NESTLÉ та партнери відкриють більше ніж 100 тисяч можливостей для працевлаштування у Європі

Вер 18, 2014

Близько 200 компаній об'єднали зусилля в рамках ініціативи Nestlé «Альянс заради молоді», для подолання безробіття серед молоді в Європі. Вони взяли на себе зобов'язання створити понад 100 тисяч робочих місць для молоді в найближчі роки.

В контексті складних економічних умов «Альянс заради молоді» прагне працювати пліч-о-пліч з політиками та освітянами для стимулювання працевлаштування та створення робочих місць.

«Разом із більше ніж 200 компаніями по всій Європі «Альянс заради молоді» став першим загальноєвропейським бізнес-орієнтованим рухом, метою якого є допомога молодим людям приготуватися до занурення у професійне ділове суспільство та збільшити шанси у здоланні конкурентів на ринку вакансій», - зазначив Виконавчий віце-президент Nestlé S.A, керівник Зони Європа Лоран Фрекс.

Ключове питання для молоді

Згідно з новим дослідженням, проведеним компанією Nielsen, 23% молодих людей в Європі вважають безробіття найбільшою проблемою, з якою зіткнеться суспільство протягом найближчих 5-10 років. Опитування проводилося за ініціативою Альянсу. Близько 55% опитаних, які були безробітними, сказали, що у відсутності робочих місць для молоді винні уряди. В опитуванні взяли участь близько двох тисяч молодих людей у віці від 18 до 29 років з Великобританії, Німеччини, Франції, Італії та Іспанії. Результати також показали, що 40% опитаних у віковій групі 21 – 24 років побоювалися, що перспективи працевлаштування в своїй країні не покращаться протягом наступних 12 місяців.

Зобов’язання «Альянсу заради молоді»

infographic
YOUTH UNEMPLOYMEMENT: 1 in 4 young people under 25 is unemployed in Europe
Компанії, що приєдналися до «Альянсу заради молоді» зобов'язуються розробити ряд спільних та індивідуальних ініціатив, щоб дати молодим людям значний досвід роботи та стажування та створити більш ніж 100 тисяч робочих місць і можливостей для навчання.

Nestlé створила майже 8 тисяч можливостей за останні вісім місяців.

Компанії також будуть заохочувати своїх співробітників, щоб пригорнути увагу суспільства до проекту і допомогти молодим людям підготуватися до роботи, запропонувати практичні поради, пояснити, як створити резюме та підготуватися до проходження інтерв'ю.

Партнери «Альянсу заради молоді» будуть активними членами «Європейського Альянсу для учнівства» Європейського Союзу, сприятимуть навчанню та виступатимуть як посли професійної освіти по всій Європі.

ГЛОБАЛЬНІ ТА ЛОКАЛЬНІ ПАРТНЕРИ З УСІЄЇ ЄВРОПИ

У червні минулого року разом з 14 європейськими діловими партнерами і 13 португальськими партнерами Nestlé оголосила про створення «Альянсу заради молоді» в Лісабоні. Інші місцеві ділові партнери будуть оголошені 18 вересня.

Компаніями-засновниками стали: рекрутингова агенція Adecco, страхова агенція AXA, міжнародна група продуктів харчування Cargill, логістичні групи CHEP та DS Smith, консалтингова група Ernst & Young, соціальні мережі компанії Facebook та парфумерну компанію Firmenich.

Компанія Google, що займається розробкою інформаційних технологій, дослідна група Нільсен, що займається вивченням уподобань споживачів, комунікаційна компанія Publicis Groupe, технологічна компанія Salesforce, платформа для обміну інформацією Twitter та юридична фірма White & Case також вже зареєструвалися в проекті «Альянс заради молоді».

Тринадцять компаній – підприємства-партнери Nestlé в Україні - приєдналися до Альянсу: ТОВ «Видавничий Дім «УКРПОЛ», ТзОВ фірма «Астарта-Київ», ТзОВ «ОВОСТАР», Фермерське господарство «Інтегровані агросистеми», ПАТ «Укрпластик», ТОВ «Рабен Україна», ТОВ «Полікам Хай Тек», ТОВ «ІСТ-Захід-Логістик», ПАТ «Рубіжанський картонно-тарний комбінат», ТОВ «Трипільський пакувальний комбінат», Група компаній «AGAMA Communications», Рекламно-комунікаційний холдинг «Publicis Groupe Ukraine», ТОВ «АСНІЛЬСЕН ЮКРЕЙН».

«Альянс заради молоді» є четвертим пунктом європейської ініціативи Nestlé з працевлаштування молоді «Nestlé Needs YOUth», старт якої було оголошено в Афінах у листопаді 2013 року.