Sort by
Sort by

"Абетка Харчування" та бренд-партнер Nesquik реалізували нову ініціативу підтримки шкіл, що навчаються офлайн

діти граються
Back to Press releases

Щасливі та здорові діти – головна цінність та мета освітньої програми "Абетка Харчування". І хоча досягати її зараз стало значно важче, це лише додає запалу та мотивації експертам команди. Так з'явилася нова ініціатива: "Абетка Харчування" разом з бренд-партнером Nesquik вирішили допомогти освітянам і дітям пройти через виклики війни та запустили новий проєкт підтримки шкіл. Він має на меті зробити перебування дітей в шкільних укриттях не тільки більш комфортним, але й пізнавальним.

З початком повномасштабної війни в Україні наша реальність змінилася. Відтепер школа – це не лише осередок знань та соціалізації дитини, але й бомбосховище та місце прихистку. На жаль, перебування протягом певного часу у бомбосховищі стало нормою для більшості дітей. Й цей факт дійсно має суттєвий вплив на стан малечі.

"Після короткої перерви минулого року, наша компанія знайшла нові рішення для продовження ініціативи "Абетка Харчування", адаптувавши її до нових реалій: більше присутності онлайн для комунікації з батьками та вчителями, офлайн заходи з дотриманням норм безпеки та продовження навчання в ігровій формі офлайн. Діти - майбутнє нашої країни, і ми радіємо змозі продовжувати їхнє дитинство та навчати основам правильного харчування попри все. Як бізнес ми підтримуємо продуктами харчування тих, хто найбільше цього потребує в Україні. Всі наші ініціативи з підтримки громад, що входять до програми Створення спільних цінностей, спрямовані на вирішення глобальних соціальних та економічних проблем, продовжують функціонувати – ми лише їх адаптували до актуальних умов нашої країни.", - говорить Володимир Співак, директор з корпоративних комунікацій та зв’язків з громадськістю Nestlé в Україні і Молдові.

Для того щоб виявити реальні потреби навчальних закладів було проведено опитування цільової  групи викладачів. Зворотній зв'язок від респондентів  наштовхнув на створення пізнавально-розважальних наборів,  які зручно брати з собою в укриття під час тривоги. Інтерактивні дошки, макети "здорових тарілок",  ігри,  розмальовки та, навіть, "фруктовий" Твістер для фізичної активності!  Все це не лише допоможе розширити знання про корисну  їжу, але й покращить настрій.

50 шкіл з найбільш "навантажених" тривогами регіонів вже отримали свої набори та оцінили переваги перебування у бомбосховищі з інтерактивними іграми. Тепер час в укритті проходить значно швидше, посмішки не сходять з дитячих облич.

дитячі руки з браслетами

"Набори дуже актуальні в наш воєнний час, коли довготривале перебування під час тривоги у сховищі вимагає від педагогів продумувати форми та організацію навчального процесу і зміни до облаштування освітнього середовища. Інтерактивна дошка дуже зручна, мобільна, легка. Її дизайн в повній мірі відповідає вимогам Нової української школи. Також на особливу увагу заслуговує шкала настрою та різнокольорові яскраві магнітики. Розмальовки розвивають дитячу моторику, мовлення, мислення та сприяють формуванню здорового способу життя. Особливо актуальними для сховищ є яскраві світловідбивні предмети. Для колективних чи групових ігор представлена яскрава гра "Твістер" у незвичному креативному форматі: овочі та фрукти замість звичних кіл. Взагалі весь роздатковий матеріал дуже цікавий, на його основі можна проводити дидактичні, рольові, сюжетні ігри. Дякуємо щиро!" – ділиться враженнями від отриманого набору Яценя Алла Володимирівна, Заступник директора з навчально-виховної роботи в початковій школі Рівненського ліцею N7.

"Абетка Харчування" – це частина глобальної соціальної ініціативи "Nestlé Здорові діти", яка покликана розвинути у дитини ціннісне ставлення до власного здоров'я, сформувати правильні звички та навчити принципів збалансованого харчування. Навчальні матеріали програми схвалено Міністерством освіти та науки й Міністерством охорони здоров'я України. За 14 років існування програми до спільноти "Абетки харчування" приєдналося вже понад 1600 українських шкіл й ця кількість постійно зростає.