У березні в соціальній мережі Facebook розпочала роботу сторінка ініціативи Nestle з працевлаштування молоді «Альянс заради молоді». Офіційне відкриття сторінки відбулося у Лондоні в офісі Facebook за участю Виконавчого віце-президента Nestlé S.A, керівника зони EMENA Луїса Кантарелла та генеральних директорів компаній-партнерів.
За статистикою сьогодні 8 з 10 осіб користуються соціальною мережею для пошуку роботи, тому була створена інтернет-спільнота на Facebook – All4YOUth – присвячена проблемі зайнятості молоді та спрямована надавати допомогу молодим людям у пошуку роботи.
Створена молодими людьми і для молодих людей, платформа допомагатиме молоді підготуватись до виходу на ринок праці, надаватиме поради з написання резюме та проходження інтерв'ю. Все це представлено у творчому, молодіжному та дружньому форматі.
Особливістю сторінки є те, що вона публікує пропозиції щодо робочих місць, стажування та навчання безпосередньо від власних рекрутингових платформ компаній (у випадку з Nestlé – від платформи Taleo).
Сторінка була розроблена командою представників Adecco, Axa, Facebook, Nestle, Nielsen і Publicis, за участю студентів CREA, у міжнародній комунікаційній школі у Женеві. Велика частина роботи пов’язана з інтеграцією вакансій з рекрутингових платформ компаній для сторінки Nestlé. Над проектом працювали шість місяців. Завдяки функції «PIN» стрічку новин вакансій можна буде побачити і на мобільних пристроях.
Відвідати сторінку можно за посиланням:
https://www.facebook.com/#!/pages/All4YOUth/352140378327151.