Альянс заради молоді

Міжнародна організація праці (МОП) зазначає, що двоє з кожних п'яти молодих людей є безробітними або мають роботу, яка не дозволяє їм перетнути поріг бідності. За даними Державного департаменту статистики в Україні, рівень безробіття серед молоді у віці 16-24 років становить 23,0% *.

Бізнес відіграє важливу роль у розвитку кваліфікованої робочої сили та вирішенні проблеми безробіття, підвищуючи шанси молодих людей знайти свою першу роботу.

Компанія Nestlé вважає, що громади можуть процвітати, тільки якщо вони будуть дбати про майбутнє молодих поколінь. Nestlé, як відповідальний бізнес, вважає, що ми як компанія, розвиваючи бізнес маємо створювати спільні цінності для бізнесу та суспільства, в якому ми працюємо. Nestlé прагне допомогти багатьом молодим людям, які тільки вступають на шлях професійного розвитку і з цієї причини компанія розпочала молодіжну ініціативу, яка отримала назву "Nestlé потрібна молодь" наприкінці 2013 року. 

 

Ініціатива Nestlé розгортається у чотирьох напрямках: 

  • Отримай роботу – перевага в наймі молодим людям віком до 30 років у всі функції та на всіх локаціях.
  • Отримай кваліфікацію – створення програм стажування, для того, щоб допомоги молодим людям отримати досвід роботи за спеціальністю та покращити свій професійний розвиток.
  • Отримай підтримку - програма «Готовність до роботи», в рамках якої проводяться профорієнтаційні заходи (тренінги на тему як знайти роботу, ярмарки кар’єри, відкриті дні, бізнес заходи). Даний напрямок реалізовується в основному силами працівників та менеджерів компанії Nestlé та допомагає молодим людям бути краще підготовленими до вступу у професійне життя або полегшує перехід від навчання до праці.
  • Отримай більше можливостей - створення «Альянсу для молоді» з діловими партнерами Nestlé. Це відкриває ще більше можливостей для роботи у компаніях партнерів Nestlé, у секторах, починаючи від логістики та адміністрування до виробництва та послуг.

 

Компанія Nestlé в Україні та Молдові повністю підтримує всі аспекти цієї ініціативи з самого початку, і в 2016 році компанія була визнана кращим роботодавцем для молоді за дослідженням «Найкращий роботодавець», яке було проведене компанією EY.

 В Nestlé в Україні та Молдові існує дві програми стажування:

  1. Програма практики для студентів на всіх локаціях (Головний офіс в м. Київ, фабрика "Світоч", фабрика "Мівіна", фабрика "Торчин",Nestlé Бізнес Сервіс Львів), у всіх функціях з гнучким графіком. Тривалість програми 4-5 місяців. Для більшості студентів програма практики в Nestlé Internship є першим досвідом роботи.
  2. Програма для випускників, які зацікавлені у створенні кар'єри у сфері маркетингу, продажів, фінансів, логістики або інженерії та виробництва. Це однорічна ротаційна програма на повний робочий день, яка надає своїм учасникам можливість отримати позицію в компанії та побудувати кар'єру.

 

Значення для суспільства

Основною перевагою як для суспільства, так і для бізнесу, є створення та надання робочих місць для молоді.

Nestle в Україні спільно з трейд-маркетинговим агентством «Impacto» та Київським національним економічним університетом ім. В. Гетьмана започаткувала освітній проект, мета якого – доповнити теоретичні знання студентів практичними навичками, запропонувавши власні інтегровані бізнес-лекції та бізнес-практики. 

За рік роботи в «Альянсі заради молоді» більше 60% бізнес-партнерів ініціативи по всій Європі значно покращили практику найму на роботу молоді. Впродовж минулого року учасники «Альянсу» підготували навчальні програми та надали робочі місця 50 тисячам молодим європейцям.

У березні 2015 року розпочала роботу сторінка проекту "Альянс заради молоді" у соціальній мережі Facebook. Інтернет-спільнота All4YOUth присвячена проблемі зайнятості молоді та спрямована на надання допомоги молодим людям у пошуку роботи. Створена молодими людьми для молодих людей, платформа допомагатиме молоді підготуватись до виходу на ринок праці, надаватиме поради з написання CV та проходження інтерв'ю.

У 2017 році Nestlé, разом із п’ятьма компаніями-партнерами Альянсу заради молоді, організувала у Києві бізнес-захід для студентів «Marketing4YOUth», який відвідало 140 учасників. Метою заходу було надати студентам якомога більше розуміння та практичних навичок стосовно маркетингу для того, щоб допомогти їм визначити свої майбутні кар’єрні кроки. Загалом в 2017 році ми найняли 522 молодих людей віком до 30 років, запропонували 249 позицій для практики та стажування, організували 109 заходів.  

За час реалізації ініціативи для молоді було запропоновано 919 позицій в рамках студентських програм та практик. Чверть успішних практикантів долучились до команди Nestlé по завершенні програм. Компанія провела понад 335 навчальних заходів, які підготують молодь до працевлаштування та підвищать шанси знайти першу роботу. 

Nestlé Україна та Молдова не лише вдосконалює власний бренд роботодавця за допомогою молоді та різноманітних освітніх заходів, але також залучає найкращі молоді таланти, які добре ознайомлені із нашою організацією та підтвердили свою успішну роботу у різних відділах компанії.

На сьогодні в «Альянс заради молоді» в Україні входить 15 компаній, які беруть участь у заходах із працевлаштування як складовій ініціативи, включаючи тренінги з пошуку роботи, ярмарки вакансій, дні відкритих дверей тощо. Окрім того, Nestlé Україна та Молдова створила ініціативу з рекомендації практикантів серед партнерів Альянсу заради молоді. Це означає, що Nestlé рекомендує кращих практикантів для подальшого працевлаштування або участі у студентських програмах компаній-партнерів Альянсу. 

Більш за те, Nestlé Україна та Молдова однією з перших компаній підписала Пакт для Молоді 2020. Це українська ініціатива, зосереджена на працевлаштуванні молоді, що створена «Центром розвитку КСВ» та підтримується багатьма міжнародними роботодавцями у межах країни.

 Про проект

Європейська ініціатива Nestlé з працевлаштування молоді була запроваджена наприкінці 2013 року. Метою цієї програми є допомога молодим людям віком до 30 років по всій Європі у працевлаштуванні та професійній підготовці.

Близько 200 компаній об'єднали зусилля в рамках ініціативи для подолання безробіття серед молоді в Європі. Вони взяли на себе зобов'язання створити понад 100 тисяч робочих місць для молоді в найближчі роки. Компанії також закликають своїх робітників допомагати молоді у підготовці до роботи, надаючи професійні поради щодо проходження інтерв'ю, написання резюме та інших важливих для працевлаштування аспектів.

У контексті складних економічних умов «Альянс заради молоді» прагне працювати пліч-о-пліч з політиками та освітянами для стимулювання працевлаштування та створення робочих місць.

«Альянс заради молоді» став першим загальноєвропейським бізнес-орієнтованим рухом, метою якого є допомога молодим людям у підготовці до занурення у професійне ділове суспільство та збільшити шанси у здоланні конкурентів на ринку вакансій.

Компаніями-засновниками «Альянсу» стали рекрутингова агенція Adecco, страхова агенція AXA, міжнародна група Cargill, логістичні групи CHEP та DS Smith, консалтингова група Ernst & Young, компанія Facebook та парфумерна компанія Firmenich, компанія з інформаційних технологій Google, виробник продуктів харчування та напоїв Nestlé, дослідницька група Nielsen, комунікаційна компанія Publicis Groupe, технологічна компанія Salesforce, інформаційна платформа Twitter та міжнародна юридична компанія White & Case.

Підприємства-партнери Nestlé в Україні, що приєдналися до Альянсу: ТОВ «Видавничий Дім «УКРПОЛ», ТзОВ фірма «Астарта-Київ», ТзОВ «ОВОСТАР», фермерське господарство «Інтегровані агросистеми», ПАТ «Укрпластик», ТОВ «Рабен Україна», ТОВ «Полікам Хай Тек», ТОВ «ІСТ-Захід-Логістик», ПАТ «Рубіжанський картонно-тарний комбінат», ТОВ «Трипільський пакувальний комбінат», спеціалізоване трейд-маркетингове агентство «Impacto», ТОВ «Персонал-Консалтінг», рекламно-комунікаційний холдинг «Publicis Groupe Ukraine», ТОВ «АСНІЛЬСЕН ЮКРЕЙН», ТОВ «АДВ Дистриб’юшен», ТОВ «Емерджекс Бізнес Солюшнз», ТОВ «ОС-Дірект Україна», ТОВ «Управління персоналом», ТОВ «Свєтпринт», ТОВ «Міллвард Браун АРМІ-Маркетинг Україна», ТОВ «Іпсос».

 

* Статистика із звіту Державної служби статистики  України за  2016 рік for 2016 from State

** Звіт EY, 2016