Соціальна ініціатива Nestlé Professional "Завжди відкриті для вас", що розпочалась на початку літа завершилася. У межах ініціативи компанія допомогла майже 500 локальним кафе та невеликим ресторанам з меншими втратами вийти з карантину, надаючи безкоштовні restart-набори з продуктами і кавою, а також скасовуючи орендну плату за обладнання для приготування кави. Наступний етап - об'єднання зусиль із компанією Visa у вересні для продовження підтримки малого та середнього бізнесу.
Nestlé Professional, підрозділ Nestlé, який постачає продукти для кав'ярень, ресторанів та готелів, на початку пандемії визначив одним зі своїх пріоритетів підтримку партнерів та допомогу малому й середньому бізнесу. Ініціатива Nestlé Professional "Завжди відкриті для вас" завершилася. У межах ініціативи будь-який заклад мав змогу подати заявку для отримання допомоги від Nestle. Підтримку від компанії - безкоштовні набори спеціальної продукції - отримали 486 локальних закладів, а саме 161 кав'ярня і 325 закладів харчування. Крім цього, для кав'ярень, що користуються апаратами для приготування кави, була скасована орендна плата для зменшення фінансового навантаження на бізнес. Загалом у межах ініціативи українські заклади харчування безкоштовно отримали від Nestlé Professional 500 кг кави та 4,5 тонни соусів.
"Наша мережа почала свою роботу саме в карантин, і зараз, коли діє дозвіл на роботу закладів харчування, ми розвиваємося і ростемо. Щоб бізнес вижив в умовах невизначеності, потрібно експериментувати, і надана Nestlé продукція стала своєрідним поштовхом до пошуку нових незвичних підходів і форматів. З використанням наданого Nestlé restart-набору ми оновили формат фасування і доставки, склад деяких продуктів і підходи до виробництва, що допомогло нам не тільки результативно запуститися під час карантину, а й вийти з нього майже без втрат", - повідомив Віталій Бєлозор, керівник мережі "Смак Традицій".
Олена Шевельова, керівник бізнесу Nestlé Professional в Україні, коментує підсумки ініціативи: "Ми раді, що змогли допомогти малому та середньому бізнесу "пережити" карантин і з меншими втратами відновити роботу. Підтримка локальних закладів харчування, які на час карантину були чи не найбільш вразливим бізнесом, стала принципово важливим напрямком діяльності Nestlé Professional в умовах карантину. В межах ініціативи ми змогли надати допомогу не тільки закладам, з якими ми співпрацювали ще до пандемії, а й новим кав'ярням і ресторанам. Ми будемо продовжувати підтримувати малий бізнес у сегменті HoReCa. Для цього разом із Visa ми об'єднали наші ініціативи та знайшли новий спосіб підтримати маленькі кав'ярні".
25 вересня розпочався другий етап ініціативи, в межах якого Nestlé Professional та Visa об'єднають зусилля для того, щоб продовжити підтримку малого бізнесу, та сформують загальний пакет заходів допомоги українським підприємцям. Компанія Visa на спеціальних умовах пропонує сервіс на базі унікальної технології Visa Tap to Phone для отримання безконтактних платежів у смартфонах без додаткового обладнання. Це технологічне рішення спрощує ведення бізнесу: незалежно від банку, де обслуговується підприємець, він може підключити сервіс та значно розширити мережу отримання безконтактних платежів, збільшити клієнтську базу та мінімізувати вартість підключення послуг еквайрингу. З урахуванням нинішньої епідеміологічної ситуації в Україні та світі, безконтактні платежі - новий важливий поштовх до розвитку малого та середнього бізнесу.
"Сьогодні малий бізнес стикається з великими викликами, і через серію ініціатив Visa допомагає підприємцям адаптуватися до нових умов. Ми бачимо, що споживачі дедалі більше надають перевагу безпечному процесу оплати, і кількість безконтактних платежів зросла на 39%. Для малого бізнесу настає час "цифрової революції", а інновації дозволяють зробити перехід до діджитал-обслуговування максимально доступним. Власники малого бізнесу, які мають смартфон, можуть без жодних труднощів приймати оплату банківськими картами на свій рахунок завдяки рішенню Tap to Phone. Ми живемо у світі, де виклики будуть завжди, але технології дозволяють нам достатньо швидко знаходити потрібні відповіді", - коментує Віра Платонова, старший віцепрезидент Visa в Україні, Грузії, країнах СНД та Південно-Східної Європи.
Для того, щоб отримати пропозицію від Nestle Professional та Visa з встановлення кавового обладнання, наданню безкоштовного запасу продукції та наданню спеціальної технології Tap to Phone можна заповнити форму.
Nestlé започаткувала ініціативу "Завжди відкриті для вас" у країнах Європи, Північній Африці та Близького Сходу. Сукупні інвестиції в проєкт склали близько 500 млн швейцарських франків.
Нагадаємо, що на початку пандемії Nestlé в Україні виділили 20 млн грн для боротьби з COVID-19. Ці кошти спрямовуються на підтримку місцевих громад у ключових для Nestlé областях, забезпечення літніх людей та багатодітних сімей продуктами харчування під час карантину і на допомогу лікарям та медичним закладам, а саме закупівлю засобів індивідуального захисту, а також обладнання для низки лікарень у м. Києві, Львівській, Волинській і Харківській областях.
Інформаційна довідка
Nestlé - одна з найбільших компаній світу у сфері виробництва продуктів харчування та напоїв, яка представлена у 187 країнах, а 300 тисяч співробітників працюють для досягнення спільної мети Nestlé - підвищувати якість життя й сприяти здоровому майбутньому. Nestlé пропонує широкий асортимент продуктів і послуг для родин та домашніх тварин. Має понад 2000 торгових марок: від всесвітньо відомих брендів, таких як NESCAFÉ або Nespresso, до лідерів локальних ринків. Результати компанії зумовлені веденням стратегії раціонального харчування та здорового способу життя.
Nestlé розпочала свою діяльність в Україні в 1994 році з відкриття представництва. Відтоді компанія просуває такі міжнародні бренди, як NESCAFÉ, Nesquik, Nuts, Friskies, KitKat та ін. У 1998 році Nestlé S.A. придбала контрольний пакет акцій ЗАТ "Львівська кондитерська фабрика "Світоч" ", а з 2018 володіє 100% акцій підприємства. У травні 2003 року в Києві засновано ТОВ "Нестле Україна". У кінці 2003 року Nestlé S.A. придбала 100% акцій підприємства "Волиньхолдінг" (ТМ "Торчин"). В 2010 році Nestlé S.A. придбала ТОВ "Техноком", виробника продуктів швидкого приготування під ТМ "Мівіна". У 2012 році у Львові було створено Nestlé Business Service (NBS Europe), що є одним із п'яти сервісних центрів Nestlé у світі та надає послуги з підтримки підрозділів компанії Nestlé у більше ніж 40 країнах світу.
Бізнес Nestlé в Україні представлений такими напрямами: кава та напої, кондитерські вироби, кулінарія (холодні соуси, приправи, супи, продукти швидкого приготування), дитяче та спеціальне харчування, готові сніданки, корми для домашніх тварин.
Visa Inc. (NYSE: V) є світовим лідером у галузі цифрових платежів. Місія компанії - об'єднати світ за допомогою найбільш інноваційної, надійної та безпечної платіжної мережі, що дає змогу споживачам, бізнесу та економіці розвиватися. Новітня глобальна технологічна мережа VisaNet забезпечує надійні та безпечні платежі по всьому світу, і може обробляти понад 65 000 транзакцій на секунду. Компанія Visa є відданою інноваціям, що є каталізатором швидкого зростання "connected commerce", в умовах якої практично будь-який підключений пристрій може здійснювати платежі, таким чином наближаючи перехід до майбутнього без готівки - скрізь і для всіх. У той час, коли світ рухається від аналогових технологій до цифрових, Visa використовує свій бренд, продукти, експертів, мережу та масштаб для трансформації комерції.
Для отримання додаткової інформації відвідайте сайти:
- usa.visa.com/about-visa
- www.visa.com.ua
- https://www.facebook.com/VisaUA
- http://www.visanewscissee.com/
- https://www.facebook.com/NestleProfessionalUA
За додатковою інформацією звертайтеся до прес-офісу компанії Nestlé:
Ольга Марчук
[email protected]
+38 (050) 583 71 47
Press office
[email protected]
+38 (063) 206 97 51