розвиваються, чи посилення прихильності споживачів до бренду в розвинених країнах. Наш стратегічний бізнес-план відповідає сьогоденню як ніколи, і призведе нас до покращення діяльності. Тому ми переконані, що вдалі позиції на початку 2012 року допоможуть реалізувати бізнес-модель Nestle: органічне зростання на 5-6% та збільшення маржі і доходу на акцію в постійних валютах».
*Примітка: як повідомлялося раніше, починаючи з січня 2011 року, Nestle використовує інші показники у підрахунках виручки та операційного прибутку, що не впливає на чистий прибуток і прибуток на акцію. Показники 2010 року було перераховано з урахуванням цих змін для зручності у порівняльному аналізі, за винятком Alcon, прибутку на акцію і грошових потоків, які враховують Alcon.
Відео-звернення виконавчого директора Nestlé S.A. Пола Бюльке