Фінансові результати Nestlé S.A. 2015 року

Перейти до списку прес-релізівЛют 18, 2016

Фінансові результати Nestlé S.A. 2015 року: органічне зростання становить 4,2%, маржа операційного прибутку збільшилася на 10 базисних пунктів і у постійній валюті.

  • Органічне зростання 4,2% та реальне внутрішнє зростання 2,2%.
  • Обсяг продажів склав 88,8 млрд. швейцарських франків, вплив курсової різниці -7,4%.
  • Маржа операційного прибутку збільшилася на 10 базисних пунктів у постійній валюті до 15,1%.
  • Прибуток на акцію збільшився на 6,5% у постійній валюті.
  • Операційний грошовий потік становить 14,3 млрд. швейцарських франків.
  • Пропонований розмір дивідендів збільшився до 2,25 швейцарських франків за акцію.
  • Прогноз на 2016 рік: органічне зростання відповідно до 2015 року з поліпшенням маржі, що лежить в основі прибутку на акцію та ефективності капіталовкладень.

Пол Бюльке, головний виконавчий директор Nestlé S.A.: «У 2015 році ми досягли прибуткового зростання у нашій індустрії, що залишається складним середовищем. Це прибуткове зростання було результатом послідовної роботи попередніх років. Наше органічне зростання на 4,2% було підтримано підвищенням імпульсу у реальному внутрішньому зростанні в поєднанні з тривалим поліпшення маржі. Крім того, ми росли та підтримували частку ринку в більшості наших категорій та на ринках.

Ми продовжували інвестувати у майбутнє зі зростаючою підтримкою наших брендів та подальшим розвитком наших нових платформ у галузях харчування та здоров’я, а також електронної комерції. Ми підтримували фокус на управлінні портфелем продуктів, змінивши погляд на наш бізнес заморожених продуктів у США, виключивши непрофільні бізнеси та створивши нові партнерства задля лідерства у виробництві морозива.

Наш вільний потік грошових коштів знову був на вершині харчової індустрії з 11,2% продажів, як результат фокусування на маржі, упорядкування інвестицій та оборотного капіталу. Отже, ми пропонуємо збільшити дивіденди, як ми це робили останні двадцять років.

Ми очікуємо, що стан індустрії продуктів харчування у 2016 році буде схоже на попередні роки з більш м’яким ціноутворенням. Ми очікуємо досягти органічного зростання на рівні 2015 року з поліпшенням рентабельності, що лежить в основі прибутку на акцію та ефективності капіталовкладень.

Фінансові результати групи

Продажі

  • У 2015 році органічне зростання становило 4,2%, що складається з 2,2% реального внутрішнього зростання та 2,0% ціноутворення.
  • Обсяг продажів склав 88,8 млрд. швейцарських франків, вплив курсової різниці -7,4%. Придбання, за вирахуванням вилучення капіталовкладень, додали 0,1% до продажів.
  • Органічне зростання Групи компаній Nestlé варіюється.
    • 5,8% в Америці (Зона
    • 3,5% в Європі, на Середньому Сході та в Північній Африці (Зона EMENA).
    • 1,9% в Азії, Океанії і Суб-Сахарній Африці (Зона AOA)
  • Реальне внутрішнє зростання також варіюється.
    • 2,4% у Зоні AMS.
    • 2,8% у Зоні EMENA.
    • 1,2% у Зоні AOA.
  • Розвинені ринки з органічним зростанням 1,9% на ринки, що розвиваються, з органічним зростанням 7,0% зберегли міцні позиції.
  • Збільшили або зберегли частки ринку більшість наших ринків та у більшості категорій.

Операційний прибуток

  • Операційний прибуток склав 13,4 млрд. швейцарських франків з маржою, що становить 15,1%, знизившись за звітними даними на 20 базисних пунктів, на що вплинув стабільний курс швейцарського франка, та збільшившись на 10 базисних пунктів у постійній валюті.
  • Ми досягли покращення маржі завдяки таким діям:
    • Істотному збільшенню інвестицій в підтримку брендів, електронної комерції, дослідженням і розробкам та в наші нові платформи щодо харчування та здоров'я.
    • Взяли на себе витрати на виключні події, такі як вирішення питання з локшиною Maggi у Індії.

Чистий прибуток

  • Чистий прибуток склав 9,1 млрд. швейцарських франків. Зниження на 5,4 млрд. швейцарських франків у порівнянні з минулим роком в основному відбулось через разовий вплив від реалізації у 2014 році частини акцій L'Oréal у поєднанні з переоцінкою частки GALDERMA. Також мав вплив курс іноземних валют.
  • Прибуток на акцію склав 2,90 швейцарських франків, що знизився до 36,1% з тих самих причин.
  • Базові прибутки на акцію в постійній валюті збільшилися до 6,5%.

Зона AMS

Обсяг продажів склав 25,8 млрд. швейцарських франків, органічне зростання 5,5%, реальне внутрішнє зростання 1,6%; маржа операційного прибутку 19,4%, +80 базисних пунктів.

  • Зростання у Зоні набрало оберти за рік, частка ринку зросла у Північній та Латинській Америці.

Зона EMENA

Обсяг продажів склав 16,4 млрд. швейцарських франків, органічне зростання 3,7%, реальне внутрішнє зростання 2,5%; маржа операційного прибутку 15,7%, +50 базисних пунктів.

  • Зона продовжила перевершувати ринки у головних категоріях з позитивним вкладом з усіх регіонів зі збільшенням частки ринку, незважаючи на економічну та політичну мінливість.
  • Виняткова продуктивність по відношенню до існуючої ситуації в Західній Європі була зумовлена успішними інноваціями та оновленням.
  • Безперервне зростання в Центральній та Східній Європі було продиктоване результатами в Росії, Україні та Польщі.
  • На Середньому Сході та в Північній Африці була виняткова продуктивність, незважаючи на нестабільну ситуацію.
  • Покращення маржі операційного прибутку стало результатом обережного ціноутворення та помітного скорочення витрат, які були частково реінвестовані в рекламні та маркетингові заходи з метою зростання в майбутньому.

Зона AOA

Обсяг продажів склав 14,3 млрд. швейцарських франків, органічне зростання 0,5%, реальне внутрішнє зростання -0,1%; маржа операційного прибутку 18,4%, -80 базисних пунктів.

Прогноз

Ми очікуємо, що ринкова ситуація у 2016 році буде схожа на попередні роки з більш м'яким ціноутворенням. Ми очікуємо досягти органічного зростання з поліпшенням маржі, що лежить в основі прибутку на акцію та ефективності капіталовкладень.