Sort by
Sort by

Вирішення проблеми вуглецевого сліду корпоративного вебсайту Nestlé

Зміна клімату - одна з найбільших проблем суспільства. Це також один з найбільших ризиків для майбутнього нашого бізнесу, і ми працюємо над досягненням нульового рівня викидів у нашому бізнесі та ланцюгах постачання.


Чому ми дбаємо про підвищення ефективності цифрової екосистеми Nestlé?

Для розміщення наших вебсайтів компанія Nestlé використовує сервери, які споживають енергію для роботи та надання користувачам доступу до зображень, відео та тексту. Енергія також потрібна для перегляду та завантаження контенту.

Використання пристроїв для доступу до інтернету є настільки повсякденною діяльністю, що багато хто з нас не замислюється про те, що це призводить до викидів парникових газів. Маючи понад 70 корпоративних вебсайтів, зміни, які ми вносимо для підвищення енергоефективності наших цифрових активів, можуть допомогти зменшити викиди.


Які вдосконалення ми робимо на наших корпоративних вебсайтах Nestlé?

З 2021 року ми працюємо над тим, щоб будь-які вдосконалення корпоративних вебсайтів Nestlé використовували принципи, які враховують їхній вплив на навколишнє середовище:

Підвищення ефективності

Щоб підвищити продуктивність наших вебсайтів, ми впроваджуємо ефективні стратегії кешування та покращуємо швидкість роботи сторінок. Це означає зменшення розміру наших зображень і PDF-файлів, а отже, скорочення часу завантаження сторінок і споживання енергії. Водночас ми повинні гарантувати, що будь-які зображення та відео, які використовуються на наших сайтах, відповідають змісту сторінки та сприяють досягненню поставленої мети. Ми хочемо забезпечити користувачам швидший і безперешкодний перегляд сторінок, оптимізуючи при цьому використання енергії.

Структура та шлях користувача

Ми регулярно оновлюємо різні розділи корпоративних вебсайтів Nestlé, щоб зробити їх зручнішими та ефективнішими для користувачів. Ми спрощуємо користування сайтом, створюємо кращі посилання між сторінками, покращуємо внутрішню пошукову функціональність та вдосконалюємо фільтри. Всі ці дії допомагають нашій аудиторії швидко знаходити потрібну інформацію, а отже, скорочують час перебування на сайті та, зрештою, зменшують споживання енергії.

Оптимізація контенту

Ми регулярно переглядаємо дані нашого вебсайту, щоб визначити додаткові способи покращення нашого контенту. Наприклад, додавши відповідні ключові слова, які зазвичай шукають наші користувачі, контент можна легше знайти в пошуковій системі. Якщо наша аудиторія витрачатиме менше часу на пошук, то буде потрібно менше енергії.

Темний режим

Темний режим надає користувачам гнучкість у виборі між світлими та темними темами. Використання "темного" режиму дозволяє користувачам зменшити енергоспоживання на пристроях з OLED або AMOLED екранами. Темний режим також є більш доступним і пропонує багатьом користувачам покращений досвід перегляду вебсторінок.

Вимірювання

Ми працюємо над моделлю вимірювання, щоб точно визначити наш вуглецевий слід у всій цифровій екосистемі Nestlé. Ми розробляємо надійний підхід, який охоплює різні аспекти, включаючи партнерів з хостингу, дизайну та розробки. Ми хочемо сформувати комплексне розуміння нашого впливу і того, як різні заходи, описані вище, можуть допомогти нам розв’язати цю проблему.


Чи вплине це на те, як наша аудиторія використовує наші вебсайти?

Зміни, які ми впроваджуємо для зменшення нашого цифрового вуглецевого сліду, матимуть позитивний вплив на SEO, доступність та спрощення користування сайтом, тож загалом це має покращити досвід користувачів, а також зменшити споживання енергії.