Місія напрямку

Управління харчуванням

Низка глобальних тенденцій, таких як зростання кількості населення світу, урбанізація, зростання доходів і збільшення кількості людей, яким більше 60 років, впливають на харчові переваги й здоров'я.

Управління харчуванням: «Гарна їжа, гарне життя»

Ці тенденції можуть поліпшити вибір дієти для деяких людей, але також відзначити збільшення кількості людей, що мають менш поживно збалансований раціон харчування й переважно «сидячий» спосіб життя. Вибір людною продуктів та її спосіб життя, з одного боку, призводить до надмірного харчування й неінфекційних захворювань. З іншого, зберігається також відсоток людей, які недостатньо харчуються, в тому числі мають дефіцит мікроелементів і пов'язаних з ним розладів.

Як недоїдання, так і переїдання впливає на здоров'я, гарне самопочуття, а також і на заробіток майже половини населення земної кулі. Переїдання безповоротно уповільнює фізичний і психічний розвиток немовлят і дітей, збільшує хвороби й передчасні смерті серед всіх вікових груп і знижує особисту й національну продуктивність.

Різновиди форм недоїдання

У багатьох країнах, що розвиваються, люди практично схильні до подвійного ризику від недоїдання, з одного боку — недостатності харчування (складається з недостатності білково-енергетичних і поживних мікроелементів), з іншого — переїдання (надмірної ваги й ожиріння), що існують одночасно. Загалом люди з низькими статками по всьому світу мають більше ризиків недоїдання в будь-якій формі.

Відповідно до нашого слогану «Гарна їжа, гарне життя» Nestlé прагне спрямувати всі зусилля на те, щоб допомогти споживачам у всьому світі робити гідний вибір і харчуватися правильно, отже, насолоджуватися хорошим здоров'ям і гарним самопочуттям.

За даними спеціалістів в галузі харчування, кожна людина має генетично задану «Потенціальну траєкторію максимального фізичного і психічного функціонування» у житті (показана синьою лінією на малюнку нижче). Однак субоптимальне харчування, спосіб життя у період, коли ми знаходились ще в утробі матері або дитинства, до підліткового й дорослого віку поступово руйнує наші фізичні та психічні функції (показано червоною лінією на малюнку). В результаті це втілюється в ослаблене здоров'я, якість життя і, насамкінець, може призвести до передчасної смерті.

Наше завдання — «Оптимальне харчування, здоров'я і гарне самопочуття»

Метою компанії Nestlé є сприяння досягненню й підтримці оптимального харчування, здоров'я й добробуту. Саме тому ми постійно працюємо над поліпшенням нашого розуміння потреб у харчуванні та здоров'ї у найкритичніших стадіях ранніх етапів життя — перші 1000 днів, фази росту й розвитку в дитинстві й підлітковому віці, і використовувати це розуміння для розробки відповідних продуктів і послуг. Одним з кроків є підтримка рекомендацій ВОЗ вигодовувати немовлят із шести місяців виключно грудним молоком, адже це найкращий живильний початок життя.

Допомагаємо споживачам уникнути недоїдання

Наші зусилля направлені на те, щоб допомогти споживачам уникнути недоїдання, і вони сфокусовані, в основному, на запобіганні нестачі поживних мікроелементів шляхом збагачення продуктів Nestlé вітамінами й мінералами, особливо наших популярних високоякісних продуктів харчування (PPPs), які забезпечують поживну цінність за доступною ціною й у відповідному форматі. Для нас у пріоритеті є потреби дітей і жінок дітородного віку в країнах, де дефіцит мікроелементів найбільш поширений. Ми збагачуємо продукти, яким віддається перевага в цих вразливих групах для вирішення конкретних місцевих потреб.

Допомагаємо споживачам уникнути переїдання

Ми працюємо над тим, щоб наші споживачі розуміли, що погано мати надмірну вагу й потерпати від ожиріння, і поширюємо інформацію щодо відповідних захворювань, наприклад, серцево-судинних, діабету і деяких видів раку. Ми прагнемо навчити їх розуміти свої потреби в продуктах харчування за рахунок поширення інформації про інгредієнти і розмір порцій, які ми зазначаємо на наших продуктах. Ми також підтримуємо інші ініціативи і сприяємо тому, щоб люди пили більше води й розуміли всі переваги фізичної активності.

Дотримання прискіпливих харчових критеріїв є частиною нашого підходу 60/40+ і гарантує те, що нашій продукції надають перевагу в сліпих дегустаціях, на відміну від продуктів наших конкурентів, а також те, що наша продукція має суттєві переваги. Ми постійно працюємо над підвищенням рівня необхідних поживних речовин в нашій продукції, а також над зменшенням в ній кількості жиру, цукру й солі, пропонуючи нашим споживачам найсмачніший і найздоровіший вибір.