Звіт зі Створення спільних цінностей Nestle 
в Україні 2018

Не редактировать и не удалять (скрипты и оформление)

Ми раді представити вам звіт про Створення спільних цінностей у 2017-2018 роках. Цей звіт призначений для наших акціонерів, стейкхолдерів та інших зацікавлених осіб. Він містить детальну інформацію про наші цілі, зобов’язання та результати у їхній реалізації. Цей звіт має лише онлайн версію, представлену на сайті, адже ми переконані, що кожен внесок важливий задля Створення спільних цінностей.

 

Звернення голови Ради директорів та головного виконавчого директора
Звернення Голови ради директорів та Головного виконавчого директора

Поль Бульке
голова ради директорів Nestlé

Марк Шнайдер
Головний виконавчий директор Nestlé

У компанії Nestlé вірять, що комерційні результати та позитивний вплив на суспільство мають підсилювати одне одного. Щоб забезпечити сталий успіх, ми маємо створювати цінності для наших акціонерів та для суспільства. Такий підхід до ведення бізнесу, який ми називаємо "Створенням спільних цінностей", є невід’ємною складовою нашої стратегії. Уся наша робота спрямована на те, щоб наші продукти та напої ставали більш поживними й корисними й сприяли здоров’ю й гарному самопочуттю людей.

Ми хочемо зробити свій внесок у здоровіше життя майбутніх поколінь, і особливу увагу приділяємо харчуванню дітей. Наша ініціатива Nestlé for Healthier Kids («Nestlé здорові діти») охоплює всі наші зусилля — від зміни складу продуктів до підтримки батьків та опікунів.

Ми також прагнемо робити свій позитивний внесок у життя громад, де ми живемо й працюємо. Наша глобальна молодіжна ініціатива — лише один із способів робити цей внесок. Ми активізували свої зусилля, щоб вирішити проблему працевлаштування молоді та до 2030 року забезпечити економічні можливості для 10 мільйонів молодих людей.

Ще одним прикладом є наше зобов’язання підтримувати різноманітність та включення всередині компанії. Ми докладаємо додаткових зусиль у цій сфері, зосереджуючись, зокрема, на збільшенні кількості жінок на вищих управлінських посадах у всьому світі.

Коли йдеться про вирішення глобальних проблем сталого розвитку, одне з ключових завдань, які ми ставимо перед собою — це формування майбутнього, яке вільне від відходів. Ми поставили собі за мету до 2025 року повністю перейти на упаковку, придатну для переробки та повторного використання, і цього року вже вжили конкретних кроків задля досягнення цієї мети.

Як і в попередні роки, ми знову підтверджуємо свою підтримку Глобального договору ООН. Як один із засновників платформи LEAD Глобального договору ООН, ми усвідомлюємо її важливість для стимулювання корпоративних лідерів сталого розвитку та спільного руху до виконання Цілей сталого розвитку до 2030 року.

Будемо вдячні отримати ваш відгук щодо Глобального звіту , наших зобов’язань та нашої роботи.

Звернення генерального директора Nestlé в Україні та Молдові
Генеральний директор Nestle в Україні та Молдові

Alessandro Zanelli,
Генеральний директор Nestlé в Україні та Молдові

Dear Friends,

with pleasure and big honor, please, let me introduce all of You Creating Shared Values Report for 2017-2018.

We are driving by our main purpose – enhancing quality of life and contributing to healthier future. This Year all teams here in the Head Office, on factories and Nestle Business Center will celebrate 25 years on Nestle presence in Ukraine. During this years together with company’s business position strengthen we took care and drive our CSV initiatives to make the difference for Ukraine.

We are facing with new challenges every day. Consumers are eager to be aware that proposed product has not only good quality and is safe, but its production was gentle to the environment. They want to be sure that chosen product together with eating pleasure will bring them health and will positively affect their future life.

These consumers’ values, actually Society’s values in general, we share in our everyday business, on every step of production appearance from farm to fork.

Our initiative on creating shared values was introduced to resolve main global social and economic problems in those spheres of society’s lives where our Company owns expertise. Still we are on its development path. Today we have 42 commitments before Society in four main spheres. Mainly we are helping children in schools to learn dietary habits through schools and parents involvement to have healthier present and future; we take care about Ukrainian sustainable agriculture development; we contribute to Youth professional skills development proposing interns and graduates programs; we contribute to creation of the waste management recycling system in Ukraine to ensure as well as we take care to implement rational usage of energy and natural resources. Moreover, our employees always take part in running activities promoting our initiative “Eat healthy. Stay active. Have fun.”.

We sincerely believe that healthy nutrition habits and behavior will ensure healthier life and future. This the reason for us to continue educational program Abetka Kharchuvannia. Ministry of Education and Science approved our program and study materials which we upgrade year after year. Up today 680 000 scholars took part in the Program all around Ukraine to receive basic knowledge in healthy nutrition habits.

We strongly believe that success of our business is depending on success and business stability of our partners, suppliers, farmers, small and medium-size enterprises. In 2017-2018 together with Swiss bureau of Cooperation, Ministry of Agrarian policy and Food of Ukraine, Sumy National Agrarian University and Bern university of Applied sciences we helped 36 farmers to pass response-inducing sustainability evaluation and 30 students passed educational on-line course on basic knowledge for sustainable agriculture. Our ambition in coming years to extend program involving new farmers and young generation enhancing agri preneurship in rural arias.

We believe that Youth is one of the main engines of the economy and country’s development, that is why we continue running our initiative “Youth employment” that is not limited with some range of professions and is available on all locations. In total we hired 3’240 such employees and 1’221 interns and graduates over period of the Program’s existence.

Our commitments in the sustainable ecological programs we implement on the daily base improving processes of our factories and involving employees to responsible use of the energy and water resources on all our locations. Next years we want to go further and together with our partners, NGOs, academic and scientific institutions create legislative and infrastructure base to implement responsible waste management system in Ukraine.

Nestle’s success is in our daily hard work and commitment to company’s and society values. We are living in the creating shared values behavior that will help us to continue more than 150 years history to enhance quality of life and contribute to healthier future.

Nestlé у світі та в Україні

Nestlé — найбільший виробник продуктів харчування у світі. Мета Nestlé — покращувати якість життя та сприяти здоровому майбутньому. Nestlé S.A. засновано в 1867 році у Швейцарії. Є найбільшим виробником продуктів харчування і напоїв у світі. Продукція Nestlé – кава та напої, кондитерські вироби, кулінарія, дитяче та спеціальне харчування, морозиво та заморожені продукти, готові сніданки, мінеральна вода тощо (понад 2000 відомих у світі торгових марок). Найбільш відомі бренди Nescafé, Maggi, Nesquik, Gerber, KitKat, Purina.

Nestlé у світі

Пропонує безпечне та якісне харчування бiльш нiж 50 років
2 000+ брендів у всьому світі
Організація продажів у 190 країнах
308 тис.працівників
413 заводів у 85 країнах
91,4 млрд. швейцарських франків – загальний обсяг продажів у 2018 році

Nestlé в Україні

Nestle в Україні
Worker icon
5 129
працівників
Worker icon
у 82 %* торговельних точках України представлена продукція ТОВ «Нестле Україна»
Worker icon
88,2 %** українців надали перевагу хоча б одному продукту ТОВ «Нестле Україна»

Nestlé працює в Україні з 1994 року. У 1998 році Nestlé S.A. придбала контрольний пакет акцій ПАТ «Світоч» (Львів). У травні 2003 року в Києві засновано ТОВ «Нестле Україна», яке веде операційну та маркетингову діяльність. У 2003 році Nestlé S.A. придбала 100% акцій ПРАТ «Волиньхолдінг» (Волинська обл.) (ТМ «Торчин»). У 2010 році ТОВ Nestlé S.A придбала ТОВ «Техноком» (Харків, продукти швидкого приготування «Мівіна»).

Підприємства Nestlé в Україні входять до «Зони ЕМЕNА» (країни Європи, Близького Сходу та Північної Африки). Основними напрямами діяльності Nestlé в Україні є кулінарія (ТМ «Торчин», «Мівіна»), напої (ТМ «Nescafé», «Nesquik»), кондитерська галузь (ТМ «Світоч», «KitKat» «Nuts», «Lion» тощо), а також реалізація продуктів дитячого харчування, готових сніданків, кормів для домашніх тварин.

У 2011 році у Львові було відкрито «Об'єднаний сервіс-центр Nestlé в Європі» (NBS Lviv). Львівський центр, де працює близько 1300 фахівців, здійснює операції у сфері фінансів, управління персоналом та в інших галузях для підприємств Nestlé у країнах Європи та Америки.

Nestlé в Україні бере активну участь у громадському житті та має ряд великих соціальних проектів у різноманітних сферах, зокрема щодо підтримки сільського господарства, працевлаштування молоді та розвитку звичок раціонального харчування серед школярів молодших класів. Багато років компанія є членом Європейської бізнес-асоціації, Американської торговельної плати в Україні, Асоціації «Укркондпром», Ліги виробників харчових продуктів.

Мета Nestlé – Покращувати якість життя та сприяти здоровому майбутньому

Family icon
Family icon
Family icon

Керуючись метою — Покращувати якість життя та сприяти здоровому майбутньому, ми узгодили план наших дій щодо досягнення наших цілей зі Створення спільних цінностей, які відповідають Цілям сталого розвитку Організації Об’єднаних Націй 2030 року.

У Nestlé ми щодня зустрічаємося з мільярдами життів у всьому світі від окремих осіб і сімей, які споживають наші продукти, до спільнот, у яких ми живемо, працюємо та беремо сировину для наших інгредієнтів, і в природному середовищі, від якого ми всі залежимо. Визначивши три ключові сфери, на які ми впливаємо та в яких ми маємо експертизу, ми зобов’язалися перед громадськістю досягнути прогресу за 36-ма зобов’язаннями. Вони скеровують нашу діяльність на шляху до реалізації наших цілей та підтримують досягнення Цілей сталого розвитку ООН до 2030 року. Нижче ви можете ознайомитися з тим, які саме зобов’язання ми маємо та які Цілі сталого розвитку ООН до 2030 року вони підсилюють.
 
Для кожної родини

Сприяти здоровому і щасливому життю

ЦІЛЬ: допомогти 50 млн дітей вести здоровий спосіб життя до 2030 року

Детальніше про цілі
 
Для суспільства

Допомагати громадам, що розвиваються, процвітати

ЦІЛЬ: поліпшити життя близько 30 млн господарств,які пов’язані з нашою діяльністю до 2030 р., з фокусом на молодь

Детальніше про цілі
 
Для планети

Зберігати ресурси заради майбутніх поколінь

ЦІЛЬ: Досягти нульового впливу наших підприємств на довкілля

Детальніше про цілі
Турбота про водні ресурси:
  • працювати над ефективним використанням води та досягненням екологічної стійкості на всіх наших виробництвах;
  • виступати за впровадження ефективних заходів щодо використання води та контролю за їхнім виконанням;
  • співпрацювати з постачальниками, особливо в сільському господарстві;
  • підвищувати обізнаність щодо збереження водних ресурсів, а також поліпшувати доступ до води та дотримання санітарних норм у нашому ланцюжку.
Лідерство в кліматичних змінах:
  • забезпечувати лідерство у кліматичних змінах;
  • просувати прозору, проактивну та довготривалу позицію щодо політики з питань клімату.
Захист довкілля:
  • покращити екологічність нашої упаковки;
  • зменшити втрату харчових продуктів і відходів;
  • надавати важливу й точну інформацію про довкілля та створювати можливості для діалогу із суспільством;
  • заощаджувати природний капітал.
Сприяти здоровому та щасливому життю

Харчові звички споживачів змінюються — і відповідно до них ми змінюємо наші продукти, роблячи їх більш поживними та природними. Також ми допомагаємо батькам та опікунам робити більш здоровий вибір у харчуванні дітей. Ми продовжуємо фокусуватися на нашій ініціативі «Нестле здорові діти», яка має на меті до 2030 року допомогти 50-ом мільйонам дітей вести більш здоровий спосіб життя.

Наші зобов’язання:
  • поширювати здорове харчування та активний спосіб життя;
  • зменшувати вміст цукру, солі та жирів;
  • надавати інформацію про харчову цінність на всіх наших продуктах;
  • збільшити вміст овочів, зерна, багатого на клітковину, бобових, горіхів та насіння в наших продуктах харчування та напоях;
  • надавати рекомендації щодо порцій;
  • впроваджувати програми з харчової освіти для пропагування корисних практик харчування;
  • підтримувати грудне вигодовування та захищати, продовжуючи застосовувати провідні технології відповідального маркетингу для замінників грудного молока;
  • сприяти спортивним ініціативам «Eat healthy. Stay active. Have fun» для співробітників головного офісу.
Наш прогрес: Просувати здорове харчування та активний спосіб життя
  • Харчові продукти є джерелом поживних речовин, необхідних для повсякденного життя. Водночас сучасні харчові звички створюють такі небезпечні для здоров’я населення планети виклики, визнані Всесвітньою організацією охорони здоров’я, як ожиріння або неправильне харчування. Саме тому ми продовжуємо освітню програму «Абетка харчування», що є частиною глобальної програми «Nestlé здорові діти» (Nestlé Healthy Kids) та має на меті просування ідеї користі раціонального харчування та фізичного розвитку серед дітей молодшого шкільного віку в Україні. Це глобальна соціальна програма, що є яскравим прикладом реалізації корпоративного підходу "Створення спільних цінностей". В Україні програма «Абетка харчування» розроблена з урахуванням традицій і потреб українського суспільства. Науковою базою для її створення стали багаторічний досвід і розробки Nestlé щодо раціонального харчування. Авторський колектив програми об’єднав провідних фахівців у галузі основ здоров’я та методології викладання в початковій школі, спеціалістів Міністерства освіти та науки і Міністерства охорони здоров’я, дитячих психологів, лікарів-гастроентерологів. Щоб забезпечити успіх упровадження програми, було враховано психологічні та фізіологічні особливості дітей 6-9 років: особливості сприйняття інформації, формування звичок, асоціативне мислення. Розроблена за ініціативою Nestlé в Україні навчальна програма для учнів 1-4 класів «Абетка харчування», яка може за бажанням школи стати частиною курсу «Основи здоров'я». Головною метою програми є навчити дітей принципам раціонального харчування і виховати звичку дотримуватися цих принципів у повсякденному житті. Для цього було створено робочі зошити для дітей та методичні посібники для вчителів, що допоможуть школярам разом з улюбленими героями дізнатися більше про корисні страви, а також про легкі рецепти їх приготування.

  • Упродовж 2017-2018 навчального року в програмі «Абетка харчування» взяли участь 1400 шкіл та 330000 дітей і навчаються харчуватися збалансовано та з насолодою.

  • До того ж, ми віримо, що необмежена дитяча фантазія в приготуванні улюблених страв із використанням здорових продуктів як найкраще сприятиме здоровому харчуванню учасників програми щодня. Саме тому в рамках програми разом із вчителями, батьками та професійними шеф-кухарями ми проводимо кулінарні майстер-класи, де школярам розповідають про важливість збалансованого харчування, а потім вони власноруч створюють смачні та корисні овочеві страви, розроблені шеф-кухарем на основі матеріалів «Абетки харчування».

  • За 2017-2018 навчальний рік проведено 2 кулінарні майстер-класи та 4 відкриті уроки.

  • А ще під час IV Освітнього фестивалю «Арсенал ідей» було відкрито зону програми «Абетка харчування», де маленькі відвідувачі Мистецького Арсеналу в Києві можуть дізнатися більше про вітаміни в улюблених продуктах та користь кожного з них, вивчити співвідношення обіднього раціону та зіграти в інтерактивну онлайн-гру з героями «Абетки харчування» — Смачнулею та Питайликом. Ми прагнемо, щоб «Абетка харчування» знайшла місце в кожному домі, тому ділимося навчальними матеріалами, порадами щодо простих та корисних сніданків і на сайті "Абетки харчування".

  • Нагороди

    У 2018 році за проект "Абетка харчування" компанія Nestlé отримала нагороду в категорії "Суспільство".

  • Окрім того, за цей проект Nestlé нагороджено дипломом «Кращий корпоративний внесок щодо сталого розвитку № 3 «Забезпечення здорового способу життя та сприяння добробуту населення всіх вікових категорій».

Зменшення вмісту цукру, солі та жирів
  • Nestlé постійно удосконалює харчовий профіль своїх продуктів харчування та напоїв. Упродовж 2017 та 2018 років ми продовжили поступово зменшувати кількість солі, цукру та насичених жирів у наших продуктах, пропонуючи здоровіший вибір споживачам та допомагаючи їм адаптувати свої смакові преференції, що сприяє переходу на здорову дієту в довготерміновій перспективі. Так нам вдалося зменшити вміст цукру в наших продуктах на 22 тони, солі – на 90 тон. Ми покращуємо рецептури та зменшуємо вміст цих речовин у багатьох продуктах, особливо у тих, що розроблені для дітей. Станом на кінець 2018 року 100% продуктів для дітей відповідають критеріям системи оцінки харчових властивостей продуктів Nestlé щодо всіх харчових компонентів, надмірне споживання яких негативно впливає на здоров’я. У більшість продуктів сіль додається під час виробництва, приготування чи перед вживанням, а деякі продукти містять природну незначну кількість солі. Ми прагнемо зменшити вміст солі у наших продуктах таким чином, щоб споживачі отримували достатню порцію всіх поживних речовин та не компенсували її брак під час споживання інших продуктів. Ми постійно досліджуємо продукти в рамках програми 60/40+, аби переконатися, чи зберігають вони смакові переваги та водночас кращі дієтологічні характеристики. Зокрема, перевіряємо харчі за допомогою опитування споживачів, за якого хоча б 60% респондентів обирають продукти Nestlé, а не конкурентів.

Надавати інформацію про харчову цінність на всіх наших продуктах
  • Усі наші продукти та напої, що продаються в Україні, мають рекомендації щодо денної норми споживання. Упаковка з вказаною денною нормою споживання інформує покупців про кількість калорій, цукру, жирів та інших речовин в одній порції продукту чи напою, а також про те, як це співвідноситься з рекомендованими нормами денного споживання. Триває глобальний діалог щодо найбільш ефективних засобів надання харчової інформації на упаковках, а в деяких країнах етикетки з денною нормою споживання заборонені законом. Ми вважаємо, що маємо допомагати покупцям робити зважений та більш здоровий вибір, саме тому запровадили етикетки з денною нормою споживання на продуктах для дітей, щоб надавати кращу підтримку батькам та отримувати їхні відгуки для подальшого вдосконалення. Для цього важлива тісна співпраця з експертами-дієтологами, органами влади та галузевими організаціями, а також послідовні зусилля у сфері освіти споживачів. Нашим пріоритетом на найближче майбутнє є краще розуміння потреби споживачів щодо маркування.

  • У 2018 році ми продовжили роботу із розширення кількості іконок на передній панелі продукту, які допоможуть  споживачу щоденно робити правильний вибір та бачити вміст і РДН критичних для здоров’я нутрієнтів (сіль, цукор, жири, насичені жири).

Збільшити вміст овочів, зерна, багатого на клітковину, бобових, горіхів та насіння в наших продуктах харчування та напоях
  • За різними даними, 17% населення, що працює, не снідає взагалі, 26% обирають каші, 24% – швидкий «перекус» (йогурт, банан, батончик), а 33% – гарячу страву. Але найкраще розпочинати день зі збалансованого здорового сніданку. Оптимальний варіант при нестачі часу – готові сніданки із цільними злаками. Взагалі, продукти з цільного зерна Американська академія здоров’я рекомендує вживати щонайменше тричі на день. Саме в неочищених зернах у буквальному сенсі секрет молодості. Адже саме в оболонці й зародку зерна накопичуються природні біологічно активні речовини, які сприяють збереженню молодості. Саме такими ми й створили готові сніданки з цільними злаками Nestlé FITNESS®! Готовий до вживання продукт із цільних зерен пшениці, вівса та рису, а також збагачений вітамінами групи В та мінералами. Харчові волокна, які є в продукті, допомагають виводити шкідливі речовини з організму. Від того травлення покращується, а в організмі створюються сприятливі умови для корисної мікрофлори нашого кишечника. А вітаміни групи В, якими додатково збагачені пластівці, дуже важливі для нормального енергетичного обміну. Вони допомагають вуглеводам, які містяться в злаках, ефективніше перетворюватися на енергію, яка дуже потрібна для cтилю життя успішних і активних людей, для постійного руху й активності. Формула продукту: 92% всіх пластівців – це зернові продукти, а 62% - цільнозернові, тобто саме цільнозернові і є основним інгредієнтом. У різній кількості продукт роблять смачнішим та більш вітамінним фрукти, горіхи, екстракт ячмінного солоду, вітаміни та мінеральні речовини.

Надавати рекомендації щодо порцій
  • Сьогодні ми надаємо рекомендації щодо порцій на всіх продуктах для дітей і сімей1. Усе більше людей ведуть сидячий спосіб життя, споживаючи більші порції їжі, ніж 5-10 років тому. Це зумовлює підвищення рівня ожиріння та пов’язаних із ним проблем зі здоров’ям. Наше завдання полягає в тому, щоб споживачі могли легко зробити більш здоровий вибір щодо порції, тобто допомогти їм, коли вони купують, готують, подають і споживають наші продукти, особливо продукти для дітей та сім’ї. Саме з цією метою ми готуємо рекомендації щодо порції продукту, спираючись на його форму, дизайн упаковки, чіткі ілюстрації тощо. Це складне завдання з багатьох причин: визначити здоровий розмір порції для різних продуктів та напоїв є складним завданням; важливими є час і вартість, що витрачаються на оновлення продуктів та їхню упаковку. Аби переконатися, що споживачі не плутають порції, які інколи врегульовані законом, із власне рекомендаціями здорового харчування, потрібні інноваційні рішення. 1 Продукти, чия цільова аудиторія молодша за 18 років (більше 20%, але менше 50%)

Впроваджувати програми з харчової освіти для пропагування корисних практик харчування
  • Наше завдання – підтримувати постійне навчання та програми інтервенції для працівників сфери охорони здоров’я, націлені на проблеми недостатнього та надлишкового харчування. Ми пропонуємо освіту у сфері харчування для фахівців охорони здоров’я в рамках Інституту харчування ( Nestlé NNI) – незалежної неприбуткової організації, що є найбільшим світовим приватним видавцем інформації про харчування. Інститут активно працює майже в 200 країнах, і більше 210 тисяч фахівців у сфері охорони здоров’я є зареєстрованими членами його освітньої веб-сторінки. Ми відповідаємо за використання своїх знань і можливостей науково-дослідної бази заради позитивних змін у суспільстві. NNI співпрацює з фахівцями у сфері охорони здоров’я, науковцями та дієтологами для розповсюдження передових знань у цій сфері, ресурсів та досліджень. Окрім опублікованих 3000 праць, Інститут пропонує добірку понад 400 конференцій у режимі онлайн, а також організовує наукові семінари та симпозіуми завдяки супутниковому зв’язку за участю провідних спеціалістів у сфері харчування. Серед тем для обговорення – харчування матері та дитини, геріатрія та управління надлишковою вагою тощо.

Підтримувати грудне вигодовування та захищати, продовжуючи впроваджувати провідні відповідальний маркетинг для замінників грудного молока
  • У Nestlé переконані, що грудне молоко для немовлят є найкращим харчуванням. Компанія підтримує рекомендацію ВООЗ — діти до 6 місяців мають вигодовуватися винятково грудним молоком з подальшим якомога тривалішим грудним вигодовуванням у поєднанні з уведенням продуктів першого прикорму. Ми залучаємо сертифікованих спеціалістів з грудного вигодовування, до яких цілодобово (24/7) через наш консультаційний центр для мам можуть звертатися сім’ї та ставити запитання щодо грудного вигодовування чи правильного використання замінника грудного молока, який був рекомендований лікарем, якщо немає можливості годувати дитину грудьми. Контактна інформація міститься на упаковці нашої продукції. Для працівників Nestlé, які виховують дітей до трьох років, створені умови для годування чи зціджування молока просто в офісі у спеціально обладнаній кімнаті, а також вони можуть скористатися гнучким робочим графіком. За підтримки відділу дитячого, спеціального харчування та харчування для вагітних і матерів-годувальниць щороку проводяться освітні заходи для співробітників в рамках Тижня підтримки грудного вигодовування. Окрім того, інформацію надає Інститут харчування Nestlé (Nestlé Nutrition Institute). Усі рекламні матеріали компанія розповсюджує під час наукових заходів серед медичної спільноти та доповідей провідних фахівців з педіатрії, які підтримують сучасні концепції дитячого харчування. Рекламу завжди візує науковий директор Nestlé та фахівець із відповідності політиці компанії. У 2018 році Nestlé в Україні виступила партнером створення кімнати для догляду за немовлятами у Мистецькому арсеналі.

  • Організація простору для батьків та немовлят — важливий крок для розбудови здорового, сучасного та прогресивного суспільства. Компанія Nestlé та «Клуб турботливих матусь» (www.nestlebaby.com.ua) вдруге стають партнерами проекту. А отже, молоді батьки, які відвідують Мистецький Арсенал разом з дітьми, мають місце для відпочинку та усамітнення з дітлахами. Nestlé в Україні підтримує Мистецький Арсенал в розвитку культурних, соціальних та освітніх проектів і вже вдруге сприяє відкриттю кімнати для догляду за немовлятами. Попередню кімнату було облаштовано в 2016 році. Простора та світла кімната створена у такий спосіб, щоб перерва на догляд за немовлям була зручною та затишною. Оновлений простір враховує також потреби старших діток, які проводять час разом з батьками: у кімнаті діти зможуть погратися, доки їхні батьки годують молодших.

  • Концепція передбачає, що в кімнаті створені умови не лише погодувати та перевдягнути малечу, але й просто відпочити та зайняти дитину іграми чи малюванням. "Клуб турботливих матусь" та освітня програма для батьків «Рости здоровим з перших днів» мають на меті розвивати культуру грудного вигодовування в Україні. Одним з головних зобов’язань Nestlé в рамках ініціативи "Створення спільних цінностей" є підтримка грудного вигодовування, адже воно забезпечує міцне здоров’я малюка. Саме тому компанія дбає про безпеку харчування, а також виступила партнером проекту, подбавши про те, щоб безпечне годування малюків здійснювалося зручно й поза домівкою. А для молодих батьків підготували корисну інформацію про грудне вигодовування, з якою вони зможуть ознайомитися в кімнаті, а більше інформації завжди доступно на сайті www.nestlebaby.com.ua.

Підтримка спортивних ініціатив «Eat healthy. Stay active. Have fun» для співробітників головного офісу
  • Здорове харчування та активний спосіб життя є невід’ємними складовими того, що ми називаємо #GoodLife. І все це допомає приносити задоволення кожному з нас та нашій великій команді Nestlé. У 2018 році команда Головного офісу взяла участь у двох спортивних заходах, які відбувалися в Києві: 26-му Пробігу під каштанами та 9-му Wizz Air Kyiv City Marathon. 192 співробітники, серед яких 14 дітей наших працівників, долучились до бігу на різні дистанції: від 2 км дитячого забігу та 5 км благодійного пробігу до півмарафонів на 21 км та марафонів (42 км 195 м). Об’єднані спортом команди, окрім підтримки здорового способу життя, долучились до благодійності та передали 9 тис. грн на придбання необхідного обладнання та витратних матеріалів для Центру дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України і 29 825 грн, які буде спрямовано на придбання нового цифрового мамографа та обладнання кабінету реабілітації ДУ Інституту травматології та ортопедії НАМН України. Усі заходи проходили за підтримки наших брендів Fitness та Gerber

Дізнатися більше
Допомагати громадам, що розвиваються, процвітати

Ми прагнемо розвивати процвітаючі, сталі громади як частину довгострокового ланцюжка створення цінності, розширювати можливості наших співробітників, підтримувати розвиток сільської місцевості, забезпечувати відповідальне працевлаштування та промотувати права людини. Наші ініціативи, як-от «Господар», «Відповідальне постачання», «Какао-план Нестле», «Нестле потрібна молодь» та інші допомагають втілювати наші амбіції в життя.

Підтримка молодих фахівців свідчить про стан економіки країни, оскільки вони є базою та рушійною силою будь-якої економічної системи. Nestlé в Україні сприяє розвитку початківців та пропонує програму стажування й працевлаштування мотивованої молоді. Ми надаємо можливість стажуватися за різними напрямами.

Наші зобов’язання:
  • розвивати глобальну ініціативу з працевлаштування молоді на всіх наших підприємствах («Програма Nestlé потребує молодь»);
  • переконатися, що в усіх підрозділах Nestlé функціонують необхідні системи для гарантування базового рівня охорони праці та захисту здоров’я працівників.
Наш прогрес: Розвивати глобальну ініціативу з працевлаштування молоді на усіх наших підприємствах («Програма Nestlé потребує молодь»)
  • Ми надаємо можливість стажуватися за різними напрямами. Упродовж 2017-2018 років Nestlé в Україні працевлаштувала 1118 нових працівників до 30 років на своїх підприємствах та надала можливість стажування 524 студентам.

Nestlé в Україні відзначено за розвиток партнерства між бізнесом та університетами
  • Nestlé в Україні активно розвиває проект "Альянс заради молоді", безперервно створюючи можливості навчання, практики та розвитку для молодих людей. У листопаді 2018 року компанію Nestlé в Україні було нагороджено за розвиток партнерства між бізнесом та університетами в рамках V Національного форуму «Бізнес і університети: хто готує підприємців». На Форумі Nestlé представила два проекти «Курс лекцій з трейд-маркетингу» та бізнес-захід для студентів «Business Truth 4 YOUth». За 2017-2018 компанія Nestlé провела 198 заходів, спрямованих на інформування студентів і випускників про актуальні можливості з працевлаштування, стажування та практик; займається підготовкою студентів до проходження співбесід та ділиться власними бізнес-кейсами.

Бізнес-захід для студентів «Business truth 4 YOUth»
  • У листопаді 2018 компанія Nestlé разом із компаніями-партнерами «Альянсу заради молоді» організувала бізнес-захід для студентів Business truth 4 YOUth, який є частиною глобальної щорічної ініціативи VET week. На заході відвідувачі мали можливість прослухати 14 лекцій від співробітників різних відділів компанії та представників партнерів, які розповіли чим займаються у своїй повсякденній роботі, поділилися кращими практиками та порадами в галузі маркетингу, трейд-маркетингу та логістики.

  • Усі 14 лекцій були згруповані у 7 пар, які відбувалися одночасно, тому студенти самостійно обирали, яку лекцію відвідати.

  • У 2018 році Business truth 4 YOUth відвідало понад 150 студентів «Business truth 4 YOUth – це місце, де компанія фактично ділиться своїм досвідом та знаннями із студентами. Допомога їм у пошуку свого майбутнього професійного спрямування, розуміння роботи у великій компанії. До традиційних тем заходу також було додано напрямок логістики, оскільки студенти стали активніше цікавитися саме цим напрямком. Саме тому студенти мали можливість прослухати лекції щодо відповідального постачання та управління ланцюгами постачання.

Курс лекцій з трейд-маркетингу
  • Nestlé з партнерами підтримує інноваційний курс з трейд-маркетингу, у межах якого співробітники Nestlé та трейд-маркетингового агентства «Impacto» проводять лекції у Київському національному економічному університеті ім. В. Гетьмана для студентів 3-го курсу факультету «Маркетинг». 2017 року саме цей проект був відзначений журі Національного форуму «Бізнес і університети» як проект, який робить цінний внесок у розвиток молоді та надає їй практичні навички для майбутньої професії. Курс був розроблений у 2014 році для того, щоб навчальний процес став більш насиченим і продуктивним, адже це не лише теоретична частина, а й наповнення практичними кейсами. Інтегровані бізнес-лекції є дуже цінними, адже студентам часто не вистачає саме практичного досвіду, аби у майбутньому ставати привабливими для бізнесу кадрами.

  • Окрім того, Nestlé підтримує молодих «провідників змін» з малих міст України. Так, на фабриці «Мівіна» було проведено воркшоп в рамках молодіжного проекту «Давай зміни». У проекті активна молодь ініціює цілий ряд проектів громадської діяльності та підприємництва, реалізувати які їм допомагають представники бізнесу.

  • Під час воркшопу HR-фахівці розповіли учасникам проекту, як створити справжню команду, як її мотивувати, а також про те, як культура лідерства допомагає рухатись вперед; провели майстер-клас з коучінгу та зворотного зв’язку. Також молодь мала можливість продегустувати продукцію, яка виготовляється на фабриці. Учасників воркшопу вразила культура безпеки, яка є в компанії, і, зокрема, на фабриці.

Участь Nestlé в Skills Lab ініціативі
  • Skills Labs – платформа для розвитку кар’єрного потенціалу молоді та набуття ними необхідних навичок. Nestlé допомогла сформувати навчальну програму для Skills Labs. А Олег Палиця, регіональний тренер команди з продажів, провів тригодинний тренінг під назвою «Навички ведення переговорів. Основи успішних переговорів» для 18 учасників цієї ініціативи.

Переконатися, що в усіх підрозділах Nestlé функціонують необхідні системи для гарантування базового рівня охорони праці та захисту здоров’я працівників
  • Nestlé в усьому світі наполегливо працює, щоб створити культуру, в якій безпека та здоров'я є нашими головними пріоритетами. Наша мета полягає в тому, щоб досягти нульового показника травм та захворювань на робочому місці. Ми підвищуємо рівень обізнаності працівників завдяки внутрішнім навчальним програмам.

  • Усі наші локації працюють за вимогами стандарту ISO 14001 (охорона навколишнього середовища). А з 2019 року планується розширення вимог цього стандарту і на регіональні офіси продажу, розташовані в Дніпрі, Харкові, Львові, Києві, Одесі та Хмельницькому.

  • Наша дорожня карта у сфері охорони праці була оновлена в 2018 році — і тепер наші пріоритети на 2019 рік такі: залучення кожного працівника, управління ключовими ризиками, наша пристрасть до раціонального харчування та здорового способу життя й управління процесами.

Розвиток сільського господарства та відповідальне постачання
  • Для нас важливо підтримувати безпечне та довготривале відповідальне постачання інгредієнтів для продукції, яку ми виробляємо, більшість якої вирощується в сільській місцевості. Розуміючи, де і як ці інгредієнти вирощуються та виробляються, ми в Nestlé просуваємо кращі практики в сільському господарстві, розвиваємо сільське господарство та долучаємося до підтримки фермерства як бізнесу та способу життя, що дає змогу мати привабливий дохід і можливості для соціального зростання.

  • Наші зобов’язання:

    - Сприяння українським постачальникам та сталому розвитоку сільського господарства в України - відповідальне постачання до нашого ланцюгу постачання та просування відповідального ставлення до тварин та рослин.

  • Наш прогрес:

    Розвиток українських постачальників та сталий розвиток сільського господарства України започатковані у 2007 році проектом “Господар”, що був спрямований на збільшення постачання сировини та пакувальних матеріалів українського виробництва. У 2016 році проект став амбітнішим та був спрямований на впровадження найкращих практик сталого розвитку сільського господарства, що базуються на моделі RISE (* Responsible Inducing Sustainable Evaluation – програма оцінки стабільного розвитку фермерського господарства, розроблена в Бернському університеті (Bern University of Applied Sciences). Вона була застосована в понад 2500 фермерських господарствах в 53 країнах світу. Це продукт, який дає змогу зробити розвиток фермерського господарства більш структурованим, зрозумілим та вимірюваним. Він є переліком показників, наукових алгоритмів та баз даних знань агроринку. У період з 2007 до 2017 рік 75% сировини та пакувальних матеріалів є українського походження. Починаючи з 2017 року, проект реалізується спільно зі Швейцарським бюро з питань співробітництва, Бернським університетом природничих наук, Сумським національним аграрним університетом (СНАУ) та за підтримки Міністерства сільського господарства України. За два роки дії проекту: - модель RISE була адаптована до умов та основних показників сільського господарства України; - група науковців-практиків СНАУ пройшла навчання у Бернському університеті прикладних наук та була сертифікована на проведення оцінки фермерських господарств; - фермерські господарства-учасники отримали можливість співпраці із постачальниками фабрики «Мівіна»; - створено он-лайн курс «Сталий розвиток сільського господарства», який містить лекції та практичні завдання; - 36 фермерських господарств у Сумській, Харківській, Полтавській, Київський та Чернігівській областях пройшли оцінку за моделлю RISE; - 30 студентів СНАУ пройшли спеціальний навчальний курс та отримали відповідні сертифікати за спеціальним курсом «Сталий розвиток сільського господарства»; - відповідальне постачання до нашого ланцюгу постачання та просування відповідального ставлення до тварин та рослин. Сучасний споживач повинен отримати повну інформацію не тільки про безпеку та якість харчового продукту, але й про те, яким чином продукт було виготовлено: – який вплив виробництво мало на довкілля, як використовувалися водні та інші природні ресурси, чи використовувалася дитяча праця тощо. Тому однією із обов’язкових умов для наших актуальних та майбутніх постачальників є відповідність нормам Стандарту Nestlé відповідального постачання, яким визначено основні вимоги до постачальників та принципи дотримання прав людини, невикористання дитячої праці, етичне ведення бізнесу та відповідальне ставлення до спільнот і планети. У 2018 році аудит пройшли 16 постачальників, які постачають 71% сировини. Наше зобов’язання: до 2020 року забезпечити проведення аудиту 90 % постачальників та 70 % фермерських господарств. Окрім проведення аудитів, ми вдосконалюємо чинні процедури та правила, зокрема для впровадження практик відповідального ставлення до тварин. Так, у 2017 році Nestlé взяло на себе зобов’язання щодо відмови від закупівлі яєць, які були отримані від курки в клітковому утриманні, до 2025 року.

Дізнатися більше
 
Зберігати природні ресурси заради майбутніх поколінь

Ми залежимо від природних ресурсів: лісів, ґрунтів, океанів та впливу клімату, адже все це впливає на сталий розвиток постачання ресурсів для забезпечення нашої бізнес-діяльності. Ми маємо за мету використовувати та керувати ресурсами відповідально, щоб працювати більш ефективно, піклуючись про зміни клімату, зменшувати втрату харчових відходів, ефективно використовувати водний ресурс. Ми прагнемо до нульового екологічного впливу в нашій діяльності.

Ми віримо, що Nestlé як лідер індустрії дійсно може продемонструвати лідерство у зміні клімату. Наша ціль полягає в тому, щоб забезпечити захист ресурсів планети на всіх етапах нашого ланцюжка постачання. Nestlé в Україні в процесі постійного вдосконалення. На шляху до виконання наших зобов’язань ми впровадили на фабриках більш ніж 15 енергоощадних проектів, які покращують наші екологічні показники.

Наші зобов’язання:
  • впроваджувати проекти із скорочення енергетичного та водного ресурсу на фабриках Nestlé в Україні.
Наш прогрес:

Впроваджені проекти, які сприяють значному зменшенню енергетичного та водного ресурсу на фабриках Nestlé в Україні:

Фабрика з виробництва продуктів швидкого приготування ТОВ «Техноком», ТМ «Мівіна»:
  • Ізоляція трубопроводів та арматури. Економія енергії 1000 ГДж за рік.

  • Термокомпресор для використання вільної пари. Економія енергії 600 ГДж на рік та води 1200 м куб. за рік.

  • Оптимізація тиску пари. Економія енергії 900 ГДж за рік.

  • Реконструкція пароконденсатного обладнання. Економія енергії 3600 ГДж за рік та води 700 м куб. за рік.

Фабрика з виробництва холодних соусів ПрАТ «Волиньхолдінг», ТМ «Торчин»:
  • Рекуперація тепла. Економія енергії 2090 ГДж та води 14900 м куб. за рік.

  • Оптимізація охолодження томатопродуктів – встановлення реле часу на подачу охолоджувальної води. Економія води 225 м куб. за рік.

  • Оптимізація охолодження млинків гірчиці. Встановлення автоматичних клапанів подачі охолоджуючої води. Економія води 1100 м3 за рік.

  • Заміна пальників котлів із ступінчастим регулюванням на плавне регулювання.

ЗАТ «Львівська кондитерська фабрика «Світоч»:
  • Автоматизація систем кондиціювання виробничих ліній. Оптимізація роботи установок кондиціювання дала змогу раціонально використовувати зовнішнє повітря залежно від часу доби та пори року для охолодження виробничих приміщень. Економія енергії сягає понад 4000 ГДж/рік.

  • Реконструкція пароконденсатного обладнання. Економія енергії понад 2000 ГДж/рік та води 700 м куб./рік.

  • Встановлення рекуперації тепла з повітряних компресорів.

  • На компресорах стиснутого повітря приблизно 80% спожитої енергії розсіювалося через системи охолодження у вигляді теплової енергії в навколишньому середовищі. Встановлені системи рекуперації з гарячого мастила відбирають тепло й гріють ним воду для технологічних потреб. Економія енергії 2200 ГДж/рік.

  • Ізоляція продуктопроводів. Економія енергії 900 ГДж/рік

Дізнатися більше
PURINA в суспільстві

Наші зобов'язання амбітні, але ми докладаємо всіх зусиль, щоб гарантувати виконання кожного. Є багато речей, над якими ми вже працюємо в Purina: сталий розвиток та покращене харчування для домашніх тварин. Ми щороку звітуємо про прогрес виконання зобов’язань Пуріна перед суспільством.

Наші зобов’язання:
  • спільно з партнерами сприяти пошуку власників для безпритульних тварин;
  • надавати споживачам інформацію про нашу продукцію і поради з догляду за домашніми тваринами;
  • допомагати реабілітації дітей з інвалідністю із залученням спеціально навчених собак (Каністерапія).
Наш прогрес:

Наші зобов'язання амбітні, але ми докладаємо всіх зусиль, щоб гарантувати виконання кожного. Є багато речей, над якими ми вже працюємо в Purina: сталий розвиток та покращене харчування для домашніх тварин. Деякі з цих зобов’язань можуть бути досягнуті самі по собі, тоді як інші будуть потребувати експертизи й підтримки партнерів, якщо ми хочемо створити цінність. У будь-якому випадку ми будемо нести відповідальність за досягнення результатів та будемо звітувати щодо нашого прогресу на регулярній основі.

Спільно з партнерами сприяти пошуку власників для безпритульних тварин
  • Ми впевнені, що усиновлення тварин з притулку – це один з найцінніших досвідів, який кожен з нас може отримати. Саме тому ми співпрацюємо з довіреними партнерами та використовуємо наш багаторічний досвід, аби ще більше безпритульних тварин знайшли своїх люблячих господарів. В Україні ми співпрацюємо з благодійним фондом Happy paw («Щаслива лапа») і разом з ними впроваджуємо декілька проектів, спрямованих на покращення життя безпритульних тварин. У межах співпраці з благодійним фондом Happy paw компанія Purina впродовж 2018 року передала 9000 кг корму для тварин.

  • Це дало змогу забезпечити щомісячний раціон 24 собакам в Гостомельському притулку та 24 собакам і 55 котам в притулку «Бест Френдс» (Макарівський район). Окрім цього, з квітня по грудень 2018 року в межах проекту «Ситий старт», що реалізується в притулку «Бест Френдс», вдалося прилаштувати 35 щасливих песиків, відправивши їх додому з новими господарями. Від компанії було подаровано 3 кг корму Purina, що дозволить дещо полегшити початковий період нового етапу в житті як господаря, так і тварини, взятої з притулку! Також за 2018 рік знайшли новий дім 11 котиків.

  • Наша команда завжди готова підтримати чотирилапих, тому ми регулярно відвідуємо притулки для тварин. Так у 2018 році відбулась поїздка працівників головного офісу Nestlé в Україні до притулку «Бест Френдс». Співробітники самостійно привезли запаси корму для котів і собак, познайомилися зі своїми підопічними та поспілкувалися з працівниками притулку. Також спільно з Happy paw ми брали участь у фандрейзингу під час марафону в Києві для реалізації прогресивної ідеї – чіпування всіх тварин у притулках, оскільки ми віримо, що ці акції покращують щоденне життя домашніх тварин, які залишилися без людської опіки.

Надавати споживачам інформацію про нашу продукцію і поради з догляду за домашніми тваринами
  • Усе більше споживачів ретельно вивчають товари, які купують. Вони потребують більше інформації та корисних порад. Нашою ціллю є забезпечити наявність простої для розуміння та корисної інформації про наші продукти для харчування домашніх улюбленців та догляд за ними з нашими кормами для тварин та у соціальних мережах. Ми продовжуємо навчати господарів домашніх тварин у нашому онлайн-журналі на Youtube-каналі Purina Pro Plan, де корисними порадами щодо харчування, догляду, дресирування, особливостей характеру вашого улюбленця, соціалізації, головних загроз для здоров'я, профілактики захворювань харчування та породи діляться експерти  ветеринари, кінологи й заводчики.

Допомагати реабілітації дітей з інвалідністю із залученням спеціально навчених собак (Каністерапія)
  • Собаки-терапевти можуть допомогти дітям з особливими потребами впоратися з емоційними порушеннями та полегшити прояви таких станів, як розумова відсталість, синдром Дауна, дитячий аутизм, ДЦП. Під час заняття каністерапією малюк керує собакою, вчиться давати команди та взаємодіяти з чотирилапим. Наприклад, у разі отримання завдання нагодувати песика чи міцно тримати обруч і перекидати через нього іграшку у гіперактивної дитини вся концентрація уваги переходить на «важливу справу».

  • З 2017 року ми співпрацюємо з кінологами з зооцентру «Лармон» та їх чудовими собаками-терапевтами: коллі Реєм та королівським пуделем Дарою. Уроки каністерапії за участю партнерів проводилися на відомому благодійному заході Києва – Кураж Базарі; також ми стали спонсорами літнього табору для дітей з аутизмом та підтримуємо щорічно Міжнародну конференцію з каністерапії за участі міжнародних експертів у цій галузі.

  • З початку навчального року 2019/2020 заплановано поновлення уроків у «Відчуй» та впровадження занять у ще одному партнерському центрі – «Open4U».

Дізнатися більше

 

Оцінювання суттєвості в 2018 році

На 2018 рік процедура оцінювання була змінена таким чином, аби об’єднати визначення фінансових та нефінансових ризиків та наблизити процес до комерційної діяльності. На додачу до визначення та пріоритизації питань на основі думок внутрішніх і зовнішніх стейкхолдерів, оцінювання суттєвості в 2018 році було інтегроване з процесом управління ризиками підприємства й містило думки професійних інвесторів, а також охоплювало ключові ринки та категорії зростання.

Це було наше четверте оцінювання суттєвості з часу переходу з Настанов G4 Глобальної ініціативи по звітності (Global Reporting Initiative, GRI) на Стандарти GRI. Спільно з незалежною організацією DNV GL ми провели оцінювання за допомогою формального процесу суттєвості на предмет відповідності Стандартам GRI.

Визначені питання були розміщені у матриці, при цьому їхнє розташування відповідало мірі зацікавленості стейкхолдерів та потенційному впливу на бізнес. Таким чином, було представлено суттєві питання, з якими стикається компанія. Ці питання не слід розглядати окремо одне від одного; вони усе більшою мірою взаємопов’язані, а зміни в одному з них часто можуть впливати на інші.

 

Звітування та управління

Наша система управління та підходи до ділової етики відіграють фундаментальну роль у нашому бізнесі. Нижче наведено детальну інформацію за відповідними темами, а також про наші комплексні звітні процеси в режимі онлайн.

Етичне ведення бізнесу

Етичні принципи — основа нашої роботи. Це означає нульове сприйняття щодо шахрайства, хабарництва та корупції, захист персональних даних та повне розкриття податкових платежів.

Етичний бізнес
Пріоритизація ключових питань

Аби наші зусилля у сфері сталого розвитку були узгоджені з глобальною ситуацією, що постійно змінюється, раз на два роки ми проводимо аналіз суттєвості.

Суттєвість
Поціновування гарної роботи

Раз на два роки ми вручаємо приз Nestlé CSV Prize, щоб заохочувати ініціативи, які стосуються правильного харчування, збереження водних ресурсів та розвитку села.

Форум Створення спільних цінностей
Наша робота будується на наших цінностях

Розбудова бізнесу на ясних принципах та належне управління дають змогу зберігати довіру до бренду Nestlé та зменшувати ризик для ініціатив зі Створення спільних цінностей.

Управління та політики
Спілкування з потрібними людьми

Ми завжди звертаємося за порадою до найкращих експертів, прагнучи зробити концепцію Створення спільних цінностей максимально ефективною.

Залучення стейкхолдерів
Утілення в життя нових ідей

За допомогою нагороди CSV Prize та нашої відкритої платформи [email protected]é, ми прагнемо вирощувати ідеї, що визначатимуть майбутнє.

Підтримка інновацій
Адвокація на користь змін

Наші адвокаційні пріоритети визначаються нашим прагненням до покращення якості життя та сприяння здоровішому майбутньому.

Публічна політика та адвокація
Співробітництво задля досягнення великих змін

Співробітництво — необхідна складова зусиль, спрямованих на вирішення таких глобальних проблем, як ожиріння, експлуатація праці дітей та зміна клімату.

Партнерство та колективна діяльність
Робота на досягнення ЦСР ООН

Створення спільних цінностей тісно пов’язане з 17 Цілями сталого розвитку ООН.

Внесок у досягнення глобальних цілей

 

Наші досягнення у ключових індексах

Нагороди та визнання — не головний наш мотиватор, але ми пишаємося тим, що наша робота й досягнення у сфері сталого розвитку визнаються провідними світовими рейтингами та рейтинговими агентствами:

1 місце

З 2011 року Nestlé входить до індексу. Ми були першим виробником дитячого харчування, який увійшов до індексу відповідальних інвестицій FTSE4Good

1 місце

Компанія посіла перше місце серед 22 глобальних виробників продуктів харчування та напоїв за індексом «Доступ до харчування» (ATNI).

2 місце

У 2018 році компанія посіла друге місце в харчовій галузі за індексом сталого розвитку Доу-Джонса (Dow Jones Sustainability Index, DJSI), набравши сто балів за параметром здоров’я та харчування та найкращий бал за екологічним та соціальним параметрами.

2 місце

Ми зберегли своє місце у переліку А за індексом розкриття кліматичної інформації від агенції рейтингів екологічної сталості CDP.

Якість продуктів, якість життя!

Ми інвестуємо в майбутнє, щоб забезпечити фінансову та екологічну стійкість наших дій та операцій: у компетенції, у технологіях, у можливостях, в людях, у торгових марках, у наукових дослідженнях. Наша мета полягає у задоволенні потреб сьогоднішнього дня, не ставлячи під загрозу здатність майбутніх поколінь задовольняти свої потреби, і робити це таким чином, який забезпечить прибуткове зрістання з року в рік і високий рівень прибутковості для наших акціонерів і суспільства в цілому в довгостроковій перспективі.