Sort by
Sort by

Доступ до харчових показників: компанія Nestlé – перша на ринку замінників грудного молока та друга в загальному заліку

 

Організація ATNI (Access to Nutrition Index) оцінює роботу та складає рейтинги найбільших світових виробників харчової продукції. У 2016 році Nestlé зайняла перше місце в рейтингу ATNI за показником торгівлі замінниками грудного молока і друге місце в загальному заліку, що свідчить про прогрес порівняно з 2013 роком, коли компанія посіла третє місце.

ATNI стверджує, що виробники замінників грудного молока (ЗГМ) мають прийняти і застосовувати в глобальному масштабі маркетингову політику щодо сухих молочних сумішей, яка повністю відповідає кодексу ВООЗ та її постановам. Nestlé розділяє ідею відповідального маркетингу ЗГМ та надалі працюватиме над покращенням показників, на які ATNI рекомендувала звернути увагу.

У 2016 році ATNI склала рейтинг 22 найбільших світових компаній з виробництва продуктів харчування та напоїв, беручи до уваги їхні зобов’язання, пов’язані з харчуванням, а також продуктивність у відповідності до сіми показників – це управління, продукти, доступність, торгівля, спосіб життя, маркування та співробітництво.

Nestlé також визначена кращою в підкатегоріях, не пов’язаних із ЗГМ - загальне харчування і недостатнє харчування.

Показник виділив «чітку стратегію харчування» Nestlé, що охоплює перегляд складу продуктів, доступ до здорової їжі та маркетинг - сфери, де була побудована довіра шляхом виконання чітких обов’язків перед людьми.

Система ATNI була розроблена як незалежний інструмент бенчмаркінгу для інвесторів, правозахисників у сфері здоров’я та компаній. Рейтинги складаються на базі інформації, яка є у вільному доступі та надається самими компаніями.

Рухома пристрастю до поживного харчування, компанія Nestlé продовжує співпрацювати з ATNI та охоче приймає рекомендації щодо поліпшення продуктивності для вирішення глобальних проблем в галузі харчування.