Sort by
Sort by

З дивана на фуд-маркет. Нова "Мівіна®" стала модним Street Food

nestle-mivina-street-food
Back to Press releases

Поки всі сиділи на карантині, Nestlé в Україні запустила два нових продукти під суббрендом "Мівіна® Street Food". А цьогоріч разом з McCann Kyiv розповідає детальніше про новинки за допомогою крутих роликів.

У продажу пропонуємо споживачам дві нові лінійки: у зручному стакані та збільшеній пачці для тих, кому завжди мало. Змінився не тільки вигляд "Мівіни®", а й наповнення.

У стакані - вермішель у густому соусі з крутими смаками Азії: теріякі чи курочки з кунжутом.

У великій пачці - збільшена порція вермішелі зі справжнім соусом зі смаком яловичини та розмарином або медової курочки карі. До речі, цю новинку готують теж по-новому: після того як запарили вермішель, необхідно злити воду, а потім додати готовий густий соус.

У рекламному ролику "Мівіни® Street Food" усе як на топових ринках вуличної їжі. Щоб підкреслити розмір великої пачки, за нею сховали цілий фуд-трак, а в іншому ролику в стакан вмістили азійський фуд-маркет. Ця та інша вулично-кулінарна магія - у свіжих роликах від Nestlé та McCann Kyiv.

Переконайтеся самі, переглянувши ролики.

 

Команда проєкту

Клієнт: Nestlé Ukraine
Олена Вовк – Marketing Manager
Віталій Бесєдін – Senior Brand Manager
Валентин Шевченко – Brand Manager
Олена Парасюк – Junior Brand Manager

Агенція: McCann Kyiv
Юлія Сторчак – Assoсiate Creative Director
Дмитро База – Senior Art Director
Вікторія Ніконенко – Art Director
Ольга Левицька – Copywriter
Ганна Бобіна – Account Director
Олена Роєнко – Account Manager

Продакшн: Pronto Film
Микита Булгаков – Director
Юрій Бакун – Operator
Дмитро Бондаренко – DOP
Анатолій Познанський – SFX
Наталія Зубенко – Food stylist
Ілля Ісупов – Production Designer
Маша Сивякова – Style
Анна Аралова – Makeup
Анна Калашник – Executive Producer
Ірина Шмотолоха – Producer
Карина Марчук – Production assistant
Кастинг – Hello Casting

Пост-продакшен студія: TPH-ONE

 

Інформаційна довідка

Nestlé

Одна з найбільших компаній світу у сфері виробництва продуктів харчування та напоїв, яка представлена у 187 країнах. 300 тисяч співробітників працюють для досягнення спільної мети Nestlé - покращувати якість життя й сприяти здоровому майбутньому. Nestlé пропонує широкий асортимент продуктів і послуг для родин та домашніх тварин. Науково-дослідна мережа Nestlé є найбільшою у харчовій промисловості з 23 науково-дослідними центрами та 3900 вченими, що працюють у всьому світі.

Nestlé розпочала свою діяльність в Україні в 1994 році з відкриття представництва. Відтоді компанія просуває такі міжнародні бренди, як NESCAFÉ, Nesquik, Nuts, Friskies, KitKat та ін. У 1998 році Nestlé S.A. придбала контрольний пакет акцій ЗАТ "Львівська кондитерська фабрика "Світоч" ", а з 2018 володіє 100% акцій підприємства. У травні 2003 року в Києві засновано ТОВ "Нестле Україна". У кінці 2003 року Nestlé S.A. придбала 100% акцій підприємства "Волиньхолдінг" (ТМ "Торчин"). В 2010 році Nestlé S.A. придбала ТОВ "Техноком", виробника продуктів швидкого приготування під ТМ "Мівіна". У 2012 році у Львові було створено Nestlé Business Service (NBS Europe), що є одним із п'яти сервісних центрів Nestlé у світі та надає послуги з підтримки підрозділів компанії Nestlé у більше ніж 40 країнах світу.

Бізнес Nestlé в Україні представлений такими напрямами: кава та напої, кондитерські вироби, кулінарія (холодні соуси, приправи, супи, продукти швидкого приготування), дитяче та спеціальне харчування, готові сніданки, корми для домашніх тварин.

 

За додатковою інформацією звертайтеся до прес-офісу компанії Nestlé:

Ольга Марчук
[email protected]
+38 (050) 583 71 47