Незалежно від того, чи маєте ви багаторічний досвід роботи або щойно закінчили навчання, у Вас є можливість знайти роботу в Nestlé. Шукайте роботу тут.
Nestle Needs YOUth - працевлаштування та підтримка молодих фахівців

Nestlé Needs YOUth
Ми допомагаємо молодим людям професійно розвиватися та зростати. Наша компанія надає студентам можливість отримати перший досвід роботи через стажування та практику.
Глобальна ініціатива Nestlé Needs YOUth складається з кількох напрямків: працевлаштування молодих людей віком до 30 років, стажування для студентів і випускників, підтримка через освітні заходи та майстер-класи, створення можливостей спільно з партнерами Nestlé.
У 2014 році Nestlé започаткувала "Альянс заради молоді" (Alliance for YOUth) зі своїми основними постачальниками та партнерами. Ця ініціатива об'єднує майже 200 компаній світу, які зобов'язались створити 100 000 робочих місць для молоді.
В Україні до Альянсу долучилися 15 наших партнерів. Завдяки спільним зусиллям ми створюємо більше можливостей для молодих людей. Від заснування ініціативи стажування та практики в компанії пройшли близько 1500 студентів різних навчальних закладів і спеціальностей. Також було проведено понад 500 лекцій, тренінгів, зустрічей, днів відкритих дверей та інших заходів.
Наприкінці 2020 року Nestlé в Україні вдруге підписала "Пакт заради молоді–2025" об'єднавши свої зусилля з іншими компаніями, державою та освітнім сектором з метою працевлаштування молодих спеціалістів.
Тиждень з Nestlé
В рамках щорічної європейської ініціативи VET week (Vocation educational training week) компанія Nestlé організовує освітні заходи для студентів. В Україні в 2020 році компанія організувала кар'єрно-орієнтований захід "Тиждень з Nestlé" в соціальній мережі Facebook. Співробітники головного офісу, Nestle бізнес сервіс центру у Львові, лабораторій, Львівської, Харківської та Волинської об'єдналися, щоб показати молоді нашу велику команду та компанію як місце з різноманітними кар'єрними можливостями та напрямками професійного зростання та розвитку.
Щодня протягом тижня на сторінці в соціальній мережі публікувалися відео: історії кар'єрного успіху колег, віртуальні екскурсії до мікробіологічної лабораторії, процес виготовлення шоколадних батончиків і вафельних виробів, різноманітні освітні майстер-класи на теми закупівель, фінансів, електронної комерції та регуляторних питань, а також рекомендації щодо створення резюме та проходження інтерв'ю. Особлива увага приділялася спеціальностям STEM, жінкам у цій галузі.
60 472 - загальне охоплення всіх постів у рамках ініціативи.
36 дописів створено й опубліковано протягом тижня.