Оксана Караванська створила серію модних аксесуарів для шанувальників кави NESCAFÉ Gold

Перейти до списку прес-релізівЛип 28, 2010

Цього літа на модних шанувальників кави чекає фешн-сюрприз від NESCAFÉ Gold. Вже наприкінці липня на полицях супермаркетів з’явиться лімітована серія упаковок кави NESCAFÉ Gold із ексклюзивним подарунком - вишуканим аксесуаром від метра української моди Оксани Караванської.

Акція кави NESCAFÉ Gold розпочинається наприкінці липня. У кожному з подарункових наборів кавомани знайдуть одну з трьох моделей стильних шовкових аксесуарів – шарф або хустку, дизайн яких належить Оксані Караванській. Участь в акції беруть усі торгівельні мережі. Усього виготовлено 200 тисяч упаковок кави NESCAFÉ Gold 200г з подарунком від дизайнера.

Коментуючи свій спільний проект з Nestlé в Україні, Оксана Караванська зазначила, що завжди радить своїм клієнткам не боятися експериментувати, як полюбляє робити і сама. «Стиль, як і настрій, народжується з натхнення. Нехай поєднання вишуканого аромату кави та теплої гами кольорів стильного аксесуару подарує вам літній настрій, – прокоментувала дизайнер. – Nestlé в Україні у всіх значеннях бренд з відмінним смаком. Сподіваюсь, наша співпраця надихне на красиві експерименти всіх шанувальників кави та вишуканих речей».

Оксана Аржаєва, керівник відділу маркетингу кави та напоїв Nestlé в Українї: «Стиль та авторський почерк Оксани Караванської дуже імпонують характеру бренду NESCAFÉ Gold, а легкий дизайнерський шовковий аксесуар стане приємним доповненням до гардеробу шанувальниць кави у цьому сезоні».