Асортимент «Світоча» поповнився чотирма новинками

Перейти до списку прес-релізівЧер 14, 2011

Nestlé представляє чотири нові пропозиції під ТМ «Світоч» у категоріях шоколадні плитки та вагові цукерки.

Nestlé продовжує реалізацію стратегії з розвитку кондитерського бізнесу на потужностях Львівської фабрики «Світоч». Навесні 2011 року у продажу з’явилися чотири новинки під торговою маркою «Світоч». Зокрема, у березні львівські кондитери запропонували українським споживачам шоколадну плитку «Молочний шоколад з лісовими горіхами та карамельною начинкою». Згодом колекція плиток поповнилася новим екзотичним смаком «Молочний шоколад з ніжною м'якоттю кокоса», який на думку кондитерів, має усі шанси, аби стати одним із бестселерів фабрики. Саме поєднання кокосу та шоколаду є одним з найулюбленіших серед українських споживачів.

Для шанувальників вагових цукерок «Світоч» також запропонував дві новинки. Перша з них – добре відомий з дитинства «Червоний мак», виготовлений за традиційною рецептурою, відродженою майстрами фабрики. Другим подарунком стали два смаки преміальних цукерок у ваговому форматі з колекції «Палітра Десерти» - ніжне тірамісу у чорному шоколаді та кокосовий крем у білому шоколаді.

Джон Ламберт, директор кондитерського бізнесу Nestlé в Україні: «Ми сподіваємося, що вишуканий смак та яскравий дизайн нових плиток і цукерок прийдеться до душі шанувальникам якісного та смачного шоколаду. До кінця року ми плануємо ще чимало солодких новинок, які змагатимуться за увагу українських споживачів».

З 2008 року Nestlé реалізує проект з ребрендингу ТМ «Світоч» паралельно із модернізацією виробничих потужностей львівської фабрики. Зміни торкнулися як якості, так і зовнішнього вигляду шоколадної продукції. Результати минулого року переконливо засвідчили про правильність обраної бізнес стратегії. За результатами 2010 року кондитерський бізнес Nestlé в Україні показав зростання у 33%, – це найпотужніше зростання з-поміж усіх кондитерських підприємств Nestlé в країнах Європи.