Sort by
Sort by

«Альянс заради молоді»: нові зобов’язання та нові досягнення

Back to Press releases
У березні Nestlé в Україні разом із представниками українських та міжнародних компаній підписали Український пакт заради молоді. Ініціаторами створення документу став Центр розвитку корпоративної соціальної відповідальності. Україна стала другою європейською країною, яка локалізувала пакт. Цей документ об’єднує український бізнес заради спільного досягнення двох цілей до 2020 року – створення мінімум ста партнерств між бізнесом та освітнім сектором та забезпечення 10 тисяч місць для стажування і першої роботи молодих людей. 

Український пакт – це продовження Європейського пакту заради молоді, створеного у 2015 році за підтримки Nestlé та «Альянсу заради молоді». Альянс – це група майже з 200 компаній партнерів та постачальників Nestlé по всій Європі, включно з Україною, яка створена, щоб допомогти молоді у питаннях працевлаштування. Це зобов’язало компанії створити 100 тисяч робочих місць до 2017 року. Впродовж першого року було здійснено половину цього плану. 

Бізнес відіграє істотну роль у створенні кваліфікованої робочої сили та вирішенні проблем безробіття, збільшуючи шанси молодих людей знайти і зберегти свою першу роботу. В рамках «Альянсу заради молоді» Nestlé в Україні вже досягла своєї мети, найнявши більше 1200 молодих людей та надавши можливість набути професійні навички 320 практикантам та стажерам у головному офісі та на підприємствах компанії впродовж останніх двох років. У цьому році компанія планує найняти ще близько 600 осіб. 

Партнерами Nestlé в українському «Альянсі заради молоді» стали ТОВ «Видавничий Дім «УКРПОЛ», ТзОВ фірма «Астарта-Київ», ТзОВ «ОВОСТАР», фермерське господарство «Інтегровані агросистеми», ПАТ «Укрпластик», ТОВ «Рабен Україна», ТОВ «Полікам Хай Тек», ТОВ «ІСТ-Захід-Логістик», ПАТ «Рубіжанський картонно-тарний комбінат», ТОВ «Трипільський пакувальний комбінат», спеціалізоване трейд-маркетингове агентство «Impacto», консалтингова компанія «BRIK consulting». 

Директор Nestlé в Україні Ансгар Борнеманн: «Постачальники Nestlé в Україні активно підтримали ініціативу «Альянс заради молоді». Із самого початку ми не відступили ані на крок від її реалізації. Я впевнений, що у межах співробітництва ми можемо досягти великих змін. Наш обов’язок – працювати разом, щоб створювати більше можливостей для стажування та навчання молодих людей, надаючи їм можливість отримати свій перший професійний досвід. На даний момент в Україні складна економічна ситуація, що призводить до безробіття, особливо серед молодих людей. Бізнес-товариство, яке об’єдналось в «Альянс заради молоді», може допомогти їм досягнути бажаних мрій. Ми сподіваємося, що все більше і більше компаній в Україні приєднуватимуться до нас заради створення кращого майбутнього».

Nestlé в Україні спільно з трейд-маркетинговим агентством «Impacto» та Київським національним економічним університетом ім. В. Гетьмана започаткувала освітній проект, мета якого – доповнити теоретичні знання студентів практичними навичками, запропонувавши власні інтегровані бізнес-лекції та бізнес-практики. Також впродовж року у вищих навчальних закладах та технікумах було організовано 64 заходи із професійного навчання, до програм яких входили рекомендації по заповненню резюме, ярмарки вакансій, підготовка до інтерв’ю та інші способи підтримки молодих випускників.

Про Ініціативу з працевлаштування молоді 

Європейська ініціатива Nestlé з працевлаштування молоді була запроваджена наприкінці 2013 року. Метою цієї програми, єдиної у своєму роді, є допомога молодим людям віком до 30 років по всій Європі у працевлаштуванні та професійній підготовці. Ініціатива Nestlé розгортається у чотирьох напрямках. Впродовж трьох років з моменту заснування компанія планує працевлаштувати десять тисяч молодих людей на підприємствах Nestlé у Європі, в тому числі і в україні. Компанія започаткувала програму «Готовність до роботи», в рамках якої проводить заходи профорієнтації у школах і коледжах по всій Європі. Програма пропонує молодим людям допомогу щодо проходження інтерв'ю при працевлаштуванні, дає поради стосовно того, як поліпшити своє резюме і вийти на ринок праці. Nestlé створила «Альянс заради молоді» з основними постачальниками по всій Європі для об’єднання зусиль щодо створення робочих місць для молоді.