Sort by
Sort by

NESCAFE – 70 років з нами!

Back to Press releases

У цьому році Nestlé відзначає в Україні 70 років кави NESCAFE. До свого ювілею компанія перетворила станцію метрополітену Майдан Незалежності на справжній музей кавового мистецтва.

На сірих, непримітних нещодавно колонах метро розміщені яскраві постери, що ознайомлюють відвідувачів музею-метро з історією розвитку легендарної марки – від першої чашки розчинної кави NESCAFE до останньої новинки компанії – нового NESCAFE Classic. Завдяки вдосконаленому процесу відбору та обсмаження зерен робусти аромат нової кави NESCAFE Classic став більш насиченим, а міцний смак делікатніше. До того ж, нову зручну банку NESCAFE Classic приємно тримати в руках.

Маючи широкий асортимент кави, більшість українців залишаються вірними смакові, що вподобали з першого ковтка вже давно. Зробили свій вибір один раз і залишилися з ним назавжди. І не дивно, адже Nestlé ніколи не зраджувала започаткованим багато років тому традиціям якості. Більше того, завдяки постійним інноваціям компанія щороку удосконалює технології, щоб завжди пропонувати своїм шанувальникам неперевершені смак та аромат.

Інновації Nestlé покликані змінювати світ на краще. Одним із незаперечних доказів цьому є кава NESCAFE. З'явившись однією з найперших на українському ринку, вона й досі залишається однією з кращих.

Унікальний досвід компанії Nestlé зробив NESCAFE торговою маркою кави № 1 у світі. Сьогодні NESCAFE – лідер на ринку кави більш ніж у 83 країнах світу. Каву виробляють понад 30 фабрик, розташованих на всіх континентах. У середньому за одну секунду у світі випивається більше 4500 чашок кави NESCAFE.

NESCAFE – краща у світі розчинна кава!

Історія кави NESCAFE – це історія інновацій і постійного вдосконалення.

У 1930 році бразильський уряд звернувся до компанії Nestlé з проханням допомогти у зберіганні надлишків врожаю зеленої кави. Саме тоді компанією Nestlé було вперше впроваджено у виробництво новий революційний метод приготування розчинної кави.

1 квітня 1938 року світ вперше почув про розчинну каву, виготовлену в промислових умовах. Це була кава NESCAFE, назва якої утворилась від комбінації простих слів: Nestle і сafé.

Перше виробництво напою було запущено на фабриці у швейцарському містечку Орб за 50 км від штаб-квартири Nestlé у місті Вевей.

Поступово набираючи оберти, з 1938-го року кава NESCAFE почала свою переможну ходу по світу.

У 50-ті роки кава NESCAFE стає улюбленим гарячим напоєм підлітків у Західній Європі, що, за традицією тих років, збиралися у кав’ярнях послухати улюблений рок-н-рол.

З 50-х років стало можливим насолоджуватися повнотою смаку та аромату кави NESCAFE без дії кофеїну.

У 1952 році у французькому місті Сен-Мене компанія Nestlé зробила грандіозний прорив, створивши технологію виробництва розчинної кави без використання вуглеводної основи. Відтоді каву NESCAFE виготовляють тільки з натуральних кавових зерен.

Протягом 60 – 90 років ХХ століття було зроблено низку значних технологічних винаходів, що дозволили зберігати аромат та смак кавових зерен.

У 1960 році винайдено принципово нову покращену технологію збереження аромату, який відтоді можна сповна відчувати у кожній чашці кави NESCAFE.

У 1965 лабораторіями компанії був здійснений історичний прорив – винайдено метод сухої виморозки, що дозволив більш ефективно зберігати аромат і смак кавових зерен. Так, з кави Nescafé почалась ера кави у кристалах.

У 1987 році винайдено унікальний рецепт кави NESCAFE Cappuccino зі стійкою ніжною пінкою.

На початку 90-х кава NESCAFE з’являється в Україні. Банка NESCAFE Classic та червона кружка NESCAFE стає знайомою кожному шанувальнику кави в Україні.

Довідка:

Nestlé – найбільша компанія з виробництва продуктів харчування у світі.

Компанія налічує 481 фабрику у 87 країнах світу. У групі Nestlé працює близько 265 тисяч людей. Продукція Nestlé представлена на ринках напоїв, кондитерської продукції, кулінарії, дитячого та спеціального харчування, заморожених продуктів, морозива, готових сніданків, мінеральної і столової води, а також кормами для домашніх тварин. Крім виробництва продуктів харчування, Nestlé також володіє акціями підприємств парфюмерно-косметичної й фармацевтичної промисловості.

Nestlé розпочала діяльність в Україні у 1994 році з відкриття представницького офісу. У 1998 році Nestlé S.A. придбала контрольний пакет акцій ЗАТ «Львівська кондитерська фабрика «Світоч», а у 2003 – 100% акції ВАТ «Волиньхолдинг», виробника холодних соусів під брендом «Торчин». Мета компанії - просувати міжнародні бренди (Nestlé, Nescafé, Nesquik, Nuts, KitKat, Lion, Aero, Friskies, тощо) та розвивати сильні українські бренди («Світоч» та «Торчин»). У 2006 році обсяг продажу Nestlé в світі склав 98,5 млрд. швейцарських франків, а в Україні - 1,947 млрд.грн.

За подальшою інформацією прохання звертатися до:
Лариси Самойленко,
менеджера із зв’язків з громадськістю
Nestlé в Україні і Молдові
Тел. (044) 490 80 59, (044) 496 10 31
Ел. пошта: [email protected]