Sort by
Sort by

Nestlé в Україні експортує в ЄС

Back to Press releases

Для Nestlé в Україні з’явилися нові експортні можливості у зв’язку із відміною митного збору на українські товари, що постачаються на ринки ЄС. Раніше в країнах ЄС митний збір на імпортовану українську продукцію, зокрема продукти харчування, складав у середньому від 9% до 15 % залежно від категорії. За словами Геннадія Радченка, директора з корпоративних питань Nestlé в Україні та Молдові, після скасування у травні цього року митних зборів запити від європейських партнерів на продукцію, що виробляється в Україні, зросли приблизно удвічі: «Протягом багатьох років робота компанії в Україні була сконцентрована передусім на задоволенні потреб внутрішнього ринку. Експорт також розвивався,але не був пріоритетним напрямком діяльності. Після відміни країнами ЄС митних зборів та підготовкою до впровадження режиму вільної торгівлі з європейськими країнами відкрилися нові можливості для експорту. У даному випадку певну позитивну роль відіграла і девальвація гривні – ціна на українські товари у євро стала досить привабливою».

Більше 70% сировини та пакувальних матеріалів Nestlé в Україні купує у місцевих постачальників, решта імпортується, тому вартість продукту певною мірою залежить від курсу валют.

Експорт продукції, що виробляється на фабриці у Харкові, становить 25%. Локшина під брендами Maggi, Buitoni, Winiary відвантажується до Іспанії, Великобританії, Німеччини, Польщі, країн Балтики, Чехії, Словаччини, Голландії, Швейцарії. Окрім того, до Німеччини виконуються поставки продукції торгових марок «Мівіна» та «Торчин» (до Російської Федерації відправляється до 15% загального експорту фабрики «Мівіна»).

Фабрика «Торчин», яка випускає холодні соуси, експортує 10% продукції, майже половина - до Російської Федерації. Експорт також здійснюється до таких країн, як Болгарія, Молдова, Білорусія, Казахстан, Латвія, Литва, Румунія, Німеччина, США, Грузія та Ізраїль. У 2014 році розпочався експорт до Польщі.

Експорт продукції, що виробляється на фабриках Nestlé в Україні склав 400 млн. грн. у 2013 році.

Нагадаємо, що у квітні набуло чинності рішення ЄС про одностороннє зниження митного збору на українські товари, що постачаються на ринки Європейського Союзу. Для українських експортерів це означає спрощення доступу на ринки ЄС. Розширення торгівельних можливостей з іншими країнами має позитивно вплинути на українську економіку, а, отже, і на добробут населення країни.