Всесвітній день здоров’я: безпека продуктів харчування

Перейти до списку прес-релізівКві 8, 2015

7 квітня Nestlé в Україні підтримала «Всесвітній день здоров’я», присвячений безпеці харчових продуктів. Якість і безпека продуктів харчування є головним пріоритетом компанії. Впродовж років у Nestlé сформувалася внутрішня система менеджменту якості – Nestlé Quality Management System (NQMS). Уся продукція та послуги відповідають не лише міжнародним стандартам групи ISO, але й українським законодавчим нормам.

У світі й досі мільйони людей страждають від харчових отруєнь, а безпека харчових продуктів може попередити проблеми із здоров’ям. Тому висвітлення цієї теми – це можливість розповісти людям, які працюють в різних державних секторах, фермерам, виробникам, роздрібним продавцям, медичним працівникам, а також споживачам про важливість продовольчої безпеки та роль, яку кожен може відіграти в забезпеченні якості та безпеки продуктів харчування.

Директор з корпоративних питань Nestlé в Україні та Молдові Геннадій Радченко: «Як світовий лідер з виробництва продуктів харчування, ми несемо відповідальність за безпеку продуктів, які виробляємо, а отже за безпеку та здоров’я наших споживачів. Ми вдосконалюємо харчову безпеку щодня. Наш бізнес та всі наші дії спрямовані на це, про що свідчать мільйони тестів, які проводить компанія в світі. Ми поширюємо наші знання для інших учасниками світового продовольчого ринку щодо всього ланцюга виробництва – від фермерів та постачальників до клієнтів та споживачів. Адже всі ми, виробники, повинні знати, як зробити так, щоб їжу на столі було безпечно споживати».

Головна мета Nestlé – сприяти підвищенню якості життя споживачів по всьому світу, пропонуючи їм корисні, смачні та якісні продукти харчування і напої та залучаючи їх до здорового способу життя. Саме тому якість продукції є однією з десяти найвищих корпоративних цінностей компанії.

Компанія активно інтегрує інноваційні наукові технології у процес виробництва. Це дозволяє вдосконалювати якість продукції. Системи менеджменту якості Nestlé базуються на чотирьох елементах. Компанія застосовує процесний підхід до Системи менеджменту якості Nestlé, в якому всі ланки «ланцюга створення вартості» (Value Chain) відповідають за досягнення необхідних показників якості. Також загальні та специфічні для окремих продуктів стандарти якості надаються кожному окремому структурному підрозділу та функції; паралельно вони впроваджуються, враховуючи специфіку кожного ринку. Продукція відповідає локальним вимогам та вимогам Nestlé, а їх дотримання відбувається на основі внутрішніх і зовнішніх незалежних аудитів. Компанія здійснює програми постійного покращення з метою максимального задоволення покупців та споживачів.

Система управління якістю Nestlé включає вимоги з безпечності харчових продуктів та їх харчового регулювання. Вона також визначає політику з якості, яку щодня кожен працівник компанії перетворює у високі стандарти якості на своєму робочому місці. Основними принципами політики є завоювання довіри та лояльності споживача, гарантія безпеки і відповідності продукції вимогам, боротьба за «0 дефектів, 0 втрат» та залучення співробітників до забезпечення якості.

Система NQMS покриває також всі процеси в компанії (продукти, послуги) на шляху від розвитку продукту до його споживання. Вона гармонізована з міжнародними стандартами з якості (ISO 9001:2000, ISO 22000:2005, FSSC 22000, регіональні лабораторії Nestlé в Україні акредитовані на відповідність ISO 17025), та проходить щорічну зовнішню оцінку незалежними сертифікаційними органами для підтвердження відповідності цим стандартам.

Запорукою ефективного функціонування системи є ретельний аналіз ризиків на всіх етапах та застосування заходів управління потенційними ризиками з метою запобігання, уникнення чи зменшення небезпек (плани НАССР), що в свою чергу допомагає мінімізувати невідповідності з якості.