Sort by
Sort by

Фінансові результати Nestlé S.A. 2014 року

Back to Press releases

Фінансові результати Nestlé S.A. 2014 року: органічне зростання становить 4.5%, маржа операційного прибутку збільшилася на 10 базисних пунктів і на 30 базисних пунктів у постійній валюті.

  • Обсяг продажів склав 91,6 млрд. швейцарських франків.
  • Органічне зростання 4.5% та реальне внутрішнє зростання 2.3%.
  • Маржа операційного прибутку збільшилася на 10 базисних пунктів до 15.3%, на 30 базисних пунктів у постійній валюті.
  • Прибуток на акцію збільшився на 4.4% у постійній валюті.
  • Операційний грошовий потік становить 14.7 млрд. швейцарських франків.
  • Пропонований розмір дивідендів збільшився до 2.20 швейцарських франків за акцію.
  • Прогноз на 2015 рік: ми прагнемо досягти органічного зростання близько 5% з поліпшенням маржі, що лежить в основі прибутку на акцію в постійній валюті та ефективності капіталовкладень.

Пол Бюльке, головний виконавчий директор Nestlé S.A.: «Це потужні результати, що ґрунтуються на гарному зростанні за останні роки та впроваджені у сприятливому торговому середовищі. Вони демонструють значні перевагиNestlé: прихильність наших співробітників, глобальну присутність, потужність нашого портфелю брендів і якість наших інновацій. У короткостроковій перспективі ми як і раніше будемо зосереджені на розвитку бізнесу довгостроково, зміцнюючи основи для майбутнього зростання. Ми очікуємо, що 2015 рік буде схожий на 2014 і прагнемо досягти органічного зростання близько 5% з поліпшенням маржі, що лежить в основі прибутку на акцію в постійній валюті та ефективності капіталовкладень.»

Фінансові результати групи компаній Nestlé

У 2014 році органічне зростання компанії Nestlé становило 4.5%, що складається з 2.3% реального внутрішнього зростання та 2.2% ціноутворення. Обсяг продажів зменшився на 0.6%, склавши 91.6 млрд. швейцарських франків, на що мала вплив негативна курсова різниця з показником -5.5%. Придбання, за вирахуванням вилучення капіталовкладень, додали 0.4% до продажів.

  • Операційний прибуток Групи становив 14.0 млрд. швейцарських франків. Маржа операційного прибутку становила 15.3%, збільшившись на 10 базисних пунктів та на 30 базисних пунктів у постійній валюті.
  • Собівартість реалізованих товарів знизилася на 30 базисних пунктів у відсотках від продажів, що супроводжувалося рухом асортименту товарів та ціноутворенням, а також за рахунок заощаджень завдяки Nestlé Continuous Excellence, в яких більш ніж компенсоване збільшення вартості сировини.
  • Дистрибуційні витрати збільшилися на 10 базисних пунктів.
  • Загальний обсяг маркетингових та адміністративних витрат підвищився на 10 базисних пунктів, оскільки ми збільшили маркетингову підтримку наших брендів, орієнтовану на споживачів.
  • Зростання чистого прибутку зросло з 4.4 млрд. швейцарських франків до 14.5 млрд. швейцарських франків. Збільшення також відображає прибуток, отриманий за рахунок реалізації частки в L'Oreal, а також прибуток від переоцінки на 50% Galderma, що вже відбулася, коли Група довела свою частку з 50% до 100%. Прибуток на акцію склав 4.54 швейцарських франки, що становить 44.6%.
  • Базові прибутки на акцію в постійній валюті склали 4.4%.
  • Операційний грошовий потік Групи, як і раніше, зберігає сильну позицію, що становить 14.7 млрд. швейцарських франків.

Огляд ділової активності

  • Органічне зростання Групи компаній Nestlé варіюється: 5.4% в Америці, 1.9% в Європі та 5.7% в Азії, Океанії і Африці. Бізнес на розвинених ринках виріс до 1.1% з обсягом продажів 51.4 млрд. швейцарських франків. Бізнес на ринках, що розвиваються, виріс до 8.9% з обсягом продажів 40.2 млрд. швейцарських франків.
  • Реальне внутрішнє зростання складає: 2.3% в Америці, 2.4% в Європі та 2.4% в Азії, Океанії і Африці.
  • У 2014 році ми створили Nestlé Skin Health, доповнивши Nestlé Health Science, розширюючи й надалі наш бізнес з виробництва продуктів харчування та напоїв у відповідності до наших стратегічних амбіцій: бути світовим визнаним лідером у сфері раціонального харчування та здорового способу життя.
  • Ми також заснували підрозділ Nestlé Business Excellence на рівні Виконавчої ради директорів, об’єднавши послуги з підтримки бізнесу. Це дозволяє нам краще керувати розвитком, зменшити структурні витрати, підвищити якість допоміжних послуг, вивільнити ресурси для забезпечення зростання, а також сприятиме зосередженню на задоволенні споживацького попиту.

Зона Європа

Обсяг продажів в Європі склав 15.2 млрд. швейцарських франків, органічне зростання 1.5%; реальне внутрішнє зростання 2.2%; маржа операційного прибутку 15.3, +30 базисних пунктів.

  • По відношенню до ринку це позитивне зростання, що обумовлене інноваціями та преміалізацію. Європейське торгове середовище як і раніше залишається нестабільним та напруженим зі збільшенням дефляційного тиску протягом року та неміцною споживчою довірою,що зменшує гнучкість ціноутворення.
  • У Центральній та Східній Європі, Росія і Україна продемонстрували зростання незважаючи на погіршення економічної ситуації. Найбільше зростання показали бізнеси кормів для тварин, Nescafe Dolce Gusto, категорія розчинної кави, особливо Nescafe Gold, бренд KitKat у категорії кондитерських виробів.
  • Маржа операційного прибутку Зони Європа становила 15.3%, до 30 базисних пунктів, що відображає наші досягнення у використанні реального внутрішнього зростання та постійне вдосконалення в ефективності.

Прогноз

У короткостроковій перспективі ми як і раніше зосереджені на розвитку бізнесу довгостроково, зміцнюючи основи для майбутнього зростання. Ми очікуємо, що 2015 рік буде схожий на 2014 рік і прагнемо досягти органічного зростання близько 5% з поліпшенням маржі, що лежить в основі прибутку на акцію та ефективності капіталовкладень.