Визначено кращих постачальників Nestlé в Україні

Перейти до списку прес-релізівВер 9, 2009

10 вересня відбулася церемонія нагородження найкращих постачальників сировини та пакувальних матеріалів для українських підприємств Nestlé – найбільшого світового виробника продуктів харчування. У церемонії взяли участь представники 20 компаній, що співпрацюють з Nestlé.

Найкращих партнерів було обрано серед понад 150 місцевих та іноземних підприємств, що постачають сировину та пакувальні матеріали Nestlé в Україні. Оцінка постачальників проводилася за наступними критеріями: вчасність поставок, відповідність по кількості, рівень партнерських взаємовідносин, готовність постачальника адаптуватись до вимог Nestlé, інновації, проекти по економії вартості продукції.

Бруно Лє Сіклє, директор Nestlé в Україні і Молдові: «Ми ставимо перед собою мету максимально збільшити частку сировини та пакувальних матеріалів, що закуповується компанією на місцевому ринку. За три роки цей показник виріс з 50% до 70%. На сьогодні Nestlé в Україні імпортує лише 30% сировини для виробництва продукції на локальних підприємствах компанії. Це робиться для того, щоб забезпечити оптимальне співвідношення ціни та якості і захистити нашого споживача від підвищення цін, пов’язаних із коливаннями курсу валют».

Переможцями в номінації «Найкращий постачальник пакувальних матеріалів» стали завод з виробництва картонної упаковки «Бліц-пак» та ЗАТ «Трипільський пакувальний комбінат».У номінації «Найкращий постачальник сировини» перемогли Старокостянтинівський молочний завод «Укрпродукт Груп» (молочна сировина, сухе молоко) та ТОВ «Імперово фудз» (яєчний порошок).

Дипломами за тривалу та плідну співпрацю з Nestlé було нагороджено ВАТ «Рубіжанський картонно-тарний комбінат», ВАТ «Укрпластик», National Starch GmbH (Німеччина), ПП Торговий дім «Молочний Доктор», ТОВ «Цукровий Союз» та інших. Спеціальні дипломи отримали також ті компанії, які долучилися до програми протягом останнього року. З початку реалізації програми з розвитку місцевих постачальників «Господар» у серпні 2007 року їх кількість зросла до 10.

завжди був і залишається одним із наших пріоритетів. Український ринок має великий потенціал, і успішна реалізація програми «Господар» протягом останніх 3 років – найкращий доказ цього. Nestlé з готовністю передає свій досвід та ноу-хау учасникам програми, але успіх проекту значною мірою залежить і від готовності українських постачальників до інвестицій та змін».