Підсумки діяльності компанії Nestlé в Україні у 2007 році

Перейти до списку прес-релізівЛют 21, 2008

Компанія Nestlé, світовий лідер з виробництва та продажу продуктів харчування, підбила підсумки діяльності в Україні у 2007 році.

Загальний обсяг продажів компанії на українському ринку у 2007 році у порівнянні з 2006 роком збільшився на 17% і склав 2,29 млрд. грн. У 2007 році три підприємства Nestlé в Україні (ТОВ «Nestlé Україна», ВАТ «Волиньхолдинг» та ЗАТ «Світоч») заплатили в бюджет 236,4 млн. грн. різних податків.

Основною стратегічною рисою розвитку бізнесу Nestlé в Україні у минулому році був перехід від концепції виробника продуктів харчування до концепції компанії, в основі діяльності якої лежать принципи правильного харчування та здорового способу життя. Цей напрямок реалізується в рамках програми Nutrition, Health & Wellness, яка є невід’ємною частиною глобальної стратегії бізнесу Nestlé.

Nestlé в Україні представлена наступними напрямками: кава та напої, кондитерські вироби, кулінарія (холодні соуси, приправи, супи), дитяче та спеціальне харчування, готові сніданки, корми для домашніх тварин, а також морозиво.

Nestlé зберегла позиції лідера в усіх вищезазначених сегментах.

Обсяг продажів кави та напоїв виріс на 22% і склав 673 млн. грн. Загальна частка «Nescafé» на ринку розчинної кави у грошовому еквіваленті склала 35,5% (за даними дослідницької компанії Nielsen).

Частка ринку кави «Nescafé Classic» у сегменті середньої цінової категорії розчинної кави в об’ємному вираженні зросла до 39,5% у 2007 році у порівнянні з 39,3% у 2006 році. Наприкінці 2007 року було здійснено повний ребрендінг кави «Nescafé Classic» - від вдосконалення смакових якостей до модифікації упаковки та нової концепції рекламної кампанії.

У сегменті кавових міксів, який динамічно розвивається, об’ємна частка ринку «Nescafé 3 в 1» зросла до 11,7% у порівнянні з 7,4% у 2006 році.

Частка ринку напою «Nesquik» склала 73,4% у сегменті дитячого розчинного какао.

У червні 2007 року Nestlé почала продавати в Україні каші миттєвого приготування ТМ «Бистров».

Сегмент кондитерських виробів, представлений торговими марками «Nestlé» та «Світоч», виріс на 5%, загальний обсяг продажів склав 546 млн. грн.

Відповідно до світової стратегії компанії, «Nestlé Україна» прийняла рішення зосередити свої зусилля на розвитку та модернізації виробництва шоколадних виробів та перейшла на аутсорсінг виробництва печива та крекерів.

Загальна частка ринку упакованого шоколаду («Світоч», «Nestlé») склала 17,1%, а шоколадних плиток («Світоч», «Nestlé») – 18,1%. Частка ринку батончиків та вафель в шоколаді (ТМ «Nuts», «KitKat», «Aero», «Lion», «Nesquik», «Joe») зросла до 24,2% у порівнянні з 23,5% у минулому році.

У напрямку продуктів кулінарії (ТМ «Торчин») обсяги продажів склали 705 млн. грн. та виросли на 15%. Компанія збільшила продажі та зберігає абсолютні лідерські позиції в категорії холодних соусів. Частка ринку кетчупів «Торчин» склала 68,3%, майонезу – 22,6%, соусів - 64%.

Наприкінці 2007 року компанія приступила до реалізації проекту з будівництва нового заводу з виробництва соусів та логістичного центру в с. Смолигів Волинської області, розташованого неподалік від існуючого підприємства в Торчині. Планується, що завод буде введений в експлуатацію навесні 2009 року, а його початкова потужність складе 25 тис. тон продукції на рік. За оцінками спеціалістів компанії інвестиції у цей проект на першому етапі складатимуть близько 25 млн. євро. Nestlé впевнено зберігає позиції лідера на українському ринку розчинних супів - «Гаряча кружка» під ТМ «Торчин» утримує 48,6% ринку.

В червні 2007 року на львівській фабриці «Світоч» розпочав роботу новий цех з виробництва сухих приправ. На сьогоднішній день налагоджено випуск приправ «Торчин Овочева» та «Торчин Куряча». Інвестиції компанії у цей проект склали 6,4 млн. грн. Частка ринку Nestlé у сегменті приправ, включно з найпопулярнішою позицією - «Торчин 10 овочів», в грошовому еквіваленті склала 27,1% у порівнянні з 18,8% у 2006 році.

Обсяг продажів дитячого та спеціального харчування Nestlé склав 83 млн. грн., продемонструвавши 47% зростання. Експерти компанії поясняють такий високий ріст продажів продуктів дитячого харчування їх високою якістю та репутацією компанії як засновника даної категорії.

Обсяг продажів готових сніданків, представлених TM «Nesquik», «Fitness» тощо, складає 64 млн. грн., продемонструвавши зростання у 60%.

Напрямок «Nestlé Professional», що спеціалізується на продажу через кавові та вендингові апарати кави та напоїв і пропонує комплексні рішення для кейтерінгу, офісів і т.д., досяг обсягу продажів у 84 млн. грн. (зростання 43%). Nestlé впевнено займає позицію лідера в даній категорії, компанія володіє більш ніж 12 тисячами кавових апаратів.

Значне зростання спостерігається також у сегменті кормів для домашніх тварин (ТМ «Purina», «Friskies»). Обсяг продажів склав 124 млн. грн., що на 32% більше, ніж у минулому році.

Довідка:

Nestlé – найбільша компанія з виробництва продуктів харчування у світі.

Сьогодні Nestlé належить 481 фабрик у 87 країнах миру. Компанія нараховує 265 000 співробітників. Продукція Nestlé представлена на ринках напоїв, кондитерської продукції, кулінарії, дитячого та спеціального харчування, заморожених продуктів, морозива, готових сніданків, мінеральної і столової води, а також кормів для домашніх тварин. Крім виробництва продуктів харчування, Nestlé також володіє акціями підприємств парфюмерно-косметичної та фармацевтичної промисловості.

Nestlé розпочала свою діяльність в Україні у 1994 році з відкриття представництва. З того часу компанія просуває такі міжнародні бренди, як "Nescafè", "Nesquik", "Maggi", "Nuts", "Friskies", "Kitkat", "Aero" тощо. У 1998 році Nestlé S.A. придбала контрольний пакет акцій ЗАТ "Львівська кондитерська фабрика "Світоч".

У травні 2003 року в Києві засновано ТОВ «Nestlé Україна». Наприкінці 2003-го року Nestlé S.A. придбала 100% акцій підприємства «Волиньхолдинг» (ТМ «Торчин»).


За подальшою інформацією прохання звертатися до:
Геннадія Радченка ,
директора з корпоративних питань
Nestlé в Україні і Молдові
Тел. (044) 490 80 59, (044) 490 8000
Ел. пошта: Gennadiy.Radchenko@ua.nestle.com