Скільки треба для щастя?

Перейти до списку прес-релізівБер 6, 2015

На екранах національних телеканалів з’явилися нові ролики солодкого львівського бренду «Світоч» - українському споживачеві бренд представлено у оновленому сучасному форматі.

Минулий рік для кондитерського бренду «Світоч» став роком перезавантаження. Маркетологи поставили перед собою мету «осучаснити» бренд, але зберегти його корені, відбудувати класичний бренд, релевантний на всі часи.

Перезапуск бренду розпочався 2014 року з оновлення дизайну упаковки, на якій було посилено елементи гарантії якості: рік заснування 1882, печатка якості, відображено Львів як шоколадну столицю та місто, де зароджувались традиції виготовлення шоколаду, які до сьогодні залишаються досконалими. У рамках перезапуску «Світоч» випустив на ринок лінійку шоколадних плиток: чорний шоколад «Десерт смак Чізкейк» та пористий шоколад «Бульбашкова феєрія». Також у 2014 році бренд вперше виступав спонсором популярного шоу Х-Фактор.

Нова комунікація для споживачів - наступний крок перезавантаження «Світоч». У двох нових роликах йдеться про те, що таке щастя і як майстерність львівських шоколатьє робить кожну мить життя радіснішою. Обидва ролика підкреслюють сімейну територію бренда, зберігаючи та посилюючи її.

Лілія Джура, Груп бренд-менеджер «Світоч»: «Ми довго працювали над створенням нової комунікації «Щастя поруч». Почали з перегляду сутності бренду, його комунікаційної платформи, розробили комунікаційну ідею. Тільки потім з’явилась ідея ролика. Нам важливо було донести, що насправді щастя – в простих речах: усмішці близької людини, її дотику, в одному слові. «Світоч» – бренд, що несе істинні цінності. Тому важливо від імені марки показати правдиву історію з життя людей, щоб наші споживачі впізнали себе та своїх рідних в наших героях. «Світоч» дає можливість посилити радісні сімейні моменти, поділитись щастям з близькими та рідними, та ще раз усвідомити, що «Щастя поруч». А смачний шоколад «Десерт смак Тірамісу» або цукерки «Зоряне сяйво» допоможуть у цьому».

На різних етапах розробки нової комунікаційної програми проводились тестування роликів серед споживачів.

Над відеороботами працювала команда фахівців на чолі з відомим іспанським режисером Алехандро Толедо та французьким оператором Ніколя Бруне.

Зйомки відбувались на батьківщині «Світоча» - у самому центрі Львова, на Площі Ринок, яку з перших кадрів легко впізнають як львів’яни, так і ті, хто бував у цьому легендарному місті.

Чи багато треба для щастя? Щастя поруч. Поділіться щастям зі своїми близькими й ви!