Sort results by
Sort results by

Nestlé представляє рослинну альтернативу м’ясу Garden Gourmet в Україні

garden-gourmet-in-ukraine
Back to Press releases

Із розвитком руху флекситаріанства, що полягає у переході на переважно рослинну дієту та зменшенні споживання тваринної їжі замість відмови від неї, світовий та український ринок рослинних альтернатив м'яса розвивається прискореними темпами. Nestle в Україні представляє вже відомий в Європі бренд Garden Gourmet, в межах якого на українському ринку з'являться чотири нових рослинних продукти.

До лінійки Garden Gourmet, представленої в Україні, увійшли:

  • Sensational Burger - рослинна котлета для бургера;
  • Sensational Sausage - рослинна сосиска;
  • Vegan Meatball - рослинні фрикадельки;
  • Vegetarian Nuggets - вегетаріанські нагетси.


Продукти Garden Gourmet є найкращим рішенням для людей, що прагнуть вживати менше м'яса та хочуть сприяти зменшенню вуглецевого сліду. Для Nestlé пріоритетом є турбота про споживачів планету. Пропонуючи їм здоровіші рішення та смачні продукти ми також дбаємо про планету, зменшуючи викиди парникових газів, щоб досягнути нульового балансу до 2050 року. Виробництво рослинної продукції Garden Gourmet є кращим і безпечнішим рішенням як для споживачів, так і для планети. 

"Nestle взяла на себе зобов'язання удвічі зменшити обсяг викидів парникових газів від своєї діяльності до 2030 року, а до 2050 року досягти нульового балансу викидів. Зміни у продуктовому портфелі є частиною шляху компанії до своєї мети. Ми раді запропонувати українським споживачам спробувати Garden Gourmet та отримати можливість зробити світ кращим, насолоджуючись смачною їжею. Вибір на користь рослинних продуктів допомагає зменшити обсяг парникових газів під час виробництва продуктів харчування. Завдяки оптимальній ціні цей продукт доступний для кожного і ми сподіваємось, що українці відкриють для себе світ рослинної їжі завдяки Garden Gourmet", - зазначає Олена Шевельова, директор бізнесу Nestlé Professional в Україні та Молдові.

Garden Gourmet з'явився аби закохати світ у рослинну їжу. Продукція Garden Gourmet нагадує м'ясо за смаком, зовнішнім виглядом і текстурою, але до його складу входять виключно натуральні рослинні інгредієнти. Сік з буряка та овочево-фруктовий концентрат надають продуктам рум'яного забарвлення, олія та вода додають соковитості. Протеїни, необхідні організму, містяться у пшениці та сертифікованій сої без ГМО. Для приготування оболонки рослинних сосисок також використовуються натуральні водорості. Застосування нової рецептури виробництва рослинного м'яса дозволяє отримати ніжну та соковиту текстуру, неймовірні аромат і смак.

Продукти Garden Gourmet створені зробити світ більш сталим та екологічним. Для створення рослинної котлети для бургера використовується на 80% менше енергії у порівнянні з таким самим продуктом із м'яса. При цьому вуглецевий слід і використання земель при виробництві рослинного бургера зменшуються на 80% і 75% відповідно. Це означає, що з кожною тисячею вироблених котлет Garden Gourmet Sensational Burger ми зберігаємо площу лісу, який вирубують під пасовища для худоби, співмірну з чотирма тенісними кортами; економимо енергію, співставну з 30,000 LED-лампочками, які горять протягом цілого дня; а також уникаємо вуглецевих викидів в обсязі, аналогічному до трьох поїздок на авто з Ужгорода до Харкова і назад.

Наразі cтрави з Garden Gourmet доступні для замовлення лише в ресторанах Києва та Львова. Перелік закладів, де зможуть запропонувати страви з рослинної альтернативи м'яса Garden Gourmet, розширюватиметься протягом 2021 року. З повним списком ресторанів можна ознайомитися за посиланням.

Наступним етапом є запуск Garden Gourmet в роздрібні мережі в кінці 2021 року.

 

Інформаційна довідка

Garden Gourmet - бренд рослинної їжі, поширеної в Європі. Виробництво знаходиться в Чехії і працює на повну потужність, щоб задовольнити зростаючі потреби на рослинну їжу у Великобританії, Німеччині, Швейцарії, Бельгії, Австрії, Нідерландах, Іспанії, Італії, Польщі, Чехії та Україні. Місія бренду Garden Gourmet - закохати світ у рослинну їжу. Бренд здійснює свою місію завдяки високим смаковим характеристикам, широкому асортименту та оптимальному ціновому позиціонуванню.