Вишуканий «Французький» соус – новинка від «Торчин» для справжніх шанувальників французької кухні

Жов 18, 2011

Цієї осені торгова марка «Торчин» запропонувала українським споживачам новий продукт у категорії соусів на майонезній основі – вишуканий «Французький» соус з зернятами гірчиці.

Новий «Французький» соус з зернятами гірчиці від «Торчин» – готовий до вживання пікантний соус, створений для справжніх гурманів та прихильників витонченої французької кухні. Завдяки оптимальному поєднанню цільних зернят гірчиці та гострого червоного перцю, соус має збалансований смак – його виражені гірчичні нотки гармонійно доповнюються приємними солодкувато-гоструватими відтінками. А своїм яскравим жовтогарячим кольором соус завдячує таким компонентам як куркума, коріандр та гірчичні зерна.

Геннадій Радченко, директор з корпоративних питань Nestlé в Україні та Молдові: «Надзвичайно апетитний на вигляд і пікантний на смак «Французький» соус з зернятами гірчиці стане ідеальним доповненням до страв з курки та овочевих салатів, які так полюбляють українці. Новий гірчичний соус надає традиційним українським стравам легкої пікантності та вишуканої автентичності французької кухні. Ми переконані, що новинка від «Торчин» сподобається українським гурманам і особливо прихильникам «яскравої» та феєричної кухні».

Новий «Французький» соус з зернятами гірчиці пропонується споживачам в упаковці 230 грам за ціною 6,5 грн. Він доповнює асортимент готових до вживання холодних соусів на майонезній основі від торгової марки «Торчин», до якого входять вже добре знайомі споживачам соуси «Тартар», «Папрік», «Часниковий» та «Грибний».

Довідка:

Nestlé – найбільший виробник продуктів харчування у світі, що працює на засадах раціонального харчування та здорового способу життя. Штат компанії налічує 280 тисяч працівників. Nestlé належать 449 заводів у 83 країнах. Річний обсяг продажів Nestlé у світі сягнув у 2010 році 109,7 млрд. швейцарських фраків. Продукція Nestlé представлена на ринках напоїв, кондитерських виробів, кулінарних продуктів, дитячого і спеціального харчування, заморожених продуктів, морозива, готових сніданків, мінеральної та столової води, а також кормів для домашніх тварин. Крім виробництва продуктів харчування, Nestlé володіє акціями підприємств парфюмерно-косметичної і фармацевтичної промисловості.

Nestlé розпочала свою діяльність в Україні у 1994 році з відкриття представництва. З тих пір компанія просуває такі міжнародні бренди, як NESCAFÉ, Nesquik, Nuts, Friskies, KitKat та ін. У 1998 році Nestlé S.A. придбала контрольний пакет акцій ЗАТ «Львівська кондитерська фабрика «Світоч». У травні 2003 року у Києві засновано ТОВ «Нестле Україна». У кінці 2003 року Nestlé S.A. придбала 100% акцій підприємства «Волиньхолдінг» (ТМ «Торчин»). В 2010 році Nestlé S.A. придбала ТОВ «Техноком», виробника продуктів швидкого приготування під ТМ «Мівіна».

Бізнес Nestlé в Україні представлений наступними напрямами: кава та напої, кондитерські вироби, кулінарія (холодні соуси, приправи, супи), продукти швидкого приготування, дитяче та спеціальне харчування, готові сніданки, корма для домашніх тварин, морозиво.

Обсяг продажів Nestlé в Україні у 2010 році склав 4,016 млрд. гривень, продемонструвавши зростання на 30,5%. У 2010 році підприємства Nestlé в Україні виплатили до державного бюджету 325 млн. гривень різних податків і зборів. З 2004 року Nestlé S.A. інвестувала в українську економіку 2,5 млрд. гривень.


За подальшою інформацією прохання звертатися до
Геннадія Радченка,
Директора з корпоративних питань
Nestlé в Україні та Молдові
тел. (044) 490 8000, (044) 496 1031