Історія про кубики, бульйони та креативність
«Для нього ніщо не було настільки малим, щоб не бути глибоко і повністю вивченим»
На сьогоднішній день бренд приправ, супів та заправок Maggi є одним з брендів-мільярдерів компанії Nestlé. З характерними червоним та золотим кольорами на упаковці та всесвітньо відомим ім’ям – так Юліус втілив у життя свої найсміливіші мрії.
Компанія Юліуса Маггі, сина італійського власника фабрики, була розташована у швейцарському селі Кемпталь, неподалік від Цюриха, і виробляла пшеничне борошно. Мало хто знає, що пан Маггі був також захоплений ясновидіннями і завзято вірив, що він може бачити майбутнє.
Бобовий потенціал
Доктор Фрідолін Шулер вважав, що існує зв’язок між недоїданням, високим рівнем захворюваності та дитячої смертності. Він був членом Товариства швейцарського громадського добробуту, метою якого було поліпшення життя працюючого населення країни. Поживне м’ясо було за межами їх мізерних бюджетів, але доктор Шулер був переконаний, що боби, які багаті поживними речовинами і легко засвоюються, стануть вірним рішенням.
Натхненний цими ідеями, побачивши величезний потенційний майбутній ринок, Юліус Маггі приступив до створення нового типу борошна, виготовленого з бобів. Після двох років досліджень він почав використовувати порошкоподібні горошини та бобове борошно. У 1885 році після них з’явилися деякі з найперших у світі супів. Тоді, у 1886 році, він запропонував приправу Maggi – концентрований рідкий бульйон, який дозволяв сформувати основу для консомé, супів та соусів. Приправа була однією з перших подібних, вона посилювала та поліпшувала смак продуктів.
Ця продукція стала справжнім успіхом, і Maggi почала розширюватися на міжнародному рівні. До 1888 року Юліус відкрив відділення та філії в Німеччині, Франції, Італії, Великобританії та США.
Зірка та кольори
Пан Маггі також передбачив важливість сміливої індивідуальності бренду, щоб завоювати лояльність споживачів. Він пішов на великі кроки, щоб захистити та рекламувати свій бренд Maggi.
З самого початку продукція Maggi та рекламні матеріали миттєво розпізнавалися завдяки їх глибокому червоному, золотисто-жовтому та чорному кольорам. Навіть сьогодні багато продуктів Maggi, що продаються по всій території Африки, носять символ зірки-хреста, який він розробив.
PR-піонер
Юліус також інвестував у рекламу і був одним із перших, хто використовував емальовані транспаранти, які були розвішені зовні продуктових магазинів. Він наймав молодих копірайтерів і художників, таких як Леонетто Капієлло, якого часто називали «батьком реклами». Багато хто займався цим і далі, щоб стати відомими драматургами, авторами та художниками.
Юліус також скористався можливістю розміщувати рекламу у громадському транспорті – так розпочалася кампанія постерів у трамваях, залізничних вагонах і навіть на кораблях «Бато-Муш» у Парижі, які плавали уздовж Сени.
У фургонах Maggi видавали безкоштовні зразки гарячих супів і бульйонів зі срібних урн на перехрестях і пропонували одну з перших схем лояльності для клієнтів, які могли заробити що-небудь – від кавоварки до японської лакованої шафи.
Класичний кубик
Найбільш традиційним продуктом Юліуса Маггі залишається його бульйонний кубик. Він переробив його початкову форму в ідеальний куб, який загорнув у характерні кольори бренду і охрестив «Бульйонним кубиком». Він нагадував дитячу іграшку та закликав споживачів: «Жадайте K!» Це був блискучий хід, швидко скопійований конкурентами. Протягом декількох років після запуску бульйонний кубик став такою іконою свого часу, що з’явився навіть у картині в стилі кубізму художника Пабло Пікассо.
Класичний кубик
Найбільш традиційним продуктом Юліуса Маггі залишається його бульйонний кубик. Він переробив його початкову форму в ідеальний куб, який загорнув у характерні кольори бренду і охрестив «Бульйонним кубиком». Він нагадував дитячу іграшку та закликав споживачів: «Жадайте K!» Це був блискучий хід, швидко скопійований конкурентами. Протягом декількох років після запуску бульйонний кубик став такою іконою свого часу, що з’явився навіть у картині в стилі кубізму художника Пабло Пікассо.
Коли бренд був придбаний компанією Nestlé у 1947 році, це був справжній поєдинок. Обидві компанії розділяють новаторський і далекоглядний підхід до їжі.
Юліус Маггі встановив, що його продукція має залишатися доступною. Він, безсумнівно, схвалив би те, як вона запакована в Африці, Азії та Латинській Америці сьогодні – у невеликих, доступних розмірах.
Творчий дух пана Маггі також живе і у Програмі кулінарних курсів бренду, яка на даний час працює у 30 країнах світу. Споживачі рекомендують використовувати продукцію Maggi задля збільшення кількості овочів та цільнозернових у щоденних дієтах.