Відповідальність за безпеку харчування

Перейти до списку прес-релізівВер 15, 2016

Впродовж років у Nestlé в Україні інтегровано внутрішню систему менеджменту якості – Nestlé Quality Management System (NQMS), яка покриває всі процеси в компанії на шляху від створення продукту до його споживання. За цією системою уся продукція та послуги відповідають не лише українським законодавчим нормам, але й міжнародним стандартам групи ISO та проходить щорічну зовнішню оцінку незалежними сертифікаційними органами для підтвердження відповідності цим стандартам.

Nestlé здійснює програми постійного покращення, щоб максимально задовольнити покупців та споживачів. Процес вдосконалення харчової безпеки відбувається щодня – компанія активно інтегрує інноваційні наукові технології у процес виробництва. Створюючи спільні цінності, Nestlé поширює свої знання для інших учасників продовольчого ринку щодо всього ланцюга виробництва – від фермерів та постачальників до клієнтів та споживачів. Адже всі виробники повинні злагоджено забезпечувати такий рівень безпеки продуктів, щоб їх споживання було безпечним навіть з заплющеними очима.

Ланцюг створення цінності

Компанія застосовує процесний підхід до Системи менеджменту якості, в якому всі нижче зазначені складові «ланцюга створення цінностіі» (Value Chain) відповідають за досягнення необхідних показників якості.
Матеріали. Nestlé несе відповідальність за матеріали, охоплюючи весь ланцюжок постачань, дотримуючись чітких правил закупок і аудиту постачальних процесів, щоб переконатися, що сировинні матеріали, які обирає, безпечні та високоякісні.

Підготовка. Усі виробничі потужності, в якій би частині світу вони не знаходились, розроблені для виготовлення продукції за найвищими стандартами якості та безпеки, побудовані відповідно до чітких необхідних умов стосовно забезпечення чистою та безпечною водою, фільтрації повітря, а також будь-яких матеріалів, які контактуватимуть з харчовими продуктами. Компанія ретельно керує потоками інгредієнтів та продуктів до та з заводів, забезпечує правильний розподіл сировини та готової продукції, сертифіковане очищення та санітарію на кожному етапі виробництва, а співробітники проходять навчання, щоб повністю дотримуватися принципів гігієни харчових продуктів.

Обробка. Рецепти та методи обробки підкріплені науковими розробками для забезпечення максимальної безпеки продукції при правильній температурній обробці.

Тестування. Nestlé у світі проводить понад 100 мільйонів тестів на рік, щоб підтвердити відповідність продукції внутрішнім і зовнішнім стандартам, у тому числі тестів на наявність шкідливих сполук або мікроорганізмів у матеріалах, які використовує, тестів навколишнього середовища, в якому працює, а також харчових продуктів.

Упаковка та транспортування. Компанія гарантує зберігання та транспортування продукції за правильної температури. В цьому процесі важливу роль відіграє упаковка, яка також містить чітку інформацію про те, як готувати, зберігати та використовувати продукт, інформацію про компоненти, а також будь-які алергічні ризики. Nestlé контролює, щоб дати закінчення терміну придатності та строк придатності продукту були вказані правильно. Це також допомагає уникнути появи непотрібних відходів.

Управління ризиками. Система раннього попередження допомагає визначати сигнали, які можуть перерости в проблеми. Визначення потенційних проблем на ранніх етапах допомагають запобігти та керувати ними. Продовольча безпека не є статичною: постійно змінюються очікування, правила та наші наукові знання.