Підсумки діяльності Nestlé в Україні за 2013 рік

Перейти до списку прес-релізівЛют 13, 2014

Швейцарська компанія Nestlé S.А., світовий лідер в галузі раціонального харчування і здорового способу життя, визнаний світовий лідер з виробництва продуктів харчування і напоїв, підвела підсумки діяльності в Україні за 2013 рік. Загальний обсяг продажів Nestlé на українському ринку в 2013 році склав 4,73 млрд.грн. Підприємствами Nestlé в Україні до бюджетів всіх рівнів сплачено 418,5 млн. грн. податків і зборів.

У 2013 році Nestlé в Україні продемонструвала зростання, зокрема у категоріях кондитерських виробів (1,9%), дитячого харчування (8%), готових сніданків (14%) та кормів для домашніх улюбленців (11%) і зміцнила лідерську позицію щодо пропозиції нових продуктів, які максимально задовольняють потреби ринку.

Яна Міхайлова, генеральний директор Nestlé в Україні та Молдові: «2013 рік ще раз підтвердив, що українські споживачі обирають якісну, смачну і корисну продукцію Nestlé. Незважаючи на негативні тенденції споживчого попиту, компанії вдалося зміцнити позиції та забезпечити зростання за рахунок інновацій. Ми готові до викликів 2014 року та впевнені в якості та затребуваності наших продуктів, що відповідають глобальним принципам Nestlé щодо раціонального харчування та здорового способу життя».

У категоріях холодних соусів, приправ та продуктів швидкого приготування залишається актуальним впровадження інновацій та оновлення продукції. Завдяки поліпшенню іміджу бренда соуси «Торчин» зберігають лідерські позиції на рівні 32% долі ринку. Зросла у 2013 році і частка ринку продуктів швидкого приготування «Мівіна». Цей бренд залишається впевненим лідером ринку у своїй категорії.

Асортимент розчинної кави Nescafé поповнився новим інноваційним продуктом - Nescafé Classic з пінкою Crema. Завдяки смаковим якостям новинка одразу набула популярності серед українських споживачів.

Найстаріший український кондитерський бренд «Світоч» продовжує стратегію, спрямовану на інновації і реновації – минулого року українським споживачам представлено декілька новинок: на початку року нову шоколадну плитку Світоч «2в1 чорний та білий шоколад», пізніше – фасовані цукерки «Палітра Асорті», а також вагові цукерки «Трюфель фісташковий смак» та «Шоколадний лев» з трюфельно-ромовим смаком.

2013 року Nestlé Purina (корми для домашніх тварин) показала значні темпи зростання. Все більше покупців обирають продукцію у супер-преміальному сегменті. Стабільне зростання продажів демонструють бренди Purina Pro Plan, Purina Gourmet, Purina ONE. Наприкінці минулого року на українському ринку з’явився новий корм для котів Felix. Зміцнення позицій на ринку за рахунок збільшення частки ринку до 23% вказує на те, що майже кожна четверта гривня в цій категорії витрачається на корми для домашніх тварин Purina.

Інвестиції в модернізацію комерційної інфраструктури і розширення виробництва на фабриках групи Nestlé в Україні склали 113 млн. грн. Минулого року після реконструкції відкрито новий логістичний центр у Харкові. Він забезпечує зберігання сировини та пакувальних матеріалів для виробництва, а також дистрибуцію продукції торгівельної марки «Мівіна», готових сніданків Nestlé та кави Nescafé. Центр дозволив збільшити складські потужності вдвічі, до 12 тисяч палетомісць. Впроваджено найсучасніші системи зберігання продукції, кондиціювання та контролю вологості, створено безпечні та комфортні умови праці. Загальна вартість проекту склала більше 45 млн. гривень. Восени 2013 року у Харкові розпочато виробництво вівсяних пластівців «Бистров» у 400-грамовій упаковці, це – перший продукт в асортименті бренду, що виробляється в Україні. На львівській фабриці введено в експлуатацію лінію з фасування кави в упаковки «дой-пак».

Головною метою Nestlé є турбота про споживачів – компанія пропонує якісні, корисні і смачні продукти харчування і напої, заохочуючи людей вести здоровий спосіб життя. «Створення спільних цінностей» (Creating Shared Value) – глобальна ініціатива Nestlé, спрямована на вирішення соціальних і економічних проблем. В рамках цієї ініціативи визначені пріоритетні напрями, такі як раціональне харчування і здоровий спосіб життя, розвиток сільської інфраструктури, а також питання ефективного використання води.

Розроблена за ініціативою Nestlé в Україні навчальна програма для учнів 1-4 класів «Абетка харчування» стала частиною курсу «Основи здоров'я». Головною метою програми є навчити дітей принципам правильного харчування і виховати звичку дотримуватися цих принципів в повсякденному житті. У 2013 році в програмі взяли участь 188 тисяч учнів початкових шкіл в 11 областях України.

Восени минулого року за підтримки бренду «Світоч» вперше відбувся Міжнародний конкурс скрипалів Олега Криси. Подія у Львові стала однією з найпрестижніших щодо підтримки молодих скрипалів з України, а також внесла вагомий внесок у справу популяризації української класичної музики.

У Львові під час конференції керівників Nestlé країн Європи було анонсовано соціальну ініціативу з працевлаштування молоді (Nestlé Youth Employment Initiative). Метою цієї загальноєвропейської програми, єдиної у своєму роді, є допомога молодим людям по всій Європі у працевлаштуванні і професійній підготовці. Зокрема, в Україні у рамках програми до 2016 року буде створено 915 робочих місць для працівників у віці до тридцяти років. Оскільки бізнес продовжує зростати, а компанія - інвестувати, Nestlé робить все можливе, щоб розвивати навички молоді, а також поліпшити рівень працевлаштування.