Sort by
Sort by

Акценти й завдання

Дії, які ми здійснили

  • Ми завершили «Оцінювання життєвого циклу» для всіх категорій наших продуктів.
  • Ми почали розгортання інструменту екодизайну EcodEX, який ми використовуємо для оцінки й оптимізації екологічної стійкості на всіх етапах виробництва.
  • Ми продовжили діяльність Ініціативи Nestlé в галузі сільського господарства (SAIN), а також реалізацію нашого Аудиту відповідального використання джерел і програми Відстеження відповідального використання джерел.
  • У 2013 році ми завершили 36 проектів у межах Energy Target Setting Initiative (Ініціатива з постановки цілей), інвестували в цілому 82 млн швейцарських франків і зекономили близько 173 000 тонн CO₂ (екв.).
  • Ми схвалили виділення інвестицій в розмірі більше ніж 120 млн швейцарських франків у поліпшення стану довкілля наших заводів в усьому світі.
  • Ми запустили нашу Ініціативу «Поза етикеткою» (Beyond the Label initiative), яка має на меті надати споживачам більше інформації про продукт.

Завдання, які ми собі поставили

  • Допомагати споживачам знати більше про продукт і поліпшити вплив продукції на екологію. Ми постійно оновлюємо й надаємо нашим споживачам інформацію, що базується на наукових дослідженнях щодо екологічності нашого продукту.
  • Розвивати наукові знання, що необхідні для чіткого розуміння екологічної еволюції та обґрунтування прийнятих рішень. Ми розвиваємо внутрішні й зовнішні знання.
  • Забезпечити надання нашим підприємствам сировини, що відповідає екологічним вимогам. Ми надаємо перевагу постачальникам, які постійно прагнуть підвищити ефективність і стабільність своєї діяльності.
  • Досягти відсутності відходів на звалищах, що забруднюють землю. В багатьох країнах відсутня необхідна інфраструктура підприємств з переробки, зокрема, токсичних відходів.
  • Керувати сталим розвитком довкілля у той час, тоді коли вода стає дефіцитом.

Виконання

  • Ми запустили проект «Ініціатива сталого розвитку сільського господарства» (Sustainable Agriculture Initiative Projects (SAIN) в 46 країнах, включно з Бразилією, Еквадором і Кенією.
  • Ми здійснили перевірку 2261 постачальника-початківця.
  • У 2012-му ми придбали 80% сертифікованої пальмової олії (13% сертифіковано RSPO, 67% — Green Palm).
  • Ми розробили Нормативи з відповідального використання джерел щодо риби, морепродуктів, молочних продуктів, м’яса та птиці.
  • З 2002 року ми наполовину зменшили прямі викиди парникових газів на тонну продукції.
  • З 2002-го ми скоротили витрати енергії на 38% на тонну продукції.
  • На сьогодні у нас є 39 заводів, що сприяють відсутності відходів на звалищі.
  • До кінця 2012 року 418 заводів, 130 дистрибуційних об’єктів і 24 центри дослідження й розробок (R&D) отримали сертифікат ISO 14001:2004.
  • Ми поступово скоротили використання у виробничих процесах більш ніж 92% холодоагентів (хімічних охолоджувальних засобів) з високою здатністю впливати на глобальне потепління та руйнувати озоновий шар.
  • Ми перейшли від дорожніх до залізничних і морських перевезень в Європі, що допомогло нам зберегти близько 5300 тонн CO₂ в 2011-му.
  • Ми використали 27% перероблених матеріалів при пакуванні.

Зовнішнє визнання

  • У 2012 році ми були визнані № 1 у показниках Carbon Disclosure Leadership Index і Carbon Performance Leadership Index.
  • Ми мали честь отримати RobecoSAM Silver Class, тому що одержали найбільшу кількість очок за стратегію зі зміни клімату, екологічну політику, систему управління, упаковку й сегмент ризиків, що пов’язані з водою в рейтингу виробників продуктів харчування SAM–DJSI Indexes — 2012.
  • Ми увійшли до рейтингу Global 100 Most Sustainable Corporations in the World (100 найбільш усталених корпорацій світу), що складений компанією Corporate Knights.
  • Ми отримали нагороду Philippine Environmental Partnership Program (PEPP) Track 1 у 2012 році за демонстрацію покращених екологічних показників на фабриці Pulilan Factory і в центрі Cagayan Distribution.