Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

Модернізація фабрики "Мівіна" триває

24 лютого фабрику "Мівіна" відвідав перший заступник голови Харківської ОДА Віталій Погосян. Візит пов'язаний із реконструкцією потужностей та встановленням першої нової лінії виробництва.
Back to Press releases

В оновлення фабрики компанія Nestlé запланувала інвестувати 800 мільйонів гривень. Підготовку до модернізації компанія розпочала у 2015 році. Головна мета - оновлення та подальший розвиток фабрики, покращення умов праці та підвищення конкурентоспроможності продукції компанії.

Реконструкція передбачає два етапи: трансформацію існуючого логістичного центру у виробниче приміщення з подальшою розбудовою всієї необхідної інфраструктури та перенесення ліній виробництва до нового приміщення.

Понад 40% продукції, що виготовляєтеся на фабриці "Мівіна", експортуєтеся до країн ЄС та світу. Тож у компанії Nestlé переконані, що реконструкція та вдосконалення процесів виробництва є необхідним кроком для зміцнення позицій та подальшого розвитку компанії. Зміни підвищать рівень конкурентоспроможності продукції фабрики "Мівіна" на європейському та світовому ринках.

Фабрика "Мівіна" - надійний роботодавець, підприємство, яке робить важливий внесок у бюджет регіону та соціально відповідальний учасник бізнесу. Окрім покращення якості продукції, модернізація виробничого устаткування та заводських приміщень дозволить підвищити ефективність роботи та створити кращі умови праці для робітників фабрики.

"Реконструкція фабрики підвищить якість виробництва та продукції, що важливо для наших споживачів. А також підвищить якість виробничих процесів, покращить умови праці, та загалом ефективність роботи підприємства", - зазначив Володимир Співак, директор з корпоративних комунікацій та зв'язків з громадськістю Nestlè в Україні та Молдові.

Модернізація також дозволить значно скоротити енергоспоживання виробництва загалом, що відповідає принципам та зобов'язанням в рамках ініціативи Створення спільних цінностей Nestlé, яким компанія завжди керується у своїй діяльності задля досягнення глобальної мети - покращувати якість життя та сприяти здоровому майбутньому.

Компанія планує завершити всі етапи реконструкції до 2021 року.

 

Інформаційна довідка

Nestlé - одна з найбільших компаній світу у сфері виробництва продуктів харчування та напоїв, яка представлена у 187 країнах, а 300 тисяч співробітників працюють для досягнення спільної мети Nestlé - підвищувати якість життя й сприяти здоровому майбутньому. Nestlé пропонує широкий асортимент продуктів і послуг для родин та домашніх тварин. Має понад 2000 торгових марок: від всесвітньо відомих брендів, таких як NESCAFÉ або Nespresso, до лідерів локальних ринків. Результати компанії зумовлені веденням стратегії раціонального харчування та здорового способу життя.

Nestlé розпочала свою діяльність в Україні в 1994 році з відкриття представництва. Відтоді компанія просуває такі міжнародні бренди, як NESCAFÉ, Nesquik, Nuts, Friskies, KitKat та ін. У 1998 році Nestlé S.A. придбала контрольний пакет акцій ЗАТ "Львівська кондитерська фабрика "Світоч" ", а з 2018 володіє 100% акцій підприємства. У травні 2003 року в Києві засновано ТОВ "Нестле Україна". У кінці 2003 року Nestlé S.A. придбала 100% акцій підприємства "Волиньхолдінг" (ТМ "Торчин"). В 2010 році Nestlé S.A. придбала ТОВ "Техноком", виробника продуктів швидкого приготування під ТМ "Мівіна". У 2012 році у Львові було створено Nestlé Business Service (NBS Europe), що є одним із п'яти сервісних центрів Nestlé у світі та надає послуги з підтримки підрозділів компанії Nestlé у більше ніж 40 країнах світу.

Бізнес Nestlé в Україні представлений такими напрямами: кава та напої, кондитерські вироби, кулінарія (холодні соуси, приправи, супи, продукти швидкого приготування), дитяче та спеціальне харчування, готові сніданки, корми для домашніх тварин.