Sort by
Sort by

Фінансові результати 2013: органічне зростання становить 4.6%, маржа операційного прибутку збільшилася на 20 базисних пунктів і на 40 базисних п

  • Обсяг продажів склав 92,2 млрд. швейцарських франків (+2.7%).
  • Органічне зростання (4.6% реальний внутрішній ріст (3.1%).
  • Маржа операційного прибутку збільшилася на 20 базисних пунктів до 15.2%, на 40 базисних пунктів у постійній валюті.
  • Прибуток на акцію збільшився на 11.0% у постійній валюті.
  • Операційний грошовий потік збільшився до 15,0 млрд. швейцарських франків.
  • Заявлені дивіденди збільшилися до 2.15 швейцарських франків за акцію.

Пол Бюльке, головний виконавчий директор Nestlé S.A.: "Макроекономічна середа в 2013 році мала повільне зростання: мінімальне в розвинених країнах світу та нижче недавніх рівнів на ринках, що розвиваються. Наша реакція на зміни відобразилась у збільшенні підтримки бренду, прискоренні впровадження інновацій, а також у виваженості нашого ціноутворення до споживчих потреб. Це дало поштовх нашому внутрішньому зростанню та, разом з продуктивністю та структурною економією коштів, сприяло поліпшенню маржі та високому грошовому потоку. Ми також активізували управління портфелем наших продуктів, що призвело до деяких витрат у 2013 році, але гарантує, що наші люди та ресурси забезпечують нам кращі можливості.

Наша довгострокова стратегія – бути лідером у сфері раціонального харчування та здорового способу життя. Ми посилили цю стратегію за допомогою створення департаменту науки про здоров’я Nestlé, і зараз ми розширюємо його діяльність в області спеціалізованого медичного лікування шкіри шляхом створення Центру здоров'я шкіри Nestlé S.A.

Минулий рік був складним і 2014, ймовірно, буде не легше. Ми продовжуватимемо бути дисциплінованими, виконуючи свою діяльність відповідно до моделі Nestlé – прибуткового зростання та ефективності використання ресурсів. Тому я очікую, що 2014 рік буде схожим на минулий, переважно на другу його половину, очікую, що ми випереджатимемо ринок із зростанням близько 5% та покращимо маржу, що лежить в основі прибутку наших акцій в постійній валюті та ефективності капіталовкладень".

Фінансові результати групи компаній Nestlé

У 2013 році обсяг продажів компанії Nestlé збільшився на 2.7%, склавши 92.2 млрд. швейцарських франків, на що мала вплив негативна курсова різниця з показником 3.7%. Органічне зростання становить 4.6%, що складається з 3.1% реального внутрішнього росту та 1.5% ціноутворення. Придбання, за вирахуванням вилучення капіталовкладень, додали 1.8% до продажів.

  • Операційний прибуток компаній Групи становив 14.0 млрд. швейцарських франків. Маржа операційного прибутку становила 15.2%, збільшившись на 20 базисних пунктів, порівнюючи з минулим роком та на 40 базисних пунктів у постійній валюті.
  • Nestlé Continuous Excellence – інвестиції склали більше 1.5 млрд. швейцарських франків щодо розвитку в усіх сферах бізнесу. Це, поряд із зменшенням структурної вартості, дозволило посилити підтримку наших брендів, а також зменшити більш високі витрати.
  • Собівартість реалізованих товарів знизилася на 70 базисних пунктів у відсотках від продажів, це також супроводжувалося сприятливою ситуацією щодо вартості витрат.
  • Дистрибуційні витрати знизилися на 10 базисних пунктів.
  • Адміністративні витрати знизилися до 40 базисних пунктів, що відображає наші структурні можливості, включаючи пенсійні плани.
  • Загальний обсяг маркетингових витрат підвищився на 60 базисних пунктів. Витрати, орієнтовані на споживачів збільшилися на 16,3 % у постійній валюті.
  • Чистий прибуток склав 10,0 млрд. швейцарських франків, що зменшився через витрати на реструктуризацію портфеля брендів і впливу валюти. У результаті чого, прибуток на акцію склав 3,4 швейцарських франки, знизившись до 2,2%. Базові прибутки на акцію в постійній валюті склали 11,0%.
  • Операційний грошовий потік групи, як і раніше, зберігає сильну позицію, складаючи 15,0 млрд. швейцарських франків.

Огляд ділової активності

  • Органічне зростання групи компаній Nestlé варіюється: 5.1% органічного зростання в Америці, 0.8% в Європі та 7.4% в Азії, Океанії і Африки. Бізнес на розвинених ринках виріс до 1.0% з обсягом продажів 51.4 млрд. швейцарських франків. Бізнес на ринках, що розвиваються виріс до 9.3%, з обсягом продажів 40.8 млрд. швейцарських франків.
  • Реальний внутрішній ріст складає: 2.1% в Америці, 1.9% в Європі та 5.9% в Азії, Океанії і Африки. Це відображає пріоритети, які дозволили нам демонструвати динаміку на ринку: залишатися конкурентоспроможними та пропонувати споживачам кращу ціну, інвестувати у бренди і будувати можливості, щоб перемагати у складних сучасних умовах.

Зона Європа

Обсяг продажів склав 15,6 млрд. швейцарських франків, органічне зростання (0,8%); реальне внутрішнє зростання (2,2%); маржа операційного прибутку (-40 базисних пунктів).