За свої зусилля у створенні різноманітних робочих місць Nestlé була визнана ведучою компанією з виробництва продуктів харчування та напоїв за індексом Thomson Reuters Diversity and Inclusion (D&I).
Згідно з D&I, Nestlé посідає 15-е місце серед чотирьох тисяч світових компаній, які займаються торгівлею. Компанії оцінювались за чотирма категоріями: різноманіття, перспективність, аргументованість новин та актуальність.
Nestlé спрямована на просування різноманітної та всеосяжної бізнес-культури з однаковими можливостями для всіх. Наприклад, компанія прагне до 2018 року досягти гендерного балансу за рахунок збільшення жінок на посадах менеджерів та старших керівників.
У рамках програми розвитку сільських районів Nestlé намагається краще зрозуміти роль жінок у фермерських громадах усього світу та підтримує їх шляхом залучення до діяльності та участі у тренінгах.