NESTLÉ S.A. купує лідера кулінарного ринку України

Перейти до списку прес-релізівЛют 25, 2010

Сьогодні швейцарська фірма Nestlé S.A., найбільший світовий виробник продуктів харчування та напоїв, оголосила про придбання ТОВ «Техноком», лідера українського ринку продуктів швидкого приготування та приправ під торговою маркою «Мівіна». Ціна угоди не розголошується.

Купівля ТМ «Мівіна» дозволить Nestlé розширити власне кулінарне портфоліо та зміцнити присутність компанії в одному з найбільш швидко зростаючих сегментів українського ринку продуктів харчування. Завдяки розвинутій та ефективній системі логістики та дистрибуції Nestlé в Європі, продукти ТМ «Мівіна» стануть більш доступними для споживачів, особливо – в країнах Центральної та Східної Європи. Інтеграція широкого асортименту кулінарної продукції ТМ «Мівіна» в портфоліо Nestlé зміцнить курс компанії на виробництво продуктів економ-класу – споживач отримає продукти харчування високої якості за доступною ціною.

ТОВ «Техноком» було засновано у 1993 році та має два заводи в Харкові. Компанія з прибутком у 100 млн. доларів на рік, в якій працює 1900 чоловік, експортує свою продукцію до 20 країн світу, у тому числі в Росію, країни Балтії, Угорщину, Німеччину, Ізраїль, Польщу та Румунію.

Бруно Лє Сіклє, генеральний директор Nestlé в Україні: «Це придбання дозволить Nestlé в Україні створити міцну промислову та комерційну платформу на сході України. Раніше Nestlé в Україні придбала два підприємства у західному регіоні – у Львові та на Волині. Я радий привітати усіх працівників «Технокома» у складі групи компаній Nestlé. Ми будемо разом працювати над подальшим розвитком ТМ «Мівіна» в Україні».

За 15 років роботи на ринку України Nestlé вдалося завоювати сильні позиції, демонструючи постійне та стабільне зростання бізнесу. В Україні компанія розвиває такі міжнародні бренди як Nescafé, Nesquik, Nuts, Kit Kat та локальні бренди «Торчин» і «Світоч».