Sort by
Sort by

"Мівіна" оновлює рецептуру та починає справжню трансформацію категорії з турботою про споживача та планету

Nestlé в Україні змінює рецептуру вермішелі швидкого приготування "Мівіна" та удосконалює технологію виробництва, аби подбати про споживачів та довкілля. Відтепер, замість пальмового стеарину, що традиційно використовується у виробництві вермішелі швидкого приготування у різних країнах світу, при виробництві "Мівіни" буде використовуватися високоякісна українська соняшникова олія.
nestle-mivina-transformation
Back to Press releases

Nestlé в Україні продовжує розвивати ініціативу "Господар" - програму підтримки українських фермерів, щоб сприяти розвитку агровиробництва та сталого розвитку сільського господарства. У межах проєкту з оновлення рецептури "Мівіни", компанія використовуватиме інгредієнти найвищої якості для виробництва вермішелі "Мівіна", а саме - спеціальні сорти пшениці, спеції та соняшникову олію українського виробництва, завдяки успішному впровадженню "Господаря".

Зміна рецептури дозволить стати одним із перших великих брендів вермішелі швидкого приготування в Україні, який буде використовувати якісну українську соняшникову олію замість пальмової. Перевагою нової рецептури для українських споживачів стане більш насичений смак готового продукту, а також зменшення на 80% кількості насичених жирів і на 20% загального рівня жирності продукту, що відповідає рекомендаціям ВООЗ щодо зменшення споживання насичених жирів.

Відтепер якісна соняшникова олія додаватиметься до вермішелі "Мівіна" вже на етапі виробництва - а тому потреба в окремому пластиковому пакетику з олією зникла. З одного боку, це зробить приготування продукту ще зручнішим для споживачів, а з іншого - дозволить зменшити використання пакування з пластику та подбати про довкілля. Відмова бренду "Мівіна" від пакетиків з олією є одним із кроків вдосконалення упаковки та, згідно з підрахунками експертів компанії, дозволить зменшити використання пластику на 24,5 тонни на рік.

Оксана Аржаєва, директор бізнесу кулінарії Nestlé в Україні та Молдові, відзначила: "Бренд "Мівіна" заснував категорію вермішелі швидкого приготування в Україні 25 років тому, і сьогодні першим почав справжню трансформацію категорії, постійно вдосконалюючись та підтримуючи високу якість продукції. Рішення про зміну рецептури відповідає меті Nestlé - покращення якості життя та сприяння здоровому майбутньому - і є результатом еволюції бренду, що дозволило нам створити продукт з меншим вмістом жирів. Зміна рецептури, екологічні ініціативи дозволять нам вкотре по-справжньому трансформувати ринок та запропонувати нашим споживачам смачний продукт".

Компанія Nestlé активно працює над екологічністю пакування своєї продукції. До 2025 року упаковка всієї продукції Nestlé буде придатною до повторного використання або переробки.

 

Інформаційна довідка

Nestlé

Nestlé - одна з найбільших компаній світу у сфері виробництва продуктів харчування та напоїв, яка представлена у 186 країнах. 270 тисяч співробітників працюють для досягнення спільної мети Nestlé - покращувати якість життя й сприяти здоровому майбутньому. Nestlé пропонує широкий асортимент продуктів і послуг для родин та домашніх тварин. Компанія має понад 2000 торгових марок: від всесвітньо відомих брендів, таких як Purina, Nescafe, або KitKat, до лідерів локальних ринків. Результати компанії зумовлені веденням стратегії раціонального харчування та здорового способу життя.

Nestlé розпочала свою діяльність в Україні в 1994 році з відкриття представництва. Відтоді компанія просуває такі міжнародні бренди, як NESCAFÉ, Nesquik, Nuts, Friskies, KitKat та ін. У 1998 році Nestlé S.A. придбала контрольний пакет акцій ЗАТ "Львівська кондитерська фабрика "Світоч" ", а з 2018 володіє 100% акцій підприємства. У травні 2003 року в Києві засновано ТОВ "Нестле Україна". У кінці 2003 року Nestlé S.A. придбала 100% акцій підприємства "Волиньхолдінг" (ТМ "Торчин"). В 2010 році Nestlé S.A. придбала ТОВ "Техноком", виробника продуктів швидкого приготування під ТМ "Мівіна". У 2012 році у Львові було створено Nestlé Business Service (NBS Europe), що є одним із п'яти сервісних центрів Nestlé у світі та надає послуги з підтримки підрозділів компанії Nestlé у більше ніж 40 країнах світу.

Бізнес Nestlé в Україні представлений такими напрямами: кава та напої, кондитерські вироби, кулінарія (холодні соуси, приправи, супи, продукти швидкого приготування), дитяче та спеціальне харчування, готові сніданки, корми для домашніх тварин.

 

За додатковою інформацією звертайтеся до прес-офісу компанії Nestlé:

Ольга Марчук
[email protected]
+38 (050) 583 71 47