Nestlé в Україні відзначила 150-річчя компанії.

Жов 12, 2016

У жовтні у приміщенні Мистецького арсеналу в Києві відбулися заходи з нагоди святкування 150-річчя Nestlé. Серед гостей – представники українського уряду, адміністрації президента України, Верховної Ради України, посольства Швейцарії в Україні, партнери та постачальники компанії.

Директор Nestlé в Україні Ансгар Борнеманн: «Ми відзначаємо 150 років компанії, яку насамперед характеризують три складові – інновації, якість і довіра. Компанія почала свою діяльність з невеликого «стартапу»:  німецький фармацевт Генрі Нестле, емігрувавши до Швейцарії, створив і започаткував виробництво харчування для немовлят. Від того часу Nestlé невпинно зростає і розвивається. Основна наша мета – такою вона була в минулому, є зараз і буде надалі: підвищення якості життя».

Сьогодні Nestlé є беззаперечним світовим лідером у галузі харчування. Продукцію створюють 440 підприємств у всьому світі, також працюють понад 30 науково-дослідних інститутів і лабораторій, що є власністю компанії. Загальна кількість співробітників Nestlé  – понад 340 тисяч. 

Останні 22 роки історія Nestlé пов’язана з Україною, де компанія має потужній виробничий потенціал і низку логістичних комплексів. Це Львівська кондитерська фабрика «Світоч», підприємство з виготовлення кетчупів та майонезів у смт. Торчин (ТМ «Торчин») на Волині, фабрика продуктів швидкого приготування у Харкові (ТМ «Мівіна»). Також в Україні діє один з кількох сервісних центрів (Nestle Business Service), який надає послуги структурам Nestlé в багатьох зарубіжних країнах. Розташований NBS у Львові. Якщо в рік заснування він забезпечував робочими місцями п’ятдесят осіб, то зараз кількість персоналу перевищує тисячу людей. Загалом же співробітниками Nestlé в Україні є понад п’ять тисяч осіб.

Nestlé в Україні – це компанія, яка послідовно втілює у життя принципи створення спільних цінностей. Компанія просуває ініціативи, які мають позитивний вплив на навколишнє середовище і сільське господарство – програма Господар+; освіту – ініціатива з працевлаштування молоді; харчування – «Абетка харчування», що має на меті сприяти фізичному розвитку шляхом правильного харчування дітей шкільного віку. Цього року проект поширено на понад 300 тисяч школярів.

Під час заходу гостям вперше було представлено плакат – класичний зразок стилю арт-нуво «Глибока повага від Нестле» Альфонса Мухи, художника, який творив у ХІХ-ХХ столітті і  відомий завдяки своїм новаторським плакатам, театральним декораціям та афішам. Nestlé в Україні стала головним партнером у реставрації плакату. Він був надрукований в 1897 році в Парижі, а в цей час є частиною експозиції Львівського музею етнографії та художнього промислу Інституту народознавства НСН України. Перша презентація відреставрованого твору Альфонса Мухи «Глибока повага від Нестле» відбудеться в залах музейного комплексу «Арсенал» восени цього року, після чого відома робота буде представлена у Львові.
Завершив свій виступ Ансгар Борнеманн словами: «Хочу ще раз наголосити: наша головна мета полягає в тому, щоб підвищити якість життя і зробити свій внесок у здорове майбутнє. Наш успіх завжди створюється з одних і тих самих «інгредієнтів»: люди, люди з пристрастю до раціонального харчування, люди з пристрастю до якості, люди з пристрастю до інновацій».