У липні на прилавках супермаркетів з'являться цукерки під міжнародними брендами LION, NUTS і Nesquik у новому форматі.
Після успішного запуску наприкінці минулого року вагових цукерок під брендами LION, NUTS и Nesquik, які швидко завоювали любов українців, Nestlé підготувала для споживачів чотири нові пропозиції. Зокрема, з липня 2011 року цукерки LION, LION з арахісом, NUTS Fest і Nesquik будуть доступні у зручній упаковці для всієї родини (217-250 гр.).
Нові пропозиції розроблено для задоволення попиту в сегменті пакетованих цукерок, який демонструє стрімке зростання, як і канал сучасної роздрібної торгівлі, на який спрямовано цей продукт.
Джон Ламберт, директор кондитерського бізнесу Nestlé в Україні: «За даними Nestlé, сегмент пакетованих цукерок складає до 15% у категорії вагових цукерок, і продовжує зростати. Ми очікуємо, що сприятлива кон’юнктура в поєднанні з високою якістю та яскравим дизайном, забезпечать новим продуктам успіх».
У цукерках LION хрумкі вафлі поєднується з густою молочною карамеллю, легкими кріспами та ніжною глазур'ю. Конусоподібна цукерка NUTS містить цільний лісовий горішок, ніжну кремову начинку. Nesquik – біла начинка з підвищеним вмістом молока та хрумкими шоколадними кульками всередині.
Даний запуск є частиною стратегії Nestlé з розвитку кондитерського бізнесу на Львівській фабриці «Світоч». За результатами 2010 року кондитерський бізнес Nestlé в Україні показав зростання у 33%, – найпотужніше з-поміж усіх кондитерських підприємств Nestlé в країнах Європи.