Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

Молодь світу об’єднується задля підвищення стійкості до змін клімату - Nestlé спільно з ЮНЕСКО представили глобальну ініціативу

A diverse group of professionals pose for a photo in front of a colorful mural in a modern, spacious interior.
  • Вразливі продовольчі системи під тиском зміни клімату
  • Зростання населення посилює навантаження на продовольчі системи
  • Невідповідність між навичками молоді та навичками, які шукають роботодавці
  • ЮНЕСКО та Nestlé розширюють можливості молоді для пошуку сталих рішень

Сто команд молодих новаторів соціального впливу отримають гранти на розвиток навичок та рішень, що підвищують стійкість та сталість продовольчих систем з акцентом на відновлювальні сільськогосподарські практики, пом'якшення наслідків зміни клімату та інновації у сфері екологічно чистого пакування. Метою програми є надання прямої чи опосередкованої допомоги для 500 000 людей.

Ґрунтуючись на успіху пілотного проєкту, запущеного в Латинській Америці у 2023 році, в якому взяли участь 20 молодих лідерів і який приніс користь для 130 000 членів громад, програма Youth Impact: Тому що ти маєш значення має на меті розширити свій вплив на глобальному рівні та зосередитися на проблемах, з якими стикаються продовольчі системи. Ці питання є надзвичайно актуальними для компанії Nestlé як виробника харчових продуктів.

Однією з найпомітніших програм пілотного проєкту стала Earth-IoT: Conectando el Campo, в рамках якої використовували цифрові інструменти для підвищення ефективності, прибутковості та сталості в сільських районах Мексики. Завдяки ініціативі вдалось досягнути збільшення доходів фермерів на 50%, скорочення використання добрив на 40%, води та енергії – на 30%, що значно зменшило вуглецевий слід впродовж усього сільськогосподарського циклу.

Сьогодні молодим людям важко знайти роботу, оскільки їм бракує навичок, які шукають роботодавці. Сільське господарство та харчова промисловість мають найвищий показник невідповідності навичок. Водночас молодь проявляє все менше інтересу до фермерства, в той час, як сільське господарство розвивається. Зростаюча потреба у виробництві харчових продуктів у сталий спосіб і водночас у забезпеченні продовольчої безпеки для зростаючої кількості населення означає, що потрібні нові навички.

A group of professionals stands behind two individuals signing documents, with a UNESCO backdrop.

Саме тому Nestlé та ЮНЕСКО підтримують молодь віком від 18 до 30 років у розробці та запуску бізнес-ідей, які мають на меті зробити виробництво, перероблення, транспортування та споживання харчових продуктів більш стійкими та сталими. Водночас вони сподіваються зміцнити економіку та забезпечити вищий рівень зайнятості молоді.

Висококваліфікована майбутня робоча сила та більш стійке постачання сировини мають важливе значення для довгострокового успіху Nestlé, - сказав Лоран Фрекс, генеральний директор Nestlé. «Перед нами стоїть завдання прогодувати населення, що зростає одночасно розв’язуючи проблеми, пов'язані з причинами та наслідками зміни клімату. Це критичні виклики, які вимагають рішучих дій. Саме тому ми підтримуємо молодих лідерів у їх вирішенні

 

Youth Impact: Тому що ти маєш значення забезпечить учасникам тренінги та програми наставництва, адаптовані до їхніх потреб та пріоритетів. Ці тренінги будуть частково розроблені Nestlé's Youth Entrepreneurship Platform (YEP), яка слугуватиме центральним хабом протягом шестимісячної програми розвитку потенціалу.

Програма узгоджується з більш широкою ініціативою Nestlé Needs Youth, яка протягом останнього десятиліття допомогла десяти мільйонам молодих людей отримати доступ до економічних можливостей. Вона також посилює довгострокові зобов'язання компанії щодо молоді в рамках її оновленої стратегії до 2030 року, яка включає підтримку молодих спеціалістів у розвитку навичок, необхідних у майбутньому, з метою виховання наступного покоління працівників, агропідприємців та підприємців у сфері харчової промисловості.

Приймання заявок розпочато! Зацікавлені учасники можуть дізнатися більше та подати заявку на платформі: Youth Impact - Because You Matter | UNESCO x Nestlé. Слідкуйте за новинами!