Sort by
Sort by

Результати продажів Nestlé за 9 місяців 2016 року

Back to Press releases
Результати продажів Nestlé за 9 місяців 2016 року: органічне зростання – 3,3%, реальне внутрішнє зростання – 2,5%. Прогноз на весь 2016 рік: органічне зростання – близько 3,5% у поєднанні зі збільшенням прибутку від торговельних операцій.

  • Загальний обсяг продажів виріс на 1,0% і склав 65,5 млрд. шв. франків.
  • Органічне зростання склало 3,3%, реальне внутрішнє зростання досягло 2,5%, цінове зростання склало 0,8%.
  • Прогноз на весь 2016 рік: органічне зростання становить близько 3,5%, збільшення прибутку від торговельних операцій, підвищення прибутку від основної діяльності у розрахунку на акцію у постійній валюті і загальної ефективності капіталовкладень.

Пол Бюльке, головний виконавчий директор Nestlé S.A.: «В умовах дефляції та низьких цін на сировину ми продовжили нарощувати наш обсяг продажів, наслідком чого стало досягнення реального внутрішнього зростання у вищому ціновому сегменті нашої індустрії як у країнах, що розвиваються, так і на розвинених ринках. Показники цінового зростання як і раніше знаходилися на досить низькому рівні, однак, за підсумками звітного періоду було відзначено їхнє поступове збільшення.

Зростання спостерігалося у більшості категорій, що дозволило зберегти або навіть збільшити частку ринку, яка належить більшості наших бізнесів. Крім того, ми досягли істотного прогресу у вирішенні ключових завдань, що стоять перед нами, і на цей час, не дивлячись на досить несприятливі ринкові умови, продовжуємо реалізацію цілого ряду ініціатив.

У чіткій відповідності з нашою стратегією ми зберігаємо фокус на інвестування у наше майбутнє. Ми підтримуємо високий рівень витрат на підтримку наших брендів, паралельно займаючись активним виведенням на ринок інноваційних продуктів як на глобальному, так і на локальному рівнях. У той самий час ми активно підвищуємо загальну ефективність наших операційних процесів та організаційної структури, реалізуючи курс на стандартизацію, уніфікацію та масштабування діяльності на надринковому, загальнокорпоративному рівні.

Зважаючи на те, що відносно несприятливі ринкові умови, наш прогноз на весь 2016 рік такий: органічне зростання – близько 3,5%, збільшення прибутку від торговельних операцій, підвищення прибутку від основної діяльності у розрахунку на акцію у постійній валюті і загальної ефективності капіталовкладень».

Результати групи компаній Nestlé

  • Загальний обсяг продажів склав 65,5 млрд. шв. франків, вплив курсу обміну валют становить  1,7%. Придбання за вирахуванням реалізації активів призвели до падіння темпів зростання продажів на - 0,6%.
  • Органічне зростання склало 3,3%, з яких 2,5% становить реальне внутрішнє зростання, а 0,8% -  цінове зростання. Незважаючи на досить несприятливі ринкові умови, за підсумками звітного періоду позитивні показники зростання були досягнуті в рамках усіх географічних зон, склавши:

4,8% – в зоні Північної та Латинської Америки (AMS)

2,1% – в зоні Європи, Близького Сходу і Північної Африки (EMENA)

2,5% – в зоні Азії, Океанії і Африки на південь від Сахари (AOA)

Реальне внутрішнє зростання також спостерігалося в рамках усіх географічних зон і більшості категорій і склало:

2,3% – в зоні Північної і Латинської Америки (AMS)

2,4% – в зоні Європи, Близького Сходу і Північної Африки (EMENA)

3,0% – в зоні Європи, Близького Сходу і Північної Африки (EMENA)

  • За підсумками звітного періоду було відзначено зміцнення наших позицій як на розвинених ринках (1,9% органічне і 2,5% реальне внутрішнє зростання), так і в країнах, що розвиваються (5,3% органічне і 2,5% реальне внутрішнє зростання).
  • Показники цінового зростання дещо збільшилися, проте, в цілому залишилися на досить низькому рівні.
  • Ми зберегли або збільшили частку ринку, що належить майже 60% наших бізнесів.
  • Починаючи з січня 2017 року Nestlé Professional змінює свій статус з глобально-керованого на регіонально-керований бізнес, інтегрований в структуру відповідних географічних зон, а його підтримка буде здійснюватися з боку стратегічного бізнес-підрозділу Nestlé Professional. Це нововведення дозволить зміцнити фокус на взаємодію з клієнтами, а також забезпечити необхідну координацію і високу якість практичної реалізації на території кожного окремого регіону і ринку.
  • На початку жовтня ми уклали угоду з R&R і створили бізнес Froneri – нове спільне підприємство з виробництва морозива, заморожених харчових продуктів і охолоджених молочних виробів, яке буде вести свою діяльність на території Європи, Близького Сходу (за винятком Ізраїлю), Аргентини, Австралії, Бразилії, Філіппін та ПАР.


Зона Європи, Близького Сходу і Північної Африки (EMENA)

  • Загальний обсяг продажів – 12,2 млрд. шв. франків, органічне зростання склало 2,2%, реальне внутрішнє зростання досягло 2,7%.
  • Динаміка збільшення продажів, яка спостерігалася, стала наслідком реального внутрішнього зростання, що зумовило збільшення нашої частки ринку по всій зоні EMENA. Хороші результати були досягнуті на території більшості європейських країн і у більшості категорій.
  • Незважаючи на дефляцію, що зберігається, ми знову домоглися позитивних показників зростання на території Західної Європи. Як і раніше, ключовими лідерами зростання виступили NESCAFÉ Dolce Gusto, а також категорії замороженої піци та корми для домашніх тварин. Серед усіх держав регіону найкращі результати були продемонстровані на ринках Італії та у країнах Піренейського півострова.
  • У регіоні Центральної та Східної Європи двозначні показники зростання були досягнуті на ринку Росії. Лідерами зростання в рамках всього регіону виступили NESCAFÉ і категорія кормів для домашніх тварин. Хороші результати були досягнуті на ринках Румунії, Угорщини та Чехії.
  • У регіоні Близького Сходу та Північної Африки наше зростання було забезпечено в першу чергу за рахунок успіху NESCAFÉ та категорії готових кулінарних виробів. На ринку Туреччини знову були відзначені двозначні показники зростання, а найбільш динамічне збільшення продажів спостерігалося у категорії кондитерських виробів. Хороші результати були досягнуті на території Північної Африки. У той самий час ринки держав Близького Сходу як і раніше відчували на собі негативний вплив політичної та економічної нестабільності.


Зона Північної і Латинської Америки (AMS)

Загальний обсяг продажів – 18,8 млрд. шв. франків, органічне зростання склало 4,5%, реальне внутрішнє зростання досягло 1,6%.


Зона Азії, Океанії та Африки на південь від Сахари (AOA)

Загальний обсяг продажів – 10,6 млрд. шв. франків, органічне зростання склало 2,8%, реальне внутрішнє зростання досягло 2,7%.