Nestlé відкрила логістичний центр у Харкові

Перейти до списку прес-релізівСер 29, 2013

29 серпня у Харкові відбулось урочисте відкриття логістичного центру Nestlé в Україні.

На церемонії відкриття центру на території фабрики «Мівіна-3» були присутні заступник голови Харківської обласної державної адміністрації Андрій Моченков, технічний директор Nestlé в Європі Антоніо Нунез Лемоз, Генеральний директор Nestlé в Україні та Молдові Яна Міхайлова та інші.

Реконструкцію логістичного центру здійснено з метою подальшого розвитку системи дистрибуції Nestlé в Україні. Новий логістичний центр забезпечуватиме зберігання сировини та пакувальних матеріалів для виробництва, а також дистрибуцію продукції торгівельної марки «Мівіна», готових сніданків Nestlé та кави Nescafe, що імпортується в Україну через Одеський порт (обсягом майже 350 контейнерів на рік), а також товарів, що виробляються на фабриках в Харкові.

Центр дозволив збільшити складські потужності вдвічі, до 12 тис. палетомісць. Вісім вантажних доків забезпечують розвантаження та завантаження більше 20 автомобілів на добу, 400-450 автомобілів на місяць. Максимальний час завантаження та розвантаження складатиме 30 хвилин. Впроваджено найсучасніші системи зберігання продукції, кондиціювання та контролю вологості, створено безпечні та комфортні умови праці. Загальна вартість проекту склала більше 45 млн. гривень.

Геннадій Радченко, директор з корпоративних зв’язків Nestlé в Україні та Молдові: «Завдяки ефективній системі логістики та дистрибуції, продукти «Мівіна» стали більш доступними споживачам як в Україні, так і в інших країнах світу. За перше півріччя 2013 року експорт склав 20% виробництва, що становить 2,7 тисяч тон».

Продукція ТМ «Мівіна» експортується до Польщі, Російської Федерації, Білорусі, країн Балтії, Чехії, Угорщини, Румунії, Вірменії, Грузії, Казахстану, Киргизстану, Туркменістану, Молдови, Кіпру, Іспанії, Нігерії.

До речі, фабрика «Мівіна-3» існує вже десять років. За роки роботи фабрика досягла дійсно високих результатів – 95% населення України знає і 75% вживає продукцію ТМ «Мівіна». Її можна купити в будь-якому куточку нашої країни. «Мівіна» стала міжнародним брендом, її знають більш ніж в 20 країнах світу. Фабрика оснащена автоматизованим обладнанням провідних світових виробників. На виробництві впроваджені передові технології.