Sort by
Sort by

Наша мета: покращувати якість життя та сприяти здоровому майбутньому

Back to Press releases

Світовий лідер у галузі виробництва продуктів харчування і напоїв, раціонального харчування та здорового способу життя швейцарська компанія Nestlé S.А. оголосила мету – покращувати якість життя та сприяти здоровому майбутньому, якій буде слідувати, починаючи з 2017 року, та підбила підсумки діяльності у році, що минув.

За підсумками 2016 року Nestlé в Україні впевнено зберігає провідні позиції на ринку. Nestlé в Україні продемонструвала зростання у категоріях кондитерських виробів, кормів для тварин, кулінарних виробів, вчергове підтвердивши позицію лідера ринку, що ефективно працює і розвивається навіть в умовах економічної нестабільності та високої конкуренції.

Компанія продовжує активно розвивати свої українські підприємства, інвестуючи в нові технології, розвиток людських ресурсів та розширення виробництва. В минулому році компанія інвестувала близько 150 млн. грн. в лінії для виробництва вафель «Світоч Артек» на фабриці у Львові.

Загальний обсяг інвестицій Nestlé на українському ринку у 2016 році склав 400 млн. грн. Підприємствами Nestlé в Україні до бюджетів усіх рівнів сплачено 1 134,1 млн. грн. податків і зборів, в тому числі ПДВ, сплачене митним органам – 629,7млн.грн.

Фабрика «Світоч», що належить компанії, стала лідером у Львівській області з розміру податку на прибуток (104 млн. гривень), перерахованого до бюджету.

Ансгар Борнеманн, генеральний директор Nestlé в Україні: «Результати минулого року переконливо доводять правильність обраної нами продуктової та маркетингової політики, що забезпечила зростання в умовах дуже жорсткої конкуренції з боку національних виробників та все ще негативного тренду в купівельній спроможності населення. Ми підвищуємо ефективність виробництва і знижуємо витрати. Тільки завдяки цьому ми можемо запропонувати споживачам прийнятні для них ціни. Ми пишаємося тим, що з кожним роком усе більше українців обирають якісну та смачну продукцію Nestlé. Україна є одним із пріоритетних ринків для нашої компанії, тому ми і надалі працюватимемо над удосконаленням якості наших продуктів та над новинками, що так подобаються українським споживачам. Ми також продовжуємо активно впроваджувати в життя нашу стратегію Створення спільних цінностей і дуже задоволені рівнем підтримки наших ініціатив в українському суспільстві».

У 2016 році Nestlé в Україні продовжила політику виводу на ринок нових продуктів, зокрема у категорії кулінарії спеціалісти компанії розробили майонез «Торчин» з 50% вмістом олії. У підсумку, компанія пропонує споживачам майонез зі зниженою на 25% жирністю, при цьому з чудовим смаком та високої якості. Впродовж останніх двох років компанія збільшила долю у грошовому вимірі в категорії кондитерських виробів, фактично зайнявши друге місце на ринку кондитерських виробів. У цій категорії споживачам запропонували новий молочний шоколад «Ла Крема», а також смаки шоколадних плиток «Світоч Десерти». Було започатковано виробництво нових смаків шоколадних цукерок «Зоряне Сяйво», вафель «Світоч Артек» з какао та молоком та новий «Lion White Rock» у білому шоколаді. Категорія напоїв поповнилася новинками у вигляді кавових стіків зі смаками капучіно та мокачіно.

Підрозділ Nestlé Professional – напрямок компанії, що пропонує комплексні рішення для готелів, ресторанів, кафе та інших форм харчування поза домом. Nestlé Professional представлений кавовими брендами NESCAFÉ ALEGRIA та BUONDI, а у категорії продуктів харчування пропонує соуси професійних форматів ТМ «Торчин» та суміші для приготування десертів NESTLÉ DOCELLO. Бізнес Nestlé Purina зміцнив свої позиції у 2016 році. Бізнес дитячого харчування Nestlé зміцнив лідерські позиції бренду Gerber у преміум сегменті категорії дитячі пюре-соки. Бізнес готових сніданків зміцнив лідерські позиції в дитячому і підлітковому сегментах завдяки зростанню брендів «Nesquik» і «Lion». За відгуками споживачів, перевагою готових сніданків Nestlé, крім якості і смаку, є корисна цінність, а саме наявність цілісних знаків – інгредієнту номер один.

Компанія традиційно зберігає лідерські позиції в категорії кулінарії та кондитерських виробах. Цьому сприяє стратегія локалізації, спрямована на максимальне застосування у виробництві місцевих ресурсів та сировини. Сьогодні частка української сировини і пакувальних матеріалів, що використовується фабриками компанії у Львові («Світоч»), на Волині («Волиньхолдінг») та в Харкові («Техноком») становить 75%, багато продуктів компанії розроблені в Україні саме для українського споживача, а продукція, вироблена на українських фабриках під міжнародними брендами, експортується в країни ЄС, США, Ізраїль та Казахстан.

Nestlé в Україні безперервно працює над удосконаленням усіх процесів з метою підвищення якості продукції, умов праці та з огляду на свої соціальні зобов’язання. Зокрема, у 2016-му запроваджено водо- та енергоощадні технології на фабриці ПАТ «Волиньхолдінг» у смт. Торчин, що дозволяють зекономити до 60% води та 23% електроенергії під час виробництва соусів та кетчупів. За підсумком 2016 року компанії вдалося скоротити кількість відходів на 58% на всіх підприємствах Nestlé в Україні. Стандарти якості продукції та правила охорони праці на виробництвах Nestlé в Україні в багатьох випадках є більш суворими, ніж національне законодавство. Це дає змогу забезпечувати виробництво та організацію процесів на найвищому світовому рівні.

Втілюючи ініціативу «Створення спільних цінностей» (Creating Shared Value), спрямовану на вирішення глобальних соціальних та економічних проблем, Nestlé в Україні протягом 2016-го року продовжувала роботу з розвитку місцевих виробників. З метою запровадження європейських стандартів у ланцюжку постачання (від якості насіння до правил транспортування сировини) – в рамках програми «Господар» на базі Сумського національного аграрного університету за підтримки Міністерства аграрної політики розпочато роботу за програмою оцінки стабільного розвитку господарств RISE.

У рамках іншої глобальної кампанії Nestlé «Альянс заради молоді» впродовж 2015-2016 років Nestlé в Україні працевлаштувала 1369 людей до 30 років. Можливість набути професійні навички, пройшовши стажування в головному офісі компанії та на її підприємствах отримали понад 480 молодих українців. Зокрема, у підрозділі Nestlé Business Service (NBS Lviv), що розташований у Львові та є одним із п’яти сервісних центрів Nestlé у світі, у минулому році стажування та практику пройшли 68 осіб. У NBS Lviv працюють більше 1000 працівників, які надають послуги по підтримці підрозділів компанії Nestlé на більш ніж 30 ринках Східної та Західної Європи.

У співпраці з Міністерством освіти і науки України продовжилася робота над програмою «Абетка харчування» для учнів молодшої школи. Цього року 330 тисяч школярів по всій Україні отримали знання про принципи раціонального харчування та здорового способу життя.

У 2016-му році Nestlé в Україні продовжила співпрацю з міжнародним конкурсом скрипалів, що вдруге відбувся у Львові за підтримки торгової марки «Світоч». Конкурс є єдиним в Україні професійним конкурсом академічних скрипалів та входить в топ-найвизначніших музичних подій в Україні та Європі за оцінками експертів.

Ансгар Борнеманн: «Створення спільних цінностей є невід’ємною складовою частиною бізнес-стратегії Nestlé у сфері раціонального харчування та здорового способу життя і запорукою успіху компанії, що забезпечує її стабільну та ефективну діяльність як повноправного члена українського суспільства. У 2017-му році ми очікуємо стабілізацію економічної ситуації в Україні, що в поєднанні з нашими стратегічними рішеннями має гарантувати підвищення темпів зростання продажів та збільшення частки ринку. Nestlé в Україні робить все можливе для задоволення потреб наших споживачів та акціонерів, для покращення якості життя та сприяння здоровому майбутньому». Nestlé – найбільша компанія світу у сфері виробництва продуктів харчування та напоїв, яка представлена у 189 країнах, а 328 тисяч співробітників працюють для досягнення спільної мети Nestlé – підвищувати якість життя і сприяти здоровому майбутньому. Nestlé пропонує широкий асортимент продуктів і послуг для родин та їхніх домашніх тварин. Має понад 2000 торгових марок: від всесвітньо відомих брендів, таких як NESCAFÉ або Nespresso до лідерів локальних ринків. Результати компанії обумовлені веденням стратегії раціонального харчування та здорового способу життя. Штаб-квартира Nestlé розташована у швейцарському місті Веве, де понад 150 років тому була заснована компанія. Річний обсяг продажів Nestlé у світі сягнув у 2016 році 89,5 млрд. швейцарських франків. Крім виробництва продуктів харчування, компанія володіє акціями підприємств парфюмерно-косметичної і фармацевтичної промисловості.

Nestlé розпочала свою діяльність в Україні у 1994 році з відкриття представництва. З тих пір компанія просуває такі міжнародні бренди, як NESCAFÉ, Nesquik, Nuts, Friskies, KitKat та ін. У 1998 році Nestlé S.A. придбала контрольний пакет акцій ЗАТ «Львівська кондитерська фабрика «Світоч». У травні 2003 року у Києві засновано ТОВ «Нестле Україна». У кінці 2003 року Nestlé S.A. придбала 100% акцій підприємства «Волиньхолдінг» (ТМ «Торчин»). В 2010 році Nestlé S.A. придбала ТОВ «Техноком», виробника продуктів швидкого приготування під ТМ «Мівіна». У 2012 році у Львові було створено Nestlé Business Service (NBS Lviv), що є одним із п’яти сервісних центрів Nestlé у світі та надає послуги по підтримці підрозділів компанії Nestlé на більш ніж 30 ринках Східної та Західної Європи.

Бізнес Nestlé в Україні представлений наступними напрямами: кава та напої, кондитерські вироби, кулінарія (холодні соуси, приправи, супи), продукти швидкого приготування, дитяче та спеціальне харчування, готові сніданки, корма для домашніх тварин.